Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ombre, a hengernek akadélymentesen kell lemennie a helyére!
Van nekem is blokkom, amit szarul martak ki, a normál hüvely illesztés alul oldalanként 0,1mma motorházhoz képest. akkor is begörbül a hüvely kiálló része, ha nem vágtad le utóag a kiálló tömítést.

Új főtengőt eleve össze kellene próbálni a hengerrel, a dugót győrő nélkül, mert szinte garantált, hogy a derékszögelés nem ok, akkor meg szorulni fog, lefujni, és megragadni.

tehát először menjen TELJESEN AKADÁLYMENTESEN a helyére a hüvely, utána olajozzad be a hengert, és gyűrű nélkül nézd meg a kenődésképet, a csapszeg mindkét oldalán egyenletesenkell húznia az olajat, ha nem, óvatosan hajlítani kell a hajtórúdon amig egyneletes nemlesz.
Hy
Van egy 70es simom. 1évig használtam 50es főtengelyel, most lecsavarodott a lendkerék a tengely végével együtt, olyan mintha elszakadt volna a tengely. A mofaker-től rendeltem 70eshez való főtengőt és beleraktam.
A probléma az lene hogy a tengely megyszorult az alsó hejzetében tehát amikor a hajtókar leg alul van.
Szerintetek mi történhetett? Az is furcsa volt hogy a hengert egyszerűen nem birtam leveni, csak ugy hogy előtte a blokkfeleket öszefogo csavarokat fellazítottam ""pedig 1éve, amikor ráraktuk akor szépen ráment a henger"" Viszafelé is elég nehezen ment, gumikalapácsal kocogtatam bele, aztán megfogtam a kuplungkosarat hogy egy kicsit megmozgasam a dugót és amikor leért alura ott is maradt.
Mi lehet a problem?
Elvan méretezve a sonka és a forgatyusházban megszorúlt?
Vagy a hüvely alja ami a blokkba csuszik bele az elgörbülhetett és aba szorult bele a dugó?
Holnap ujra széthúzom de kíváncsi vagyok a ti véleményeitekre....
Gyönyörű lessz a péntekem, világítás nélkül, szar tűszelepppel kell mennem a 17.kerületbe:( Majd benzincsap elzárás/nyitással megoldom, remélem a rend őrei nem találnak be.
Ráadásul az új szar is,puha mint a fos:)
Üdv mindenkinek!
Eladó sorban a motorom akit érdekel nézze meg a videók között:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Na legyen már valami élet itt:) Kezdődik a szezon mindjárt
Nincs valakinek fékkulcsa eladóba? Az újra sajnálom kiadni az ezer ft/db-ot:)
én ehez a részéhez nem értek !
értettem
És mennyibe kerül a csonkot felmaratni?
Ezt most komolyan kérdezed?
ha egy 18 as karbit szeretnék rakni a motoromra akkor a hengeren tágitani kell a szivó nyílást?
vagy ha nem maratom nagyobbra a csonkot és úgy rakom fel a nagyobb karbit akkor lesz valami változás?
Nézzétek meg az adatlapomon a képeket! . .
Simsont keresek Hajdú-Bihar megyében!
Jó állapotú érdekel!
Ajánlatokat a tamas.jakab8@gmail.com-ra várom
Én úgy gondolom a "tesztet", hogy benzincsapról lehúzom a csövet, úszót feltolom és ha tudom fújni akkor tűszelep.
Úgy gondoltam ha leszedi a karbi alját és szimulál egy benzinszintet az úszó mozgatásával.
Nem likas, az volt az első amit megnéztem. Akkor hétvégén átugrok egy tűszelepért. Először csak napi 1-2szer csinálta ezt h folyik, és benzincsap elzárása után életre kelt.
Ha likas az úszója, fujkálhatja napestig,akkor sem fog elzárni:)
Lehet, hogy pont neked mondtam, hogy kell egy kb 1-1,5mm-es alátét a tűszelep alá,mert kölönben az úszó beleér azöntvénybe, mielőtt elzárná a benzint. Valamint az úszó max löketét is érdemes beállítani,mert ha túl nagy, döcögős útontúlfolyik a karbi. lehet még likas is az ufó,akkor sem zár el, valamint lehet szennyezett a benzin, vagy halott a tűszelep, vagy egyszerűen nem mostad ki a vadiuj tűszelepből a gyártásközben bennemaradt szemetet.
Fogsz egy gumicsőt, ráhúzod a benzin inputjára, a kezeddel fenntartod az úszót és ha jó akko nem tudsz belefújni csak lilul a fejed.
Üdv!

Van ismét egy kis próblémám:S Megyek a simpával, érzem benzinszag, megállok, a blokkon áll a benzin, folyik be a gyujtáshoz is. Gyorsan leálítottam, benzincsapot elzártam. Szétszedem, uszó hibátlanul üzemel:) Csak a tűszelep lehet akkor a ludas, vagy más is lehet a baj?
húúúú akkor ezt szépen elnéztem....
pedig annyira akartam segíteni
Mint lárhatod, nem az a gondja, hogy nemtudja szétszedni a lamellaköteget, hiszen a képen már csak a rugólap van:)
Az a nyűg, hogy miképpen szedje le az agyról a rugót, illetve miképpen t gye vissza az ujat:)

Daráltatni kellene egy olyan fazék alaku vasat, aminek a közepén van egy rúd, amire pont stimmel az agy belső furata, a fazék külső mérete, meg pár mm-rel nagyobb, mint a rugólap átmérője. ezzel préssel, vagy nagyobb satuban ki lehet ugrasztani a régi rugót a hornyából, illetve fel lehet tolni az ujat a helyére.
helló
1. össze kell szorítanod az egészet úgy, hogy a hátuljától ki tudd venni a seeger gyűrűt
2. szétszeded, kicseréled a rugólapot
3. összerakás, de nagyon figyelj a seegerre hogy jól menjen a helyére!
remélem tudtam segíteni
üdv: mitoo
Ki akarom cserélni a kuplung tányérrugót. Eddig eljutottam. Hogyan lehet leszedni a régit és rárakni az újat?
Hali!
Lenne egy remek 1989es piros Simsonom. Szépen karbantartott, frissen leszervízelt, megbízható bicaj. Gödöllőn, Pest megyében lenne, szállításon meg tudunk egyezni. 70et szeretnék érte kapni. Akit érdekel, kaphat képet+mindent: post@citromail.hu, 06 70 397 63 86