Hát nem tudom. Én nem szívesen csináltatnék csak ezért egy levegős hengert. Az nekem alapjáraton sokba fájna.. Asszem elkezdődött egy bizonyos határ meghúzása még anno. Azt kell betartani és kész.Nem pedig elkezdeni visszamenni..
Zoli! Nem erről szólnak a versenyek? Az F1-ben is egyik pillanatról a másikra dobhatták ki a 10 hengeres motorokat. A motorsportban is volt olyan, hogy egyszer csak max 4 hengerben határozták meg a versenymotorokat, meg egyszer csak hoztak egy olyat, hogy 750 ccm lehet a határ... Nem lenne egyedi eset. Szóval nem azt kell nézni, ki mit épített, és ahhoz alkotni a szabályokat, hanem hozni egy szabályzatot, és aki belefér - belefér, aki nem, nem. Ez verseny lenne, de így, bocsi, de csak a pénztárcákat versenyezteted.
Tavalyi szezonban nálunk nagyon nem azon múlt az eredménye, hogy ki alatt milyen és milyen erős motor volt.
Szvsz egy egész szezonra levetítve idén sem ezen fog múlni.
na simson blokknál sincs egyforma esély mert egy páran nem sokan de jobbat faragtok a többinél. Aki nem tud az venni kénytelen csövet Vrezó tizenezer Satnyi henger Tuji tuning EPJ és akkor miröl beszélünk a pénzröl. Megnéztem a Mihu henger faragását nem tartom ésszerünek a hüvely szivóoldali megtámasztását,mert szvsz kevés. De azért nem sokan csinálják utána.
kiprobáltam az összes gyujtást a kislendkerekes is ad szikrát rendesen .
Mielött nagyon belelendültök a szabályokba elöször azt kéne tisztázni hányan lesztek.
Gondolom azért nem szóltak még Bornak, mert csak olyanok járnak Zalába akiket nem sért a hozzászólás tartalma
Bort nem törölnék. Előbb neki is felajánlanák, hogy törölje magát és visszafizetik neki a tagsági kártyájából fennmaradt összeget
Ha lesz ilyen kétórás balhé még akkor azt valahogyan tudassátok mindenkivel. Valaki összeszedhetné az érintettek email címeit és mehetne több címzettnek az üzi. Bár gondolom ezzel nem mondtam újat.
Igen , enyém.
Szerintem elmegy utcaiba , váltó nagyon nem előny , mivel nemtudok normálisat rajtolni , 5. sebességet meg nem mindenhol tudom kihasználni.
Szerintem ez belefér utcaiba , gyári hoz képest ezek lesznek változtatva :
50/4 , 7-8le , 39-es furat
Gyári kipu rövidített könyök , másik konfúzor , meg rugós felfogatás.
Babszi gyula
Danamid szilentek
Alsó villakifli felül
2 mitas
alacsony ülés
Mondjuk számomra a legtutibb egy ilyen Moto2-höz hasonló kategória lenne, full egységes motorral menne mindenki. De tudom, hogy ez kivitelezhetetlen és talán nem is tetszene mindenkinek.
Szvsz egy egész szezonra levetítve idén sem ezen fog múlni.
hívod a spanod, hogy holnap jön érte.
üdv:Zoli
Mielött nagyon belelendültök a szabályokba elöször azt kéne tisztázni hányan lesztek.
Tudom hogy jó ember vagy!
Gondolom azért nem szóltak még Bornak, mert csak olyanok járnak Zalába akiket nem sért a hozzászólás tartalma
Bort nem törölnék. Előbb neki is felajánlanák, hogy törölje magát és visszafizetik neki a tagsági kártyájából fennmaradt összeget
Ha lesz ilyen kétórás balhé még akkor azt valahogyan tudassátok mindenkivel. Valaki összeszedhetné az érintettek email címeit és mehetne több címzettnek az üzi. Bár gondolom ezzel nem mondtam újat.
mijen az a mini tuningos, a gyári b-shez képest?
Szerintem elmegy utcaiba , váltó nagyon nem előny , mivel nemtudok normálisat rajtolni , 5. sebességet meg nem mindenhol tudom kihasználni.
(egyébként sztem is)
50/4 , 7-8le , 39-es furat
Gyári kipu rövidített könyök , másik konfúzor , meg rugós felfogatás.
Babszi gyula
Danamid szilentek
Alsó villakifli felül
2 mitas
alacsony ülés
Mondjuk számomra a legtutibb egy ilyen Moto2-höz hasonló kategória lenne, full egységes motorral menne mindenki. De tudom, hogy ez kivitelezhetetlen és talán nem is tetszene mindenkinek.