Nem vagyok jártas a 25"ös speciálok alkatrészének ügyében, de ha érdekel megkérdezhetem. Azt biztosan tudom, hogy a főtengő majdnem egy guriga egy kittes speciálba.
ja hát az igaz... de ha azokat tuningolják mien dugó kerül bele? kerámia ötvözet, meg kovácsolt meg ilyenek 20e ft körül adják még a 125ösbe is..... de hagyjuk nem érdemes vitázni
Még a gokartblokkok is elmentek mezei bevonatos dugóval pedig nem egy közülük terhelés alatt is megforogta a 18-at, magyarán egymezei simsonba hót felesleges, még ha tunyingolt is. Nézd meg a kisköbcentis sportmotorokat, Tzr, rg ,nsr, rs,mindegyikben közönséges öntvény van csak normális anyagból, és pontos egmunkálásal, pedig azok gyári állapotukban is majd 2x annyit forognak mint egy simson. Ráadásul a kovácsolás jelentősége átmérő függő is .
hát nem azt mondtam h az 1e forintost veddd meg a boldba! csak azt kérdezte h mitől lehetne benn több erő én meg irtam h pl. ettől...... azt nem irta h mennyi pénzből? nem?......lehet sok zsé de tartósan erős...
És még még mi , illetve én írok hülyeségeket" kovácsolt dugó " simsonba? Jó esetben eutektikus ötvözet, normál esetben(kanáldugó 1000 forintért) valamilyen alaménium pontatlan megmunkálással. Még a 12 fölött kezdődö vertex-ek sem kovácsoltak, a kisipariak meg a lengyelek meg pláne nem.
Hehe, én vagyok a simson.hu-ról az egyik "buzi, akinek le kellene törni a kezét mert hülyeségeket ír" :)
Nem csak a cikkek miatt fizetős a klubtagság, hanem a rendezévények miatt is, amiknek a megszervezése sajna pénzbe kerül, amit valahonnan muszáj előteremteni. Ha nem volna tagdíj, akkor belépősre kellene csinálni minden rendezvényt, és akkor meg az volna a baj. Nyáron a simsonálison, ami 3 napos volt, a teljes költségvetés több 100 ezer forint volt, többek között ezt is a tagíjakból fizette a klub.
Egyes cikkek pedig azért láthatóak csak a tagoknak, mert ezek egyes klubtagok önálló szellemi termékei, nempedig valami eredeti kézikönyv illegális másolatai. Véleményem szerint, nekem, mint (marhaságokat író buzinak:) jogom van eldönteni, hogy kinek adom oda azt a munkát, amit néha heteken keresztül írtam a szabadidőmben (akkor is, ha kapitális baromság)
Viszont egy valami meglehetősen érdekelne, nevezetesen, hogy el kellen törni a kezemet, mert hülyeségket irkálok össze viszont buzi is vagyok, mert nem lehet bárkinek megnézni?
Akkor most hogy is van ez?
Ha hülyeségeket irkálunk össze , miért nem mindegy, hogy bárki számára hozzáfárhető, vagy sem?
Ha meg buzi vagyok, mert nem adom ki csak tagoknak, akkor meg ugye mégsem lehet akkora hülyeség!
:)
hát hogyha 4 felömlős 70es henger, akkor már alapba nem kiméled a főtengelyt amugy megmbrános hengert szerezz rá nagyobb karbival, meg rezós dobot, a blokkba 4sebis váltó legalább és 1 vagy 2vel nagyobb fog. kerék előre és akkor jól fog menni....
sziasztok! AZ lenne a kérdésem, hogy a SIMSON S51 enduro motorra milyen "tuning" kipufogot, hengert, karbit, fuvokát és főtengelyt érdemes rakni? Nem szeretném szétcseszni a motoromat, szóval csak finoman csinálnám.. Előre is köszi a válaszokat és remélem, hogy nem tettem fel valami hülye kérdést..
