Eddig kilencvenes sem volt, majd most lesz, sőt a tavalyi szezonig 80-as sem volt, aztán lett.
Sokan próbálnak (én is) inkább nagyobb hengert faragni, alacsonyabb fordulatszámmal, hogy ne legyen szopós a dolog.
Aztán már mindenki 90-est fog faragni vízhűtéssel, meg 11-12.000 fordulattal, a költsége mindenkinek magasabb lesz...
Mindezt azért, mert nem tudtunk magunknak megáljt parancsolni..
A versenyek átlagsebessége 5-10kmh-val lesz nagyobb, a gépek csúcssebessége (pályán) meg mondjuk 15-20-al.
Szerintem nagy az áldozat.
MOst egy kicsit haza beszélek:
Eléggé speciális helyzetben vagyok, van egy megerősített (tehát a szériába nem megengedett) vázam, TOmos futóművem kerekestül tárcsafékestül. Nekem innen a széria is drága lenne ( a villanyak már hegesztéssel módosítva a Tomos első teló fogadására, visszaápítése minimum nehézkes)
Az én elképzelésem egy köztes kategória, ami szigorúbb, mint a mostani tuningm de megengedőbb a mostani szériánál és elsősorban költség alapon szelektál.
Pl: 5-ös váltó tiltása, mert az 40-50.000 HUF
Vagy vizesítés, esetleg nyers persely használata, membrán, forgótárcsa, ilyesmik tiltása.
Bazeg, van az a hülye zéger, ami azt a peremes alátétet belefogja a króm szárba.
Na most, az, és a rugó felvevő közé raktam egy egy alátétet a pálcára, ami passzos, és síkba lett húzva. Ez kirugózáskor az olajjal együtt szépen elindul lefelé, és lezárja a nyílást a peremes alátéten.
Ehhez sok és sűrű olaj kell, de működik. Nem csoda, de nem llövi ki az elejét kirugózásál.
Hát meg van a lehetőség a változtatásra. Beszéltük a széria kategóriát, elvileg ugyebár lesz is vagy mi, de annak ellenére nem volt valami nagy az érdeklődés szerintem. Bár 5-en minimum voltunk...
pro primo először: légpuskarugó pluszban
pro primo mnásodszor: gecsei féle csillapítás.
Ezt úgy fel lehet keményíteni sűrű olajjal, hogy benyomod, és úgymnarad fél percre:)
Amúgy is a tököm tele van ezzel a szar gyári első telóval.
Úgy bólogat az egész motor mint a huzat, pedig fékezni nem is fékeztem még nagyot vele. Szerintem úgy leütne az eleje, hogy széttörik minden. Akármit művelek vele nem lesz jó..
Elmondom hogy volt.
Vettem eg y gagyiva roncsot, a miben megállt a blokk, de alaposan.
E annak a maradéka.
Szóval acsávókém ezzel így motorozott, de nwke m fingom nincs milyen.
ha köll, ráverem hompira(nem úgy hülye búúzi!:) megnézed, ha kaka, visszaadod.
Sokan próbálnak (én is) inkább nagyobb hengert faragni, alacsonyabb fordulatszámmal, hogy ne legyen szopós a dolog.
Aztán már mindenki 90-est fog faragni vízhűtéssel, meg 11-12.000 fordulattal, a költsége mindenkinek magasabb lesz...
Mindezt azért, mert nem tudtunk magunknak megáljt parancsolni..
A versenyek átlagsebessége 5-10kmh-val lesz nagyobb, a gépek csúcssebessége (pályán) meg mondjuk 15-20-al.
Szerintem nagy az áldozat.