Ha most nem szabunk drasztikusabb szabályokat, ami most egy kicsit fáj pár embernek, akkor utána szerintem sehogy sem fogunk tudni, mert akkor már tömegeknek fájna.
Én személy szerint elvagyok ezzel a 3 felömlőssel, még meglesz a rezó, ennél jobb nem hiszem hogy kell. VÁzam kurva jó, meg merem kockáztatni hogy a mezőny legjobb vázai közt van, szóval én ennél drágábbat nem akarok magamnak.
A VAPE-m ugye nem lett jó. Nyilván nem tetszik a szerkezetnek a más polaritású mágnes pár. Most egy kicsit pihentettem a dolgot, de arra jutottam, hogy csak kellene vele kezdeni valamit. Ráírtam Dokira aki mondta, hogy megvan még a lendkereke, csak nem tudja hol. Abban reménykedek, hogy abban benne lesz ez a két mágnes ami nekem szar. Sajna ha az sem jön össze akkor mi tévő legyek? Kuka az egész gyújtás? Mert azért 10 ezrekért nem akarok venni hozzá lendkereket(meg lehet nem is kapok már). Így lendkerék hibásan szerinted ad valaki pénz a gyújtásért?
Kis pályán leáttételezed annyira, hogy elsőt csak a rajtnál, és utána van egy zárttabb váltód.
Alapvetően az összes általunk használt pályán a rajtot leszámítva 3 fokozatot használunk maximum.
Szerintem az ötös váltó normál áttételekkel (gyári 4+vmilyen 5.) nem nagy előny, mert kis lánckerékkel az egyest nem tudom használni, kis pályán meg az ötödiket...
Őőő, valami olyanban állapodtunk meg jómúltkor, hogy magunk között fogjuk külön számolni a szériát és a tuningot, de úgymond hivatalosan egy lista lesz.
* Egyértelműen felismerhető, hogy Simson, vagy abból átalakított motorkerékpár.
* Motorblokk:
1. Kétütemű Simson motorblokkja van, aminek hengere maximálisan 90ccm űrtartalmú lehet. (Tehát nem lehet idegen motor blokkja)
2. A blokkon nem lehet márkaidegen motor hengere
3. Ezenkívül minden más átalakítás mind a motorblokkban mind a hengerben lehetséges.
* Futómű:
1. Simson, vagy egyénileg épített vázzal bír
2. Tehát nem lehet márkaidegen motor váza
3. Azonban az egyes futómű elemek (pl: lengővilla, teleszkópok) szabadon alakíthatók, cserélhetők.
4. Tilos a mintázat nélküli slick gumi használata
Nasóval, Hompi, te a vázadat meg mindenedet használhatod.
Ellenben akkor limitálni kellene a ccm-t, a kereskedelmi forgalomban szériában kapható dugók max méretéig. Asszem 42, vagy 42.25 vége.
Vízhűtés, membrán, forgótárcsa, stb tiltása, spéci programozható versenygyújtások tiltása, csak olyan henger használata megengedett amely az eredeti hengerből kialakítható (tehát tilos a nyersperselyből készült osztott kipus henger és hasonlók). Kb ennyi ötletem van a költségek alacsonyan tartásához.
Elméletileg, a 2óráson külön lettek volna értékelve, csak nem írták rá a lapra, én meg nem tudtatam kuitalálni.
Ha még elkezdjük bogarászni, ki, miben indult, üldözzük a pilótákat, akkor még fél órát csúszik a eredményhirdetés.
rendi,mondd meg hogyan?
Eddig, a meglévő motorokhoz alkalmazkodtunk a szabályokkal.
Idén mehet a 90es, ha jövőre megtiltjuk, akkor berág az összes 90 es tulaj.
Az sem megoldás, ha még egy kategória lesz, mert akkor indulunk tizen, és lesz 9 dobogós, ami miégi s csak röhely
Szóval én kissé tanácstalan vagyok, hogy mi legyen.
