Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nyugimá, nem kell előre beszarni, lássu k meg mi lesz.
Az angol mz kupában úgy tudom egyféle kipufogó lehet. Bár az eléggé visszavetné a tuningolási lehetőségeket.

Tuji
ha viszahoznánk a "mindekiaztcsinálamitakar" kategóriát a speciált, akkor senkinek nem fájna a haja.
persze akkor egint 3 kat van..

mondjuk inkáb ez, mint sértődés legyen
Mágnesezés.
Fasza.

Ha most nem szabunk drasztikusabb szabályokat, ami most egy kicsit fáj pár embernek, akkor utána szerintem sehogy sem fogunk tudni, mert akkor már tömegeknek fájna.

Én személy szerint elvagyok ezzel a 3 felömlőssel, még meglesz a rezó, ennél jobb nem hiszem hogy kell. VÁzam kurva jó, meg merem kockáztatni hogy a mezőny legjobb vázai közt van, szóval én ennél drágábbat nem akarok magamnak.
Idén Antinak lesz, Ölbei fiának(80as) és bagáé is 85 ös vagymekkora volt
Ja.
Kinek van 90ese? Kinek van vizese?

Eddig csak GI jött vizessel, az is 60as volt.
90est pályán egyszer láttam, az is 2007ben volt, és nem is versenyzett igazábóól.
Hát a 2-3-4-hosszú ötöt nem mondanám túl zártnak. :)
pontosan, ez így van kakcson, kecsón és még bgyarmaton is így volt, indulás után 3-4-5 öt hasnyáltam, pedig zárt váltóm van.
most akkor, az alaplap nem jó, vagy a mágnesezés?
Amúgy, szerintem, ezzel ne szaladjunk ennyire előre, meglátjuk idén mik lesznek, ráérünk kitaláni valamit 2011 re, ha látjuk mi volt 2010 ben.
Te Zsoli

A VAPE-m ugye nem lett jó. Nyilván nem tetszik a szerkezetnek a más polaritású mágnes pár. Most egy kicsit pihentettem a dolgot, de arra jutottam, hogy csak kellene vele kezdeni valamit. Ráírtam Dokira aki mondta, hogy megvan még a lendkereke, csak nem tudja hol. Abban reménykedek, hogy abban benne lesz ez a két mágnes ami nekem szar. Sajna ha az sem jön össze akkor mi tévő legyek? Kuka az egész gyújtás? Mert azért 10 ezrekért nem akarok venni hozzá lendkereket(meg lehet nem is kapok már). Így lendkerék hibásan szerinted ad valaki pénz a gyújtásért?
Kis pályán leáttételezed annyira, hogy elsőt csak a rajtnál, és utána van egy zárttabb váltód.
Alapvetően az összes általunk használt pályán a rajtot leszámítva 3 fokozatot használunk maximum.
eggen.
Nemtom, talán az viszonylagkiegyenlítené az esélyeket, ha mondjuk a 70-90 esnem lehetne vizes, tehát vizezni csak 60 as ig lehetne.

Persze, ezzel megint az abaj, hogy akkor Anti, Bacsi, meg még páran, 2011 re dobják ki a hengerüket?

Szóval ez izés...

Senkivel nem kellene kibaccni, de az erőviszonyokat is ki kellene egyenlíteni.
Szerintem az ötös váltó normál áttételekkel (gyári 4+vmilyen 5.) nem nagy előny, mert kis lánckerékkel az egyest nem tudom használni, kis pályán meg az ötödiket...
Őőő, valami olyanban állapodtunk meg jómúltkor, hogy magunk között fogjuk külön számolni a szériát és a tuningot, de úgymond hivatalosan egy lista lesz.
És akinek már benne van a motorjában, az vegye ki?
ez a baj, hogy nem tudok megoldást
* Egyértelműen felismerhető, hogy Simson, vagy abból átalakított motorkerékpár.
* Motorblokk:
1. Kétütemű Simson motorblokkja van, aminek hengere maximálisan 90ccm űrtartalmú lehet. (Tehát nem lehet idegen motor blokkja)
2. A blokkon nem lehet márkaidegen motor hengere
3. Ezenkívül minden más átalakítás mind a motorblokkban mind a hengerben lehetséges.
* Futómű:
1. Simson, vagy egyénileg épített vázzal bír
2. Tehát nem lehet márkaidegen motor váza
3. Azonban az egyes futómű elemek (pl: lengővilla, teleszkópok) szabadon alakíthatók, cserélhetők.
4. Tilos a mintázat nélküli slick gumi használata


Nasóval, Hompi, te a vázadat meg mindenedet használhatod.
Ellenben akkor limitálni kellene a ccm-t, a kereskedelmi forgalomban szériában kapható dugók max méretéig. Asszem 42, vagy 42.25 vége.
Vízhűtés, membrán, forgótárcsa, stb tiltása, spéci programozható versenygyújtások tiltása, csak olyan henger használata megengedett amely az eredeti hengerből kialakítható (tehát tilos a nyersperselyből készült osztott kipus henger és hasonlók). Kb ennyi ötletem van a költségek alacsonyan tartásához.
Elméletileg, a 2óráson külön lettek volna értékelve, csak nem írták rá a lapra, én meg nem tudtatam kuitalálni.
Ha még elkezdjük bogarászni, ki, miben indult, üldözzük a pilótákat, akkor még fél órát csúszik a eredményhirdetés.
Telefon kell, vazze!
Majd felhívlak
rendi,mondd meg hogyan?
Eddig, a meglévő motorokhoz alkalmazkodtunk a szabályokkal.
Idén mehet a 90es, ha jövőre megtiltjuk, akkor berág az összes 90 es tulaj.
Az sem megoldás, ha még egy kategória lesz, mert akkor indulunk tizen, és lesz 9 dobogós, ami miégi s csak röhely
Szóval én kissé tanácstalan vagyok, hogy mi legyen.
Oroszi Zoltán
6034 Helvécia, Rákóczi u. 10
rosszul tudod
90es úgy tudom tiltva van.