jolvan értem nyugalom
én még a tanya tuningnál tartok hogy leszedek a hengerfejből igy kissebb lessz a sűrítési tér ezáltal nagyobb a kompresszió enyyi
jóvót az nekem
Már Emzoli is írta, hogy mi már nem a hengerfejből leszedésnél tartunk. Az enyémből is van leszedve, át van alakítva, de nem csak úgy, hogy leszedett az esztergályos pár mm-t, hanem programmal van megtervezve, hogy a lehető legjobb teljesítményt kapjuk. Nameg leszedhetsz akármennyit a hengerfejből, a dugó nem fog feljebb menni a hengerben.
hát ezt én tudom.
csak valaki irta hogy a henger aljából vagy tetejéből szedjen le.
nem?
na és arra irtam hogy én még annakidején meg a henger fejből szedtem le
Szépen néz ki, biztos volt benne munka bőven. Lenne pár kérdésem Amivel te versenyzel simson, vagy amibe te faragtál hengert mekkora teljesítményt tudnak? Tudom ez sokmindentől függ, de úgy nagyvonalakban leírhatnád. És mekkora fordulaton lehet őket használni, és ezt milyen gyújtással.
"illene szintig feljönni, mivel ahoz van kitalálva a préssév magasséga."
Szerinted a dugó mérete a rossz, vagy a henger pontatlanul van megcsinálva. Azért kérdezem, mert ha leesztergáltatok a hengerből és valamikor meglesz fúratva és új dugót kap, az meg lehet, hogy bele fog verni a hengerfejbe, mivel előfordulhat, hogy magassabb lesz mint a régi. Tuji tervezte a hengerfejemet és ehhez kellett a dugó magassága (gömbcikk a teteje milyen magas a hengeres részhez képest). Ezzel azt akarom mondani, hogy a dugóhoz van terveze a préssáv magassága, és akkor nem kell leszedni a hengerből? Vagy hülyeségeket beszélek?
Most télleg nem gizdaságól, de ha ezeket megnézed, szerintem világoáválik a számodra, hogy annál azért egy PICIT előrébb tartunk it páran tuning ügyben, mintogy ajánlásod szerint "lezsednénk a hengerfejből" ennyit, vagy amaannyit, "mert az jó tuning"
vágjatok ki nyugodtan a hajtókarból és hegesszetek be fél milimétert ez jótuning
csak vicc volt..
én régen a hengerfejbőlszedettem le0.8at és az sokat számít !
Vááá.
Mérd meg, hoyg mennyire nem jön fel a dugó, és annyit szedess le. Ha elfogyna a perszely kiálló része,akkor kissé alá kell szedetni az alut, monnyuk 4-5 tizedet.
Üdv!
valaki tud egy oldalt ahol SIMSON S 51 b-hez lehetne elektrónikai rajzot találni?vagy ha netán van valakinek elküldené nekem erre az email-címre:nyilugoal@freemail.hu!előre is köszönöm!
Én gyártok négyfeltőtős hengereket! ha érdekel... 5000 huf + fúrás.(de csak gyári vagy felhüvelyezett 70 henger, utóratyi (lengyel vagy mi bánat)hengerrel nem foglalkozom. Na meg ha érdekel valaki, etz 250 6 felömlő operáció! höhö
Amit belinkeltél képet az egy aprilia RS 125 hengeres simson
Skyro:
én még a tanya tuningnál tartok hogy leszedek a hengerfejből igy kissebb lessz a sűrítési tér ezáltal nagyobb a kompresszió enyyi
jóvót az nekem
ESIK az ESŐ
csak valaki irta hogy a henger aljából vagy tetejéből szedjen le.
nem?
na és arra irtam hogy én még annakidején meg a henger fejből szedtem le
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, h rakott már vki vizes hengert simson-ra? És ha igen akkor milyet?
Előre is köszönöm!
Szerinted a dugó mérete a rossz, vagy a henger pontatlanul van megcsinálva. Azért kérdezem, mert ha leesztergáltatok a hengerből és valamikor meglesz fúratva és új dugót kap, az meg lehet, hogy bele fog verni a hengerfejbe, mivel előfordulhat, hogy magassabb lesz mint a régi. Tuji tervezte a hengerfejemet és ehhez kellett a dugó magassága (gömbcikk a teteje milyen magas a hengeres részhez képest). Ezzel azt akarom mondani, hogy a dugóhoz van terveze a préssáv magassága, és akkor nem kell leszedni a hengerből? Vagy hülyeségeket beszélek?
csak vicc volt..
én régen a hengerfejbőlszedettem le0.8at és az sokat számít !
Mérd meg, hoyg mennyire nem jön fel a dugó, és annyit szedess le. Ha elfogyna a perszely kiálló része,akkor kissé alá kell szedetni az alut, monnyuk 4-5 tizedet.
valaki tud egy oldalt ahol SIMSON S 51 b-hez lehetne elektrónikai rajzot találni?vagy ha netán van valakinek elküldené nekem erre az email-címre:nyilugoal@freemail.hu!előre is köszönöm!