Nem volt vészes, szerintem túl mélyre döntöttem és a por miatt már nem fogott úgy a gumi. Meg az a kanyar amúgy is trükkös, jobban dől kifelé, mint a többi. Felpattantam rögtön, kitoltam a pálya szélére a motort, aztán láttam, hogy a váltókar vége ott maradt az íven. Nem kicsit lettem mérges miatta.
Aztán Luki mondta, hogy kérdezzem meg az öreget meg tudja e csinálni gyorsba. Rendes volt, segített. Csak így rövidebb lett kicsivel a váltókar és egyszer-egyszer okozott meglepetést, mikor tettem vissza a lábam a lábtartóra és véletlenül "kirúgtam" üresbe, vagy épp vissza egyesbe.
Szóval ideiglenesen jó így, de szereznem kell egy másikat rá.
Na igen, nem kellene autósokkal együtt motorosokat is felengedni. Ha még csak köröznének, de a drifttel teljesen összebasszák a pályát...
Háááát igencsak fura a GSXR után. :)
Kellett pár kör, mire hozzászoktam, hogy nem kell kiülni, meg kirakni a térdemet. Aztán kezdtem érezni, hogy "toljam" el magamtól a kanyarokban. Aztán a hátsó balosban el is fikkantam vele, poros volt a pálya, elment az eleje. Az volt a baj, hogy előttünk mindig ment egy-két kört egy driftes lada és telehordta a pályát porral. :(
Nem lett semmi komoly, bár a váltókar vége letört, de szerencsére Zoli bá' megoldotta kb 10 perc alatt és tudtam menni megint.
Az biztos, hogy nekem visszafelé jobban fekszik a pálya, rendes irányba valahogy nem olyan jó menni.
Na de majd gyakorolok bőszen, aztán meglátjuk meddig jutok.
Szépen muzsikál a szerkezet