Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem tudom. Én nem szívesen csináltatnék csak ezért egy levegős hengert. Az nekem alapjáraton sokba fájna.. Asszem elkezdődött egy bizonyos határ meghúzása még anno. Azt kell betartani és kész.Nem pedig elkezdeni visszamenni..
Nem műkszik a Simson.hu...
Zoli! Nem erről szólnak a versenyek? Az F1-ben is egyik pillanatról a másikra dobhatták ki a 10 hengeres motorokat. A motorsportban is volt olyan, hogy egyszer csak max 4 hengerben határozták meg a versenymotorokat, meg egyszer csak hoztak egy olyat, hogy 750 ccm lehet a határ... Nem lenne egyedi eset. Szóval nem azt kell nézni, ki mit épített, és ahhoz alkotni a szabályokat, hanem hozni egy szabályzatot, és aki belefér - belefér, aki nem, nem. Ez verseny lenne, de így, bocsi, de csak a pénztárcákat versenyezteted.
Tudtam, hogy nem fogják, mert akkor Bor begorombul:)
Tavalyi szezonban nálunk nagyon nem azon múlt az eredménye, hogy ki alatt milyen és milyen erős motor volt.
Szvsz egy egész szezonra levetítve idén sem ezen fog múlni.
oké
hívod a spanod, hogy holnap jön érte.

üdv:Zoli
na simson blokknál sincs egyforma esély mert egy páran nem sokan de jobbat faragtok a többinél. Aki nem tud az venni kénytelen csövet Vrezó tizenezer Satnyi henger Tuji tuning EPJ és akkor miröl beszélünk a pénzröl. Megnéztem a Mihu henger faragását nem tartom ésszerünek a hüvely szivóoldali megtámasztását,mert szvsz kevés. De azért nem sokan csinálják utána.
kiprobáltam az összes gyujtást a kislendkerekes is ad szikrát rendesen .
Mielött nagyon belelendültök a szabályokba elöször azt kéne tisztázni hányan lesztek.
Sosem kételkedtem benned cica:)
Tudom hogy jó ember vagy!
Dehogynem, viszont szerintem konkrétan Simson blokkos, hengeres motorokról folyt a vita.
Hozzáteszem mindenkinek beszerzési áron adtam tovább, szóval azt a 6-8 garnitúrát kb -15 rugóm bánta a futkorászásokkal, egyebekkel összeszámolva.
Majdnem féláron. :)
Zoli,

Gondolom azért nem szóltak még Bornak, mert csak olyanok járnak Zalába akiket nem sért a hozzászólás tartalma

Bort nem törölnék. Előbb neki is felajánlanák, hogy törölje magát és visszafizetik neki a tagsági kártyájából fennmaradt összeget

Ha lesz ilyen kétórás balhé még akkor azt valahogyan tudassátok mindenkivel. Valaki összeszedhetné az érintettek email címeit és mehetne több címzettnek az üzi. Bár gondolom ezzel nem mondtam újat.
mé az enyém má nem is számit
Anti nem indul! Winkler Ádámnak farag egy 80-as hengert.
hogy is van ez a kipufogó kup?
mijen az a mini tuningos, a gyári b-shez képest?
Vagyis nem lesznek , vannak változtatva.
Jah am félreolvastam, azt hittem ezt adod meg, mint max határ (ezért volt kissé furcsa nekem), de most láttam, hogy írtad, hogy ezt változtatod...
Igen , enyém.
Szerintem elmegy utcaiba , váltó nagyon nem előny , mivel nemtudok normálisat rajtolni , 5. sebességet meg nem mindenhol tudom kihasználni.
Csak nem azért írtad ezt, mert a Te mocid ilyen?
(egyébként sztem is)
meg 2.ból indított 4-es váltó
Nem tudom mit csináltál vele, de jobbulást.
Szerintem ez belefér utcaiba , gyári hoz képest ezek lesznek változtatva :
50/4 , 7-8le , 39-es furat
Gyári kipu rövidített könyök , másik konfúzor , meg rugós felfogatás.
Babszi gyula
Danamid szilentek
Alsó villakifli felül
2 mitas
alacsony ülés
Én mindenképpen erre a lehetőségre szavaznék.

Mondjuk számomra a legtutibb egy ilyen Moto2-höz hasonló kategória lenne, full egységes motorral menne mindenki. De tudom, hogy ez kivitelezhetetlen és talán nem is tetszene mindenkinek.
Ja, csak ugye itt az lenne a cél, hogy ne szaladjunk el a pénzösszegekkel, ne az legyen előnyben akinek több cashe van tuningra.