Azért az a 118 kg erősen optimista becslés...legalábbis mire motorozható állapotba kerül a gép (értsd: töltesz bele hűtővizet, kenőanyagokat, benzint, a kerekekbe levegőt) erősen 130 kg fölé fog lendülni a mérleg mutatója...
De persze még így is ezek a legkönnyebb nem üzemórás endurok/supermotok
Jahm, én is az SC-t választottam. Bár nagy tapasztalattal még nem tudok szolgálni róla, alig egy hete hoztam haza.
Egy biztos, könnyű és robbanékony gép. Cserébe viszont nincs se gyújtáskapcsoló, se önindító, se akksi. De így csak 118kg. Ha kifogsz egy jó állapotút és szervizeled rendesen, akkor szerintem nem fogsz mellé vele. Legalábbis én bízom benne, hogy nem fogtam mellé..
Szaevasztok! Ha valakinek lenne valami véleménye ezekhez a gépekhez akkor azt szivesen fogadom! Jövőre tervben van egy supermoto vásárlás valószinüleg vegyes használatra lesz, tehát enduróra is szeretném használni! Nagyjából tisztában vagyok a dolgokkal nem a szervizigényesség érdekel, ha nem hogy valamelyik gépnek van e valami gyakori hibája vagy van e olyan amit nem ajánlanátok /indokkal/! Köszi az infót annak aki ir! Olyan dolgok nem érdekelnek hogy nehéz rugni meg hasonlók mint a kommentekben is vannak, Cr 500 után! http://www.sportmotor.hu/motor...
Az volt, de csapággyal megúsztam de így is vagy 120000 lett volna minimum gariba elment még készülj fel, nem lesz ócsóóóóóóóóó! de a sasa többet tud erről, írj neki!
Köszönjük a részletes tájékozatást De egy kicsit már kezd unalmas lenni hogy egyfolytában részletezed (mások szerint, is csak szólok...) mindenki örül neki , de fejezd beeeeee.
Sziasztok!
Nincs véletlen itt a fórumon olyan ember,akinek van valamiféle érdekeltsége(pl ott dolgozik) a SuperZone-ba?
Csizmát szeretnék venni és ősszel ott fasza akciók szoktak lenni...
Vasárnap megyünk visontára g.gabor-al,+ egy cinborámmal kicsit csapatni.
Van valaki aki esetleg szintén oda tervezi a vasárnapját?
Üdv:
Komlósy Norbert
Szia!
Ezt most ugye viccelsz? Te tényleg nem tudod?
Na akkor elmagyarázom: a kormány jobb markolata egy kis gáztartáj, ezért is hívják értelemszerűen gáznak. (Bár ez elég gáz hogy nem tudod...)
Egyébként dízelek ezek a gépek, tehát nem benzinkúton kell megtankolni, hanem dízelkúton. De ugye nem mondod, hogy ezt sem tudtad?
A fenntartási költségekről annyit, hogy az enyém pályán 4,237-et zabál. Ha nem húzatom ki annyira a kettest, akkor megelékszik kevesebbel is, de 4,216 alá nem tudom vinni a fogyit. Télen meg beveri a 4,288-at is, ezért inkább nem használom...
Remélem tudtam segíteni!
Ja, és ha motort veszel, mindenképpen nézd meg a bal féltengely visszahúzó rugó optikát, mert azon néha megfordul a menet, és akkor mégtöbbet eszik a gép!
Sok sikert a motorvásárláshoz!
Hogy ízlik a ktm?
Ránézésre finom árú!