Azt elképzelni nem tudom hogyan csináltátok, mi 150 km-nél többet sztem egyszer se bírtunk menni, pedig még egész szerencsés helyzetben voltunk, tekintve hogy egyikünkre se lehet a legnagyobb rosszindulattal se ráfogni hogy kövér vagy nagydarab volna...
hát Eszter azt mondta h egész kényelmes volt az út. 1-1 hátizsák mindenkinél. Bár amikor már a 200. km et mentük akkor már ficánkolt h áljunk meg. De 100 km et elmegyek simán 1 seggel. aztán egy kis pihi és még 100.
Utcára nem tökmindegy milyen nehéz?!? Meg inkább legyen kicsit nagyobb de férjen el rajta az ember kényelmesen...
Téged meg engem nem, de a kolléga csak azért venne egy másik motort hogy tudja vinni a zasszonyt is...
Az SC 2személlyel nekem is kurva kényelmetlen volt, nem csak az utasnak...nem tudsz se előre-hátra fészkelődni az ülésen, se felállni, csak egy pozícióban ülni, az meg még ha amúgy relatíve kényelmes is, félóra-óra után rohadtul fárasztó kezd lenni...
De sztem abban megegyezhetunk, hogy egy olyan supermoto mint adott esetben az smc vagy az lc4 nem nagy túrákra valók. Ellenben városba tökéletes.
Magánvéleményem: én simán lementem vele egy Pécs - Zamárdi - Budapest távra. Nem egy túramotor, de 1000x jobb volt mint Vonattal
2010 Telére meg veszek egy ilyet aztan a hosszu turak is meg vannak oldva. SMC meg jó lesz huligánkodni a városba - pályázni - meg ha jó az idő dolgozni jarni
Engem mondjuk nem igazán tud izgatni az utas. Meg volt az egy huzamban nekem is az 500 km az SMC vel. Én nem nagyon ficánkoltam. Nem a seggem fájt, hanem a lábam mert szorított a csizma.
Utas nem érdekel, ha rinyál le lehet szállni és jönni gyalog
Közlekedni mondjuk eléggé fölösleges még a 640 is, arra kb. akármi megteszi, akár egy ETZ is
De ha mindenáron utcai "supermoto"-ban kell gondolkozni akkor az XT660 szerintem jobb választás, kényelmesebb az ülése, az LC4-hez képest egyáltalán nem ráz és még olcsóbb is. Mondjuk pályára majdnem alkalmatlan meg a külsejéről is lehetne vitát nyitni de hát valamit valamiért...
teljesen jó egy 640 es erre a célra - közlekedni - és pályára is teljesen 5 ös. Amugy sztem menj el és próbálj ki egyet... ezt így nem lehet elmondani.
Csak akkor fogod tudni h kényelmes e ha kipróbálod.
A ruhát is megkérded mielőtt veszel ? Nem elmész felpróbálod.
Nekem volt 625 SC...egyedül elmentem vele akár 600 km-t is egy nap. Utassal 60 km után legszívesebben belöktem volna az árokba és elindulok haza gyalog...de tőlem azt csinálsz amit akarsz, legfeljebb pár hónap múlva lesz egy újabb eladó LC4 SM a fórumon...
MIért felejteném el? Ha nekem az exc ülése kb 100 km ig teljesen jó, az utasnak is jó lenne ha hátul is lenne szivacsa, meg lábtartója de nincs. Semmi baj sztem a kényelemmel ha meg mégis törne vennék rá egy kényelmesebb ülést azt kész. Én csak abban szeretnék
segítséget kérni h jó választás-e egy 640 es vagy 690 es SM utcára, poros földesútra, 2 személynek, vagy van ennél jobb gép erre a célra? (jó persze nekem is a 990 smR az álmom de azért 3,5 milkát kérnek és annyiért nézünk autót nem motort:D)
Hát én elég gyakran kétszemélyezek az smc vel. Kényelmetlennek nem modanám, inkább úgy fogalmazok, hogy normál tempóban simán el lehet vele közlekedni.
Ha nagyon nyúzni akarom, azt egyedül teszem.
De a motor igazolja, hogy nem gyilkolom. Mióta velem van belecsúszott több mint 6000 km - voltam vele pályán is. 48 sec körüli időket sikerült menni vele, ami sztem nem rossz. Láncot még nem kellett utánna húzni, Olajcsere megvolt. Gumicsere megvolt. (Most van a teszt, hogy mennyit bír a Mutant vegyes de nagyobbrészt utcai használatban)
15000 nél Sasa ránéz a tűgörgő csapágyakra ( ha jól emlékszem ezt említette, ami üzemórás )
Dani!
Nem tudod véletlenül,hogy a fekete blokkos 640-ben mikor esedékes ellenőrizni a szelephézagokat?Néztem a gyári könyvét,de valami nagy baromságot ír(5000km-ként vagy évente egyszer ezen nagyon csodálkoznék,ha ilyen sűrűn kéne nézegetni... )
Köszi a segítséget!
