Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

:)
Jól néz ki! :)
vágom, csinálj vmit mert kell egy olyan póló:D

am ez a könnyített kuplung sokat jelent?:)

link
Most lesz konfi, aminek témája lezs ez is, hogy honnan a rákból szerzünk lét:)
akkor nem is mostanában lesz igaz?
Momentán nincs semmilyen készlete a klubnak, csak egyszerűen nincs egy kiló a kasszában,hogy gyártatni lehessen. Sajna csak abból tudunk gazdálkodni,amit a tagok befizetnek. Az országos simsonáliskor így is mindíg valaki százezrekkel száll be,hogy egyáltalán el lehessen indítani.
nem tudja vki, hogy a www.simson.hu oldalról mikor lehet újra ilyen pólót rendelni?
Szeva! Kéne az emilcímed, lőttem képeket a blokkfelekről.
Legalább lenne több motor szociban

Yeti
sziasztok!
van egy eladó turbóhűtéses blokkom. amit tudni kell róla hogy karbi henger és gyujtástrafója nincsen. kuplung, jó, a főtengely alsó tűgörgője beállt. így adom 5000 ért ha kell hozzá egy jó gőtengely akkor 6000( azért nem csinálom mert egy schwalbe-n dolgozok.... )
akit érdekelne az:
msn:gyenetamas@hotmail.com vagy
mail:gyene_tamas@freemail.hu vagy
tel: 06 30 214 23 70
ha kellene akkor több turbós blokkalkatrész is van külön
Nah végre lemostam és 50 perc alatt végeztem vele. :O Mostmár jöhet a szerelés, alkatrészcsere, polírozás, sárvédőfestés meg összerakás.
hát de azok a telok.. ink rugok elöl... tudom mennyit érnek,nekem is van svalbim hát 60nál se érzed magad oan nagy biztonságba... az monyuk 120körül
hátul viszont etz futómű meg meg is van nyújtva középen az egész vinni kéne madarasra szoci kategóriába:D
Ez nem semmi.
az a futómű,emg azok a kis cinó első telok kicsit kevesek ennyi erőhöz nem? 100felett nemtom mien lehet vele menni
Én nem tudom hogy milyen gumik vannak a motoromon, de azt tudom h nagyon jól tapad. :D Majd megnézem de kanyarban is nagyon jó a tapadása.
Én egykerekezni nem is tudok, nem is próbáltam sohasem. ami viszont furi, hogy pályára egészen jó heidenau bütykös enduro gumija, hülyén hangzik, de mégis így van, egészen megdöbben tően tapad, kipróbálod, és nem hiszed el, hogy ezzel a göcsörtös szarral olyat lehet kanyarodni. Nem tudom miért van így, de már többen tapasztalták ez megdöbbenve.
pályázásra tény hogy nem jó, mivel annyira hamar eltünik a majré, (nem jó a pereme) utána semmi jel és csak csúszol kifele nem egyszer volt nekem is ilyen... borítottam és utána csak a buszállomás közepén találtam magam kb 10 méter csúszás után:D

szal stuntra kiváló, stoppie, meg körözni, de kanyarvadászatra tényleg szar:)
neked bevált a k55? nekünk nem. Igaz ez is jelzi, hogy baj lesz, de olyan korán, hogy nem akarod elhinni, aztán meg porolod a gatyádat:) Az m06 elég tág csúszáshatáru, a nedvességet, vagy a koszt egyáltalán nem tűri, de tiszta aszfalton jó, viszont minél melegebb van, annál érzékenyebb a nyomásra. 30 fok felet jobb a h06.
Szóval nekünk nem vált be a k55, viszont pl a k63 nagyon is, én véletlenül találtam rá, és mint kiderült az mz kupások jó része is ezt használja, a menőbbek az rsw változatot, ami puhább, viszont ez nincs simson mértben.
mbx
heidenau k55, jobban tapad mint az m06:)
miért is néz ki viccesen? nem egy nagymotoron van hátul is 1 dugós fék, sőtt... kawa kx 80an még elöl is 1dugós van
Milyen gumi ez hátul ez? az elsőt látom, hogy m06, de hátsó mi a bánat?