Ombre, a hengernek akadélymentesen kell lemennie a helyére!
Van nekem is blokkom, amit szarul martak ki, a normál hüvely illesztés alul oldalanként 0,1mma motorházhoz képest. akkor is begörbül a hüvely kiálló része, ha nem vágtad le utóag a kiálló tömítést.
Új főtengőt eleve össze kellene próbálni a hengerrel, a dugót győrő nélkül, mert szinte garantált, hogy a derékszögelés nem ok, akkor meg szorulni fog, lefujni, és megragadni.
tehát először menjen TELJESEN AKADÁLYMENTESEN a helyére a hüvely, utána olajozzad be a hengert, és gyűrű nélkül nézd meg a kenődésképet, a csapszeg mindkét oldalán egyenletesenkell húznia az olajat, ha nem, óvatosan hajlítani kell a hajtórúdon amig egyneletes nemlesz.
Hy
Van egy 70es simom. 1évig használtam 50es főtengelyel, most lecsavarodott a lendkerék a tengely végével együtt, olyan mintha elszakadt volna a tengely. A mofaker-től rendeltem 70eshez való főtengőt és beleraktam.
A probléma az lene hogy a tengely megyszorult az alsó hejzetében tehát amikor a hajtókar leg alul van.
Szerintetek mi történhetett? Az is furcsa volt hogy a hengert egyszerűen nem birtam leveni, csak ugy hogy előtte a blokkfeleket öszefogo csavarokat fellazítottam ""pedig 1éve, amikor ráraktuk akor szépen ráment a henger"" Viszafelé is elég nehezen ment, gumikalapácsal kocogtatam bele, aztán megfogtam a kuplungkosarat hogy egy kicsit megmozgasam a dugót és amikor leért alura ott is maradt.
Mi lehet a problem?
Elvan méretezve a sonka és a forgatyusházban megszorúlt?
Vagy a hüvely alja ami a blokkba csuszik bele az elgörbülhetett és aba szorult bele a dugó?
Holnap ujra széthúzom de kíváncsi vagyok a ti véleményeitekre....
Gyönyörű lessz a péntekem, világítás nélkül, szar tűszelepppel kell mennem a 17.kerületbe:( Majd benzincsap elzárás/nyitással megoldom, remélem a rend őrei nem találnak be.
ha egy 18 as karbit szeretnék rakni a motoromra akkor a hengeren tágitani kell a szivó nyílást?
vagy ha nem maratom nagyobbra a csonkot és úgy rakom fel a nagyobb karbit akkor lesz valami változás?
Nem likas, az volt az első amit megnéztem. Akkor hétvégén átugrok egy tűszelepért. Először csak napi 1-2szer csinálta ezt h folyik, és benzincsap elzárása után életre kelt.
Lehet, hogy pont neked mondtam, hogy kell egy kb 1-1,5mm-es alátét a tűszelep alá,mert kölönben az úszó beleér azöntvénybe, mielőtt elzárná a benzint. Valamint az úszó max löketét is érdemes beállítani,mert ha túl nagy, döcögős útontúlfolyik a karbi. lehet még likas is az ufó,akkor sem zár el, valamint lehet szennyezett a benzin, vagy halott a tűszelep, vagy egyszerűen nem mostad ki a vadiuj tűszelepből a gyártásközben bennemaradt szemetet.
Van ismét egy kis próblémám:S Megyek a simpával, érzem benzinszag, megállok, a blokkon áll a benzin, folyik be a gyujtáshoz is. Gyorsan leálítottam, benzincsapot elzártam. Szétszedem, uszó hibátlanul üzemel:) Csak a tűszelep lehet akkor a ludas, vagy más is lehet a baj?
Mint lárhatod, nem az a gondja, hogy nemtudja szétszedni a lamellaköteget, hiszen a képen már csak a rugólap van:)
Az a nyűg, hogy miképpen szedje le az agyról a rugót, illetve miképpen t gye vissza az ujat:)
Daráltatni kellene egy olyan fazék alaku vasat, aminek a közepén van egy rúd, amire pont stimmel az agy belső furata, a fazék külső mérete, meg pár mm-rel nagyobb, mint a rugólap átmérője. ezzel préssel, vagy nagyobb satuban ki lehet ugrasztani a régi rugót a hornyából, illetve fel lehet tolni az ujat a helyére.
helló
1. össze kell szorítanod az egészet úgy, hogy a hátuljától ki tudd venni a seeger gyűrűt
2. szétszeded, kicseréled a rugólapot
3. összerakás, de nagyon figyelj a seegerre hogy jól menjen a helyére!
remélem tudtam segíteni
üdv: mitoo
Hali!
Lenne egy remek 1989es piros Simsonom. Szépen karbantartott, frissen leszervízelt, megbízható bicaj. Gödöllőn, Pest megyében lenne, szállításon meg tudunk egyezni. 70et szeretnék érte kapni. Akit érdekel, kaphat képet+mindent: post@citromail.hu, 06 70 397 63 86
Van nekem is blokkom, amit szarul martak ki, a normál hüvely illesztés alul oldalanként 0,1mma motorházhoz képest. akkor is begörbül a hüvely kiálló része, ha nem vágtad le utóag a kiálló tömítést.
Új főtengőt eleve össze kellene próbálni a hengerrel, a dugót győrő nélkül, mert szinte garantált, hogy a derékszögelés nem ok, akkor meg szorulni fog, lefujni, és megragadni.
tehát először menjen TELJESEN AKADÁLYMENTESEN a helyére a hüvely, utána olajozzad be a hengert, és gyűrű nélkül nézd meg a kenődésképet, a csapszeg mindkét oldalán egyenletesenkell húznia az olajat, ha nem, óvatosan hajlítani kell a hajtórúdon amig egyneletes nemlesz.