A két hatvanasból az egyik egy 4 felömlős cucc, volt hozzávaló randa de finom kipuval, viszont csak a gyári 16-os karbival, szóval abban a motorban volt még bőven. Igazság szerint pár kört ment előtte egy másik 60-as is, csak az megragadt, így a gazdája kiállt. Eredetileg a 90 es mögöttem jött,(én mentem a harmadik helyen akkor) csak egy lekörözés alkalméval, amikor elengedtem egy nagyobb motort(valami 125ös aprilia) szépen sunyiban a 90 es is bejött elém, ami ugye elég illetlen dolog,ráadásul ezt pont egy olyan kombináció előtt tette, amit lendületből kellett volna megcsinálni, nekem ez meg elment az elengedés miatt, szóval kapcsiból vagy 80 méter hátrányom lett, a 90 es hez képest,amit már nem sikerült ledolgozni, mivel már csak pár kör volt hátra. Előtte 20 körön keresztül a 90-s még csak támadási pozícióba sem került, szaval tulképpen a negyedik helyen futott volna be. Nekem akkor egy igen enyhén tuningolt 70 esem volt,erőben a 90-es kb azonos volt vele, talán csak alul ment jobban.
Tábori Mestert sokan szídják, de nekem nagy kedvencem, az összes tuning hengeremet ő fúrja. Amikor még volt hivatalos simson kupa volt is motorja, nem is ment rosszul, ennek ellenére, amit csinál 90 est, az inkább nyomatékos, mint forgós, nincs kihegyezve egyáltalán, mivel neki szempont, hogy gyártható is legyen, neki nincs ideje napokig elszüttyögni egy üzleti céllal készült hengeren.
Ha az ember magának csinálgatja a 90 est, nem kell egyszerre annyi pénzt beletolni, és a végeredmény is ütősebb lehet. Tábori is tudna ilyen erősebb, dögösebb hengert csinálni, csak az neki már nem érné meg, ezt meg kell érteni.
Egyébként egy sima tábori 90 es legjobb helyezése a kanyarvadászaton egy harmadik hely tavaly, előtte két tuningolt 60 as futott be.
Na így már más:) Én arra gondoltam, hogy egy 90es kit annyi és semmi más. Kiváncsi lennék, hogy milyet megy. Amikor bejön melléd az 1.2es astra megelőzni és odavered az nem lehet rossz a mellyednek:)
Igazából ezt a 100 ezret őgy kell érteni, hogy ez egy TELJES BLOKK GENERÁL aminek csak az anyagkültsége 45-50 rugó,mivel a 90 esnek jóval nagyobb anyomatéka, ez új kuplungot, új,erősebb főtengőt, más áttételeket, új kuplungtengelyt jelent. A 90 est nem lehet 20 éves használt szirszarokból felépíteni,mert semmi perc alatt kinyírja az öreg alkatrészeket.
Szóval egy korrekt 90-es átalakítás úgy indul, hogy minden kuka, marad csak maga az üres blokköntvény, amin gépmunka van(kb 6000) kell bele egy erősebb főtengő, amibe erősebb alső görgő kell, (4000) ehez viszont meg kell munkálni a főtengelyt(4000) kellenek bele csapgyak, csőtengely, kupluntengely, stb
Valamint kell rá egy 90 es henger, aminek csak a hüvelye 7000 (ablakok nélkül) szóval gyorsan összejön az a 100 ezer.
Ha hozzám hoznak 70-es átalakításra motort, el szoktam mondani, hogy csak az anyagkültség 40 rugó, ha rendesen meg akarja csináltatni.
Olcsó játék hülyegyerekeknek, én meg pont ilyen vagyok, hogy mennyi idős, az nem nagyon számít,.:)Aki nálunk megy, talán már mondtam itt is, van közte polgármester, gsxr kupa menő, simsonkupa bajnok, és tizenéves is. Nekem kb 140 kilo amire már azt mondom túl nagy. A világért sem vennék olyan motort, amit nem tudok erőlködés nélkül felállítani, ha felborul a benzinkúton. Van egy ismerősöm, egy csaj, kb 40 kilo, és 150 magas, 600 as hornettel nyomja, neki ténylegesen meg kellett kérnie a benzinkutast, hogy segítsen lábraállítani a vasat:) Ha más megy, akkor ügyes.
Zoli, kicsit úgy látom van némi tapasztalatod a simsonok terén:) Néztem az adatlapodat, és 40körüli vagy azt írod. Nem értem, hogy mi vonz Téged még mindig a simsonokhoz...
Ja, most látom, hogy a másik egy vee rubber, ezt a profilt még nem próbáltam, ógy néz ki, eléggé le van húzva a futófelület oldalra, tehát az nem lesz a döntögetésnek akadály egyebet nem tudok mondani róla, senkinek sem volt még ilyen a környezetemben.
A másodikat nem ismeem, az első az egy sava mc 26 capri, tavaly nekem is megtetszett, aztán miutám 1 órán belül háromszor széjraestem vele, letettem a használatárólpályán, pedig jó kis versenyprofilunak néz ki. Ráadásul, ha simsonfelnire teszed, a 90/xx es még élesebb lesz. Próbáltam hudegben, melegben, ki s nyomással, nagy nyomással, de mindíg ugyan az volt, jelezni jelez, de hamar elenged, hamarbb, mint pl a mitas m06. Van még egy kellemetlen tulajdonsága, hogy az éles profil miatt városban a leg kisebb kő is 20 centivel odébb tezsi a motort, ez nagyon nemjól jön, amikor elmennél két kocsi között, és elviszi a kereket a szaggatott felfestés, mert ha vastagabb a csík festére, még azt is megérzi. Szóval lehet hogy ez a gumi jó, de én nem tudtam zöldágra vergődni vele sem elől sem hátul, nem szeretem meg.
Jó, hát nem tudok senkit boldoggá tenni akarata ellenére:)
Szokott lenni közös vonulás budapestről a pályákig, a határút-soroksári út sarkán szokott lenni a tali reggel 1/2 8 kor. A kerepesi, a gödöllői, és a váci srác is oda szokott érni.
Simsonok javítását vállalom Szentendrén, akinek szüksége van rá keressen meg mail-ban.(bazsa000@vipmail.hu)