Tuji
persze akkor egint 3 kat van..
mondjuk inkáb ez, mint sértődés legyen
Ha most nem szabunk drasztikusabb szabályokat, ami most egy kicsit fáj pár embernek, akkor utána szerintem sehogy sem fogunk tudni, mert akkor már tömegeknek fájna.
Én személy szerint elvagyok ezzel a 3 felömlőssel, még meglesz a rezó, ennél jobb nem hiszem hogy kell. VÁzam kurva jó, meg merem kockáztatni hogy a mezőny legjobb vázai közt van, szóval én ennél drágábbat nem akarok magamnak.
Kinek van 90ese? Kinek van vizese?
Eddig csak GI jött vizessel, az is 60as volt.
90est pályán egyszer láttam, az is 2007ben volt, és nem is versenyzett igazábóól.
A VAPE-m ugye nem lett jó. Nyilván nem tetszik a szerkezetnek a más polaritású mágnes pár. Most egy kicsit pihentettem a dolgot, de arra jutottam, hogy csak kellene vele kezdeni valamit. Ráírtam Dokira aki mondta, hogy megvan még a lendkereke, csak nem tudja hol. Abban reménykedek, hogy abban benne lesz ez a két mágnes ami nekem szar. Sajna ha az sem jön össze akkor mi tévő legyek? Kuka az egész gyújtás? Mert azért 10 ezrekért nem akarok venni hozzá lendkereket(meg lehet nem is kapok már). Így lendkerék hibásan szerinted ad valaki pénz a gyújtásért?
Alapvetően az összes általunk használt pályán a rajtot leszámítva 3 fokozatot használunk maximum.
Persze, ezzel megint az abaj, hogy akkor Anti, Bacsi, meg még páran, 2011 re dobják ki a hengerüket?
Szóval ez izés...
Senkivel nem kellene kibaccni, de az erőviszonyokat is ki kellene egyenlíteni.
ez a baj, hogy nem tudok megoldást
* Motorblokk:
1. Kétütemű Simson motorblokkja van, aminek hengere maximálisan 90ccm űrtartalmú lehet. (Tehát nem lehet idegen motor blokkja)
2. A blokkon nem lehet márkaidegen motor hengere
3. Ezenkívül minden más átalakítás mind a motorblokkban mind a hengerben lehetséges.
* Futómű:
1. Simson, vagy egyénileg épített vázzal bír
2. Tehát nem lehet márkaidegen motor váza
3. Azonban az egyes futómű elemek (pl: lengővilla, teleszkópok) szabadon alakíthatók, cserélhetők.
4. Tilos a mintázat nélküli slick gumi használata
Nasóval, Hompi, te a vázadat meg mindenedet használhatod.
Ellenben akkor limitálni kellene a ccm-t, a kereskedelmi forgalomban szériában kapható dugók max méretéig. Asszem 42, vagy 42.25 vége.
Vízhűtés, membrán, forgótárcsa, stb tiltása, spéci programozható versenygyújtások tiltása, csak olyan henger használata megengedett amely az eredeti hengerből kialakítható (tehát tilos a nyersperselyből készült osztott kipus henger és hasonlók). Kb ennyi ötletem van a költségek alacsonyan tartásához.
Ha még elkezdjük bogarászni, ki, miben indult, üldözzük a pilótákat, akkor még fél órát csúszik a eredményhirdetés.
Majd felhívlak
Eddig, a meglévő motorokhoz alkalmazkodtunk a szabályokkal.
Idén mehet a 90es, ha jövőre megtiltjuk, akkor berág az összes 90 es tulaj.
Az sem megoldás, ha még egy kategória lesz, mert akkor indulunk tizen, és lesz 9 dobogós, ami miégi s csak röhely
Szóval én kissé tanácstalan vagyok, hogy mi legyen.
6034 Helvécia, Rákóczi u. 10