A kipunyílás magasságát szerintem meg lehetne mérni leszedés nélkül is. Kipufot leszedni, bedugni egy vékony szál ónt és óvatosan odaforgatni a dugót. Majd gyertyanyíláson keresztül megmérni, hogy hol jár a dugó, majd egy felsőholtpontot kell mérni. :) (mondjuk lehet, hogy baromság)
Egyes versenyágakban azért örülnének annak, ha évközben igazítanák a ketyeréjükhöz a szabályokat. Persze, jut eszembe ott is csak pénz kérdés, de ott a döntnökök kapják...
A következö versenyen fel lehet mérni mennyi induló lessz és mivel.
A jol bevált modszert kell követni sok éve müködik ez pedig a ccm határ. Nem összevissza hogy 90ccm meg 50ccm. Az olyan egyenlötlen nyilván teljesitményben föleg nyomatékban vannak +erök. Az biztos hogy a pilóta tudása belejátszik annyit mint a technika. De azért ez nem vérre megy. Egy 100 kg pilota aki csak utcán motorozik soha nem éri utol a pedrozát az atillát vagy a richtert.
Ne rakd rá , majd meccselünk. :)