Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vagyok jártas a 25"ös speciálok alkatrészének ügyében, de ha érdekel megkérdezhetem. Azt biztosan tudom, hogy a főtengő majdnem egy guriga egy kittes speciálba.
ja hát az igaz... de ha azokat tuningolják mien dugó kerül bele? kerámia ötvözet, meg kovácsolt meg ilyenek 20e ft körül adják még a 125ösbe is..... de hagyjuk nem érdemes vitázni
Még a gokartblokkok is elmentek mezei bevonatos dugóval pedig nem egy közülük terhelés alatt is megforogta a 18-at, magyarán egymezei simsonba hót felesleges, még ha tunyingolt is. Nézd meg a kisköbcentis sportmotorokat, Tzr, rg ,nsr, rs,mindegyikben közönséges öntvény van csak normális anyagból, és pontos egmunkálásal, pedig azok gyári állapotukban is majd 2x annyit forognak mint egy simson. Ráadásul a kovácsolás jelentősége átmérő függő is .
hát nem azt mondtam h az 1e forintost veddd meg a boldba! csak azt kérdezte h mitől lehetne benn több erő én meg irtam h pl. ettől...... azt nem irta h mennyi pénzből? nem?......lehet sok zsé de tartósan erős...
És még még mi , illetve én írok hülyeségeket" kovácsolt dugó " simsonba? Jó esetben eutektikus ötvözet, normál esetben(kanáldugó 1000 forintért) valamilyen alaménium pontatlan megmunkálással. Még a 12 fölött kezdődö vertex-ek sem kovácsoltak, a kisipariak meg a lengyelek meg pláne nem.
ja meg persze könyitett ablakold dugó(kovácsolt)
Hehe, én vagyok a simson.hu-ról az egyik "buzi, akinek le kellene törni a kezét mert hülyeségeket ír" :)
Nem csak a cikkek miatt fizetős a klubtagság, hanem a rendezévények miatt is, amiknek a megszervezése sajna pénzbe kerül, amit valahonnan muszáj előteremteni. Ha nem volna tagdíj, akkor belépősre kellene csinálni minden rendezvényt, és akkor meg az volna a baj. Nyáron a simsonálison, ami 3 napos volt, a teljes költségvetés több 100 ezer forint volt, többek között ezt is a tagíjakból fizette a klub.
Egyes cikkek pedig azért láthatóak csak a tagoknak, mert ezek egyes klubtagok önálló szellemi termékei, nempedig valami eredeti kézikönyv illegális másolatai. Véleményem szerint, nekem, mint (marhaságokat író buzinak:) jogom van eldönteni, hogy kinek adom oda azt a munkát, amit néha heteken keresztül írtam a szabadidőmben (akkor is, ha kapitális baromság)
Viszont egy valami meglehetősen érdekelne, nevezetesen, hogy el kellen törni a kezemet, mert hülyeségket irkálok össze viszont buzi is vagyok, mert nem lehet bárkinek megnézni?

Akkor most hogy is van ez?
Ha hülyeségeket irkálunk össze , miért nem mindegy, hogy bárki számára hozzáfárhető, vagy sem?
Ha meg buzi vagyok, mert nem adom ki csak tagoknak, akkor meg ugye mégsem lehet akkora hülyeség!
:)
hát hogyha 4 felömlős 70es henger, akkor már alapba nem kiméled a főtengelyt amugy megmbrános hengert szerezz rá nagyobb karbival, meg rezós dobot, a blokkba 4sebis váltó legalább és 1 vagy 2vel nagyobb fog. kerék előre és akkor jól fog menni....
Jah és még megszeretném csinálni 4 felömlősre, hengert pedig 70eset gondoltam bele.
sziasztok! AZ lenne a kérdésem, hogy a SIMSON S51 enduro motorra milyen "tuning" kipufogot, hengert, karbit, fuvokát és főtengelyt érdemes rakni? Nem szeretném szétcseszni a motoromat, szóval csak finoman csinálnám.. Előre is köszi a válaszokat és remélem, hogy nem tettem fel valami hülye kérdést..
A mofaker egy remek cég! Pláne ajánlom mindenki figyelmébe a bőr ruházatot! Én ilyen gatyát vettem, az ára verhetetlen, és nem sámli minőségnek tűnik!
Ja, elég buzik, én is akkor leszedtem 1 csomó mindent, de véletlen letöröltem őket, ez a mofaker piszok olcsó
Aham! Amikor még nem álltak át erre a fizess, hogy elolvashasd az írásainkat dologra...
Hozzáteszem, akkora baromságokat írnak, hogy néha letörném a kezüket... PLáne, mikor olyan szerelőmódszerre bíztatnak, amivel csak szétcseszni lehet a motort... Mert hogy a sajátját gallyravágja, egy dolog... De hogy mást is erre buzdít...
Ne vicelj már, tiszta aranyárak!

www.mofaker.hu itt vegyetek simson alkatrészt, ne aranyáron ugyanazt...
Kössszz, simson.hu ról van?
Akad...
Az s53 alapból lusta, szerintem a karbi miatt, blokk stb ugyanaz mint az 51 esen. Nincs valakinek robbantott rajza az 51 es blokkról?
cső lenne egy olyan problémám hogy vettem egy simót s53-st eleinte negyon lusta volt a pufó nagyon viszafolytotta vettem rá egy uj pufót eleinte negyon jól pörgött meg ment is és utánna elmentem benzinkútra lemosni és utánna ugyan olyan lusta lett mint eleinte kipuciltam a karbit a pufót is levettem megnéztem de ugyan olyan lusta maradt mi ilyenkor a teendő mi a problem van aki tud valami tanácsot adni az akkor léci irjön kösz előre is
Eladó ! 2db s50 es blokk 1 müködőképesen (egyben) 1 pedig félig összerakva a blokkhoz minden megvan csak össze kell rakni a 2db blokk ára 10e ft és még van 1 tökéletes állapotú star blokkom 8ezer-ér . +még van 1 vagon alkatrészem ... (vázak,kormány , kerék, stb...stb... ) ha kell valami irj rám mailt!képet is tudok küldeni
Azért csinálnak(tak?)jobb kinézetü modernebb gépeket...csakhát gondolom árban nemigazán érnémeg mostanság...de ki tudja PL:MZ125sm 5-600eFt volt kinézetre jolnézett ki http://www.mza-shop.de/main/Fa...
ez egy épített simson csoda:D simson robogó felnik, 51es blokk

ahoz meg annyit h nem simson hangja van, h ha nem látnád másik rendszer van rá csinálva, meg gondolom egy ien épített bigyónál a blokkot se hagyták gyári állapotba:P
Á ez már nem is simó még a hangja se!
jolvan akkor
mert van akinek ez hobbi, németeknek meg főleg. én ink csodálom h mennyire érdeklik őket , nem kiröhögöm...