Momentán nincs semmilyen készlete a klubnak, csak egyszerűen nincs egy kiló a kasszában,hogy gyártatni lehessen. Sajna csak abból tudunk gazdálkodni,amit a tagok befizetnek. Az országos simsonáliskor így is mindíg valaki százezrekkel száll be,hogy egyáltalán el lehessen indítani.
sziasztok!
van egy eladó turbóhűtéses blokkom. amit tudni kell róla hogy karbi henger és gyujtástrafója nincsen. kuplung, jó, a főtengely alsó tűgörgője beállt. így adom 5000 ért ha kell hozzá egy jó gőtengely akkor 6000( azért nem csinálom mert egy schwalbe-n dolgozok.... )
akit érdekelne az:
msn:gyenetamas@hotmail.com vagy
mail:gyene_tamas@freemail.hu vagy
tel: 06 30 214 23 70
ha kellene akkor több turbós blokkalkatrész is van külön
Én egykerekezni nem is tudok, nem is próbáltam sohasem. ami viszont furi, hogy pályára egészen jó heidenau bütykös enduro gumija, hülyén hangzik, de mégis így van, egészen megdöbben tően tapad, kipróbálod, és nem hiszed el, hogy ezzel a göcsörtös szarral olyat lehet kanyarodni. Nem tudom miért van így, de már többen tapasztalták ez megdöbbenve.
pályázásra tény hogy nem jó, mivel annyira hamar eltünik a majré, (nem jó a pereme) utána semmi jel és csak csúszol kifele nem egyszer volt nekem is ilyen... borítottam és utána csak a buszállomás közepén találtam magam kb 10 méter csúszás után:D
szal stuntra kiváló, stoppie, meg körözni, de kanyarvadászatra tényleg szar:)
neked bevált a k55? nekünk nem. Igaz ez is jelzi, hogy baj lesz, de olyan korán, hogy nem akarod elhinni, aztán meg porolod a gatyádat:) Az m06 elég tág csúszáshatáru, a nedvességet, vagy a koszt egyáltalán nem tűri, de tiszta aszfalton jó, viszont minél melegebb van, annál érzékenyebb a nyomásra. 30 fok felet jobb a h06.
Szóval nekünk nem vált be a k55, viszont pl a k63 nagyon is, én véletlenül találtam rá, és mint kiderült az mz kupások jó része is ezt használja, a menőbbek az rsw változatot, ami puhább, viszont ez nincs simson mértben.
am ez a könnyített kuplung sokat jelent?:)
link
Yeti
van egy eladó turbóhűtéses blokkom. amit tudni kell róla hogy karbi henger és gyujtástrafója nincsen. kuplung, jó, a főtengely alsó tűgörgője beállt. így adom 5000 ért ha kell hozzá egy jó gőtengely akkor 6000( azért nem csinálom mert egy schwalbe-n dolgozok.... )
akit érdekelne az:
msn:gyenetamas@hotmail.com vagy
mail:gyene_tamas@freemail.hu vagy
tel: 06 30 214 23 70
ha kellene akkor több turbós blokkalkatrész is van külön
szal stuntra kiváló, stoppie, meg körözni, de kanyarvadászatra tényleg szar:)
Szóval nekünk nem vált be a k55, viszont pl a k63 nagyon is, én véletlenül találtam rá, és mint kiderült az mz kupások jó része is ezt használja, a menőbbek az rsw változatot, ami puhább, viszont ez nincs simson mértben.