Szerintem teljesen jó az eddig meghúzott határ. Mittomén 90cc volt a max meg ilyenek.. Szerintem azt a szabályt kell megtartani is kész. Nem pedig a kész versenymotorokat kellene visszaalakítani a szabályváltoztatás miatt. Hanem a rég kitalált szabályhoz kellene a motort csinálni. Gondolom nagyjából érthető.
Ha homologizáljuk a motorok paramétereit, akkor rövid időn belül sokaknak elmegy majd a kedve a versenyzéstől, mert csak a gyerekek vagy gyerekméretű felnőttek fognak tudni jól menni a pályákon. Ezt Benya felvetésére írtam az 50/4f témára. Ő 100 kiló a motorjával együtt, pár versenyzőnek meg csak a motorja közel ennyit nyom. Ha hasonló szintű a motorozási tudás és a motorerő, akkor ugye nem kell mondanom, hogy kinek van nagyságrendekkel nagyobb esélye jó helyezés elérésére.
Visszaolvasgattam a kupasorozat technikai kiírásáról folytatott vitát.
A költségek kordában tartására szerintem tiltsuk a 80-90 köbcentit, a vízhűtést, a membránt stb. De akkor tiltsuk az 5-ös váltót(40-50e Ft), a Vape, Selettra stb gyújtásokat(40e Ft), a tervezett rezót(kb. 20e Ft), a tárcsafékeket a gyári kivételével(15-20e Ft) és mindenfajta vázátalakítást, rugózás javítást, mert az is pénzbe kerül. Miért pont a motortuningot pányvázzuk ki és fojtjuk meg?
Többen csak a vázra-fékekre horribilis összegeket költöttek, ahogy néhány képen látom. Ha egy erősebb motor (tisztességtelen)előnyt jelent, akkor egy stabil, jó rugózású, kanyarban nem elpattogó váz, a hatalmas fékekkel rövidebb fékutat produkálva nem jelent előnyt? Valaki erre költ, valaki arra. Nincs igazság.
Sürgősen keresek 51 eshez egy jengerfejet,állapota külleme nem érdekel,de működőképes legyen és hibátlanul működjön,és egy karburátort kompletten,szintén működőképes legyen.
DEBRECEN és környékéről érdekel legfőkébb,mivel amit találtam használtan internetes hírdetéseket olvasva,még mindig nem küldte el a hírdető.
Teljesen kész a motor de ennyi hiányossága van és itt a jó idő.
Lehetőleg olcsó legyen.
Azért mert a klubos vezetésnek momentán elgurult a gyógyszere, a lelkes versenyzők, még nemtünnek el.:)
Ha jól tudom, az Mz Klubbanis volt egy problémás elnökség...
Elküldtem a far-hát gyárat a barátaimnak. Ilyen válaszokat kaptaM.
A költségek kordában tartására szerintem tiltsuk a 80-90 köbcentit, a vízhűtést, a membránt stb. De akkor tiltsuk az 5-ös váltót(40-50e Ft), a Vape, Selettra stb gyújtásokat(40e Ft), a tervezett rezót(kb. 20e Ft), a tárcsafékeket a gyári kivételével(15-20e Ft) és mindenfajta vázátalakítást, rugózás javítást, mert az is pénzbe kerül. Miért pont a motortuningot pányvázzuk ki és fojtjuk meg?
Többen csak a vázra-fékekre horribilis összegeket költöttek, ahogy néhány képen látom. Ha egy erősebb motor (tisztességtelen)előnyt jelent, akkor egy stabil, jó rugózású, kanyarban nem elpattogó váz, a hatalmas fékekkel rövidebb fékutat produkálva nem jelent előnyt? Valaki erre költ, valaki arra. Nincs igazság.
Sürgősen keresek 51 eshez egy jengerfejet,állapota külleme nem érdekel,de működőképes legyen és hibátlanul működjön,és egy karburátort kompletten,szintén működőképes legyen.
DEBRECEN és környékéről érdekel legfőkébb,mivel amit találtam használtan internetes hírdetéseket olvasva,még mindig nem küldte el a hírdető.
Teljesen kész a motor de ennyi hiányossága van és itt a jó idő.
Lehetőleg olcsó legyen.
Azért is lenne jó, mert rég ittam jó társaságban
(vizet)
Ezt kikérem magamnak!
A moderáció hiányzik. :)
mindegy:)
meg monnyuk mink is ottan leszünk játégbó:)
Persze, hogy elférsz.
" a ferde fogazásra gondoltam"
én arra gondolni sem merek, afogazás már önmagában is elég kellemetlen, de ha még ferde is...
Nem restauráltad, hanem felújítottad, gondolom nem vitrinbe teszedm hanem használni akarod, én az ilyet nagyra becsülöm.
Azért mert a klubos vezetésnek momentán elgurult a gyógyszere, a lelkes versenyzők, még nemtünnek el.:)
Ha jól tudom, az Mz Klubbanis volt egy problémás elnökség...