Aham! Amikor még nem álltak át erre a fizess, hogy elolvashasd az írásainkat dologra...
Hozzáteszem, akkora baromságokat írnak, hogy néha letörném a kezüket... PLáne, mikor olyan szerelőmódszerre bíztatnak, amivel csak szétcseszni lehet a motort... Mert hogy a sajátját gallyravágja, egy dolog... De hogy mást is erre buzdít...
cső lenne egy olyan problémám hogy vettem egy simót s53-st eleinte negyon lusta volt a pufó nagyon viszafolytotta vettem rá egy uj pufót eleinte negyon jól pörgött meg ment is és utánna elmentem benzinkútra lemosni és utánna ugyan olyan lusta lett mint eleinte kipuciltam a karbit a pufót is levettem megnéztem de ugyan olyan lusta maradt mi ilyenkor a teendő mi a problem van aki tud valami tanácsot adni az akkor léci irjön kösz előre is
Eladó ! 2db s50 es blokk 1 müködőképesen (egyben) 1 pedig félig összerakva a blokkhoz minden megvan csak össze kell rakni a 2db blokk ára 10e ft és még van 1 tökéletes állapotú star blokkom 8ezer-ér . +még van 1 vagon alkatrészem ... (vázak,kormány , kerék, stb...stb... ) ha kell valami irj rám mailt!képet is tudok küldeni
Azért csinálnak(tak?)jobb kinézetü modernebb gépeket...csakhát gondolom árban nemigazán érnémeg mostanság...de ki tudja PL:MZ125sm 5-600eFt volt kinézetre jolnézett ki http://www.mza-shop.de/main/Fa...
ez egy épített simson csoda:D simson robogó felnik, 51es blokk
ahoz meg annyit h nem simson hangja van, h ha nem látnád másik rendszer van rá csinálva, meg gondolom egy ien épített bigyónál a blokkot se hagyták gyári állapotba:P
Nem csak a cikkek miatt fizetős a klubtagság, hanem a rendezévények miatt is, amiknek a megszervezése sajna pénzbe kerül, amit valahonnan muszáj előteremteni. Ha nem volna tagdíj, akkor belépősre kellene csinálni minden rendezvényt, és akkor meg az volna a baj. Nyáron a simsonálison, ami 3 napos volt, a teljes költségvetés több 100 ezer forint volt, többek között ezt is a tagíjakból fizette a klub.
Egyes cikkek pedig azért láthatóak csak a tagoknak, mert ezek egyes klubtagok önálló szellemi termékei, nempedig valami eredeti kézikönyv illegális másolatai. Véleményem szerint, nekem, mint (marhaságokat író buzinak:) jogom van eldönteni, hogy kinek adom oda azt a munkát, amit néha heteken keresztül írtam a szabadidőmben (akkor is, ha kapitális baromság)
Viszont egy valami meglehetősen érdekelne, nevezetesen, hogy el kellen törni a kezemet, mert hülyeségket irkálok össze viszont buzi is vagyok, mert nem lehet bárkinek megnézni?
Akkor most hogy is van ez?
Ha hülyeségeket irkálunk össze , miért nem mindegy, hogy bárki számára hozzáfárhető, vagy sem?
Ha meg buzi vagyok, mert nem adom ki csak tagoknak, akkor meg ugye mégsem lehet akkora hülyeség!
:)
Hozzáteszem, akkora baromságokat írnak, hogy néha letörném a kezüket... PLáne, mikor olyan szerelőmódszerre bíztatnak, amivel csak szétcseszni lehet a motort... Mert hogy a sajátját gallyravágja, egy dolog... De hogy mást is erre buzdít...
www.mofaker.hu itt vegyetek simson alkatrészt, ne aranyáron ugyanazt...
ahoz meg annyit h nem simson hangja van, h ha nem látnád másik rendszer van rá csinálva, meg gondolom egy ien épített bigyónál a blokkot se hagyták gyári állapotba:P
ez meg mi?