Erről azt tudom mondani, hogy a cirikseprű, a slagg, és a szemétlapát az király, gyári eredeti:)
Ez a kék, egy megletősen szakadék bicikli, de nem is tartod 90 ezerre:) az s50 es szebb lenne, ha a lámpákat visszacserélnéd:)
Ha tételesen kívánod, hogy mi nem teccik rajta:
Hülyén áll a berugókar, lehet rosszul van felszerelve, vagy belül összerekva a visszahúzó rugó, megletősen rozsdás, de nem egy rosz felújítási alap, a hátsóteló elekrtoniké, az első lámpa mint mondtam s50 esé, alpból kellene bele két kerék, meg hátsólámpabúra, iyesmi. Ennél szakadtabbakból is csináltam már motort:) sok sikert, lesz vele munkád.
Hát figyelj, én nem tehetek róla, hogy irreális árat kér, egy így -úgy mókult motorért, csak a mikor kinagyítottam a képet, akkor láttam, hogy a váltókar is hegesztgetve volt már, a deklizár helyén szárnyasanya, gagyi 300 forintos kilométer kihajtás van benne, ami viszont nincs bekötve,magyarulaz óra nem mér, és így tovább.
Akár hogy nézegetem ezt a motort, még csak véletneül sem "szép megkímélt" mint ahogy a gazdi állítja.
A reális értéke 50-60 ruppó, a 90 ezer az vicc.
Ha kiteszi egy fórumba ami nyilvános, ne csadálkozzon, ha kicsit megsavazzák, ha ennyit kér érte, miközben így néz ki.
Hát csak ami első blikkre látszik, az a feltört (Magyarán tönkteretett) ülés, és ülésvas, a nem rávaló hátsó teló, a- nyiván beállítatlanságból eredő- halálba lilult kömnyök(az ilyennek a felső görgője elég JÓ szokott lenni:) levágott első sárvédő, szintén átberhelt levágott hátsó sárvédő, rozsdásodó, üt.kop berugókar, randán felrakott 50 forintos gagyi matricák, de ami ténylegesen felteszi az i re a pontot, az a ruszki esztergagép-zöld fényezés:)
Viszont madarat bármire lehet találni, valszeg erre is.
Ui.: asszem el leszünk küldve az anyánkba:)
A libafoszöld motor meg nem lenne rossz vétel úgy kb 50ezerrel kevesebbért
Nincs valakinek budapest/kistarcsa/kerepes/ környékén eladó kipufogója? Tökmind1 milyen, lehet gagyirezó, gyári dob is. Lényeg h áron alul kéne, mert HUF az nemsok van és menni kéne motorozni.
Lehet rosszul fogalmaztam meg a kérdésem. A teló tetején van egy 8as csavar. Elég ha azt tekerem ki, vagy a telót ki kell venni? Úgy terveztem, hogy feltöltöm a finish nevű olajjal mivel arról azt halottam h jóval sűrűbb mint a sima olaj, ezáltal elvile keményebb lessz, és később is fog elfolyni....?
Csak ki kell tekerni és öntheted!De figyelj a mennyiségre mert nem mindegy hogy mennyit töltesz!Mindegyikbe ugyan annyit de hogy ez a mennyiség hány dl azt sajna nem tudom.
Az első telóknak a feltöltése mekkora meló? Tudna valaki képet linkelni esetleg azt megköszönném. Felülről kitekerem a csavart és már tölthetem is, vagy nem ilyen egyszerű?
Okés, kösszi. Majd hétvégén átugrok kistarcsára egy új darabért. Nagyon régóta ugyanaz a kondi van benne, és már megkapta a jussát rendesen, szal szerintem az lessz.
Jaaaa:) akkor is be tud égni, ha a kondi jó, csak a kontaktus nem tökéletes a dróttal, vagy az alaplappal, ha pölö lötyög a kondi az alaplapban(az utánygyártottak kicsit kisebbek mint az eredetiek) ilyenkor a kondi nem tud "kondizni":) Javítzása ecerű, megcsiszolsz egy csíkot egy sörösdobozból, és azzal FINOMAN befeszíted a kondit. A kondit a végén sem ütügetni, sem nyomni nem szabad,mert azonnal megszakad belül, hanem egy megfelelő cső-vagy dugó kolccsalkel a helyé re nyomni.
Amit leírsz, az nemtipikus szimering tünet, mert ha az volna, akkor azt csinálná mint amikor kevesel a motor, ha felpörög, nehezen esik vissza alapjáratra. Ha neked össze vissza a jár, hol van alapjérat hol nincs, akkor az inkább karburálási probláma lesz.
Szerintem sok bosszűságtól kíméled meg magad, ha a frisen vásárolt szakadékon elköveted ezeket:
- gyujtás-megszakító beállítás, pogácsák,síkbareszelése olajkövön, kontaktusoke llenőrzése, drótok végigkövetése, oxidok eltávolítása.
-karburátor miszlikreszedés, nitrihigitóban áztatás, kimosás, kifúvatás(minden üreg, járat) ellenőrzés beállítás
- szimering gondolkodás nélküli cseréje viton anyagura, mivel garantáőltan valami fos van benne.
(nem mellesleg,amikor szétborítod a kuplungoldalt, találhatsz benne laza, meg nem húzott kuplunganyát, kisfpgaskereket, és tájékozódhatsz a motor általános állapotáról, valamint lecserélheted az a fehér színű szottyot, ami benne van olaj helyett)
Hali mindenki! Tegnap vettem egy S51 B s Simsont 15 ezer ft ért új dugó meg henger frankón pöccre indul kicsit csúnya a külseje ez a kissebb baja na szólval alapjárat épphogy van amikor ráhúzom a gázt felpörög berakom sebességbe ráengedem a kuplungot ahogy kell megindul picit és leáll, lehörög. Mi lehet a gondja? Amúgy eléggé füstöl én kuplung oldali szimmeringre tippelek...
Ez a kék, egy megletősen szakadék bicikli, de nem is tartod 90 ezerre:) az s50 es szebb lenne, ha a lámpákat visszacserélnéd:)
Ha tételesen kívánod, hogy mi nem teccik rajta:
Hülyén áll a berugókar, lehet rosszul van felszerelve, vagy belül összerekva a visszahúzó rugó, megletősen rozsdás, de nem egy rosz felújítási alap, a hátsóteló elekrtoniké, az első lámpa mint mondtam s50 esé, alpból kellene bele két kerék, meg hátsólámpabúra, iyesmi. Ennél szakadtabbakból is csináltam már motort:) sok sikert, lesz vele munkád.