az ülés alá fogattam volna fel egy régi crossmotor hátsó sárvédőjét, ami gömbölyded, kékre fújva, középen két, párhuzamos fehér csíkkal...
Olyat, mint az én RM125-ösömnek van az illik ide! (adatlap)
Ez így igaz.
Nekem se ütné a szemem, ha le lenne kerekítve kicsit, hiszen az egész motorn minden kerek, a lámpáktól a tankon át minden, az meg olyan nagyon éles, szögletes.
De!
Hangsúlyozom, hogy a motor amúgy nagyon tetszik.
Köszi a hozászólást! amugy meg nagyon megoszlanak arrólz az idomról a vélemények van akinek nagyon nem tetszik.. van akinek meg nagyon bejön, én nekem nagyon bejön meg sokáig is tervezgettem.....
És azért is van mert a nagy gumi miatt nem fér el semmi más sárvédő cucc és igy oldottam meg dizájnosan...dehát ez izlés dóga kinek mi .. papné effektus
Lehet, hogy félreértem, de nem illik a motorház egyes feleit cserélgetni,mivel ezek összefogva együtt lettek megmunkálva, hátul össze is vannak számozva egy 3 jegyű számmal, vagyis, ha összecserélgeted, a csapágyhelyek nem fognak"futni". A blokközepet egyben kell cserélni.
Háát finmoman szólva is nagyképű volna, ha azt gondolnám magamról, hogy meg tudok szakérteni bár mit is, de mivel ez engem nemigen szokott megakadályozni a véleményem kifejtésében, hát lássuk:)
Ez egy alapvetően rendben lévő motor, hiányzik róla ugyan némi matrica,meg mintha az üléshuzat is kihívásokkal küzdene, és nekem a menetjavítós kipu megoldás sem tartozik a kedbenceim közé, de ezért előbb adnék 90 rugót mint az esztergazöldért az biztos.
Az, hogy nem mindene redeti rajta, hát nem nagy dolog, ez nem egy veterán pannonia, viszont ezen nincs semmi, amit ne lehetne néhány óra alatt viszaállítani eredeti állípotába,és nyilván azért került erre is az s50-es lámpája, mert neked jobban tetszik, szóval ez kb rendben van,ha mindenki ilyen gondaosan alakítgatná a mociját nem lenne annyi hulladék országszerte.
Amúgy nem értem, hogy az miért lenne baj ha S50es lámpa lenne még rajta, mivel már s51-es van.
Az egyedüli különbség csak a lámpatest(vagy mi a neve) különbözik annyiban, hogy az S51esé egy szar müanyag, az 50esé pedig fasza kis fém:)
Letört a lámpatartó kis valami, aztat hogy lehet megoldani?
Ja, arra. A dobra, a könyök az kell. A múltkor szétszedtem. Hátul, a hangtompítónál egy darabon le van csömpülve a perem, így elég trükkös beilleszteni a tömítést. Ha így is érdekel, mondjál egy mailcímet, lefotózom. Amúgy 70-et megy vele a széria 50-es óra szerint, szóval talán annyira nem szar, mint ahogy kinéz
Áhh, nincs tervbe véve felújítás, nagyon is jó ez így. Csak kívnácsi voltam a véleményedre. A berugókar nem furcsán áll, hanem egy rongydarabbal volt felkötve ideiglenesen, a tengelyen elment a ricni. Amúgy az S50es már ellett adva, az volt a szakadék, azzal csak a baj volt. Az 51es már 2éve egy tábori 70es krómgyűrűs hengerrel megy, 85 a vége és nagyon sokat csak nyélen. Megszakító-kondi meg apróságokon kívül más hibája még nem volt. Nem is értem, hogy lehet mivel 2éve nagyon-nagyon sokat kapott már szegény, de a faluba még mindig nincs ellenfele csak egy scarabeo:)
Olyat, mint az én RM125-ösömnek van az illik ide! (adatlap)
Szerintem igy ojan befejezetlen.. ojan smafu
Nekem se ütné a szemem, ha le lenne kerekítve kicsit, hiszen az egész motorn minden kerek, a lámpáktól a tankon át minden, az meg olyan nagyon éles, szögletes.
De!
Hangsúlyozom, hogy a motor amúgy nagyon tetszik.
És azért is van mert a nagy gumi miatt nem fér el semmi más sárvédő cucc és igy oldottam meg dizájnosan...dehát ez izlés dóga kinek mi .. papné effektus
csak a bal miatt vettem meg de mindkettőt cserélem..
Ez egy alapvetően rendben lévő motor, hiányzik róla ugyan némi matrica,meg mintha az üléshuzat is kihívásokkal küzdene, és nekem a menetjavítós kipu megoldás sem tartozik a kedbenceim közé, de ezért előbb adnék 90 rugót mint az esztergazöldért az biztos.
Az, hogy nem mindene redeti rajta, hát nem nagy dolog, ez nem egy veterán pannonia, viszont ezen nincs semmi, amit ne lehetne néhány óra alatt viszaállítani eredeti állípotába,és nyilván azért került erre is az s50-es lámpája, mert neked jobban tetszik, szóval ez kb rendben van,ha mindenki ilyen gondaosan alakítgatná a mociját nem lenne annyi hulladék országszerte.
meg gyujtást( alaplapot kompletten -tekercs nálkül) lendkereket , hengerfejet, meg fötengót
Örülök :)
jócucc !
Az egyedüli különbség csak a lámpatest(vagy mi a neve) különbözik annyiban, hogy az S51esé egy szar müanyag, az 50esé pedig fasza kis fém:)
Letört a lámpatartó kis valami, aztat hogy lehet megoldani?
Viszont azt még nem tudom, hogy merre laksz:S
MSN és email címem is ez, zotya_90 kukac citromail pont hu