SC
Forgalmi szerint 2személyes.
Utassal egyik enduro/supermoto se lesz kényelmes, úgyhogy ha ez a fő szempont akkor ezt a kategóriát kb. el is felejtheted...
És mi az az SC? Az egyébként csak 1 személyes? mert olyan nem kell ami nem kényelmes 2 embernek, hisz csak azért vennék ilyen motort az exc helyett h az én Életemet is magammal vihessem az adrenalin hajhászásba!:))))
Szerintem nem jobb. Tartóssága számomra főleg kétségesnek tűnik, de mivel csak néhány éve gyártják, azért túl sok tapasztalat nincsen vele.
Egy kipufogó-cserével néhány százalék teljesítmény-növekedést lehet elérni...amúgy szerintem utcára pont elég a gyári teljesítmény is...
Értem de mégis, a személyes véleményt kérem, jobb -e egyáltalán az újabb? Elsősorban tartósságra, szervízre értem. El lehet -e érni a réginél is a 65 pacis álomhatárt az 55 helyett kipuffal?
Értem de mégis, a személyes véleményt kérem, jobb -e egyáltalán az újabb? Elsősorban tartósságra, szervízre értem. El lehet -e érni a réginél is a 65 pacis álomhatárt az 55 helyett kipuffal?
Én így tolom.
Téged meg engem nem, de a kolléga csak azért venne egy másik motort hogy tudja vinni a zasszonyt is...
Az SC 2személlyel nekem is kurva kényelmetlen volt, nem csak az utasnak...nem tudsz se előre-hátra fészkelődni az ülésen, se felállni, csak egy pozícióban ülni, az meg még ha amúgy relatíve kényelmes is, félóra-óra után rohadtul fárasztó kezd lenni...
Magánvéleményem: én simán lementem vele egy Pécs - Zamárdi - Budapest távra. Nem egy túramotor, de 1000x jobb volt mint Vonattal
2010 Telére meg veszek egy ilyet aztan a hosszu turak is meg vannak oldva. SMC meg jó lesz huligánkodni a városba - pályázni - meg ha jó az idő dolgozni jarni
Engem mondjuk nem igazán tud izgatni az utas. Meg volt az egy huzamban nekem is az 500 km az SMC vel. Én nem nagyon ficánkoltam. Nem a seggem fájt, hanem a lábam mert szorított a csizma.
Utas nem érdekel, ha rinyál le lehet szállni és jönni gyalog
de ha echte utca akkor mar drz
De ha mindenáron utcai "supermoto"-ban kell gondolkozni akkor az XT660 szerintem jobb választás, kényelmesebb az ülése, az LC4-hez képest egyáltalán nem ráz és még olcsóbb is. Mondjuk pályára majdnem alkalmatlan meg a külsejéről is lehetne vitát nyitni de hát valamit valamiért...
Csak akkor fogod tudni h kényelmes e ha kipróbálod.
A ruhát is megkérded mielőtt veszel ? Nem elmész felpróbálod.
Na hát motornál is ez a helyzet.
Asszem ezzel le is lehet zarni a temat
segítséget kérni h jó választás-e egy 640 es vagy 690 es SM utcára, poros földesútra, 2 személynek, vagy van ennél jobb gép erre a célra? (jó persze nekem is a 990 smR az álmom de azért 3,5 milkát kérnek és annyiért nézünk autót nem motort:D)
Ha nagyon nyúzni akarom, azt egyedül teszem.
De a motor igazolja, hogy nem gyilkolom. Mióta velem van belecsúszott több mint 6000 km - voltam vele pályán is. 48 sec körüli időket sikerült menni vele, ami sztem nem rossz. Láncot még nem kellett utánna húzni, Olajcsere megvolt. Gumicsere megvolt. (Most van a teszt, hogy mennyit bír a Mutant vegyes de nagyobbrészt utcai használatban)
15000 nél Sasa ránéz a tűgörgő csapágyakra ( ha jól emlékszem ezt említette, ami üzemórás )
Ezen kívül a hátsó lámpában kiégett az egyik égő.
Nem tudod véletlenül,hogy a fekete blokkos 640-ben mikor esedékes ellenőrizni a szelephézagokat?Néztem a gyári könyvét,de valami nagy baromságot ír(5000km-ként vagy évente egyszer ezen nagyon csodálkoznék,ha ilyen sűrűn kéne nézegetni... )
Köszi a segítséget!
Forgalmi szerint 2személyes.
Utassal egyik enduro/supermoto se lesz kényelmes, úgyhogy ha ez a fő szempont akkor ezt a kategóriát kb. el is felejtheted...
Egy kipufogó-cserével néhány százalék teljesítmény-növekedést lehet elérni...amúgy szerintem utcára pont elég a gyári teljesítmény is...