Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet kell az áram a specifikus análpisztergátorhoz
...simson.hu-t beírva, valami bambi izé jön fel...pont egy szépet írtam a tasztalra, nyomom, hogy oké, aztán bumm 404 error...akkor most mi kérdem Actiontól kib-tak?! Lehet csak a server dugvillája csúszott ki az alljzatból :)
Nem konkrétan erre gondoltam hanem az oldal címére ahol ez olvasható.
Első találat: arra kíváncsiak ki törölte Molnár Zoltán "fő bomlasztó kanyarvadász" regisztrációját.
Azért vicces hogy gugli első 3 találata a "bomlasztó kanyarvadász" szóra... na vajon mi?
Lehet besokallt Marci és kihúzta a szervert a konnektorból. :) :)
Bomlik mint a kötött pulóver:D
Próbáld ki a csövet a motorodon :) Úgyis be kell járatni azt a kezet. :)
Melyik bomlasztó bomlasztja az oldalt?
:)
(már várom, amikor valaki kitalálja)
Sziasztok!
Simson S51B
1985-ös kiadás
3 sebós
Tirisztoros
Világítás nélkül jó álapotú
50e ft!
Dunaszerdahelyen is jót szólt, amikor éppen nem trutyit ivott hanem benzint, szerencsétlenségére Dokinak ott pont nem jött ki a lépés.
Balassagyarmaton gyújtás gondokkal küzdött végig, pech. Ez van.
De nézhetjük azt is, hogy pl az éghajlati tényezők is mennyire befolyásolhatják a dolgokat. Lásd Tóth Attila, Pedróza. Leborulok térdre elöttük, mert olyan faszán tudnak menni szárazon.
Esőben meg az a küszködés amit más másodszor is leműveltek, hát nem semmi :)
Bár Tóth Attila esős stílusától Dunaszerdahelyen a hátamon felállt a szőr. Kimentem a pályára, konstatáltam, hogy hát ez elég jól megy.. erre egyszercsak jön Tóth Ati, lapradöntött motorra. Gondoltam magamban, Úr Isten! Hogy csinálja, végem van, kikerülnek mint a pocsolyát. :) két kanyar múlva alig bírtam kikerülni Attila aszfalton keringőző motorját.
Vagy akár speedwayen, áh, nem is értem. Ott volt Pedróza, akit bírtam követni, főleg az elején, akkor egy 5-10 kört mögötte mentem, akár egy harakiris előzésbe is beletudtam volna menni. Száradó időben még midnig ment a követése, bár ekkor már tény, hogy motorerőből, kanyarokban elszakadtam, de célegyenesre visszahoztam.. de örület, hogy milyen drasztikusan visszaesik teljesítményük. Holott száraz pályán közöm sincs a kettőjük tudásához, mert tényleg mindketten nagyon jól tudnak menni.
Ami érdekes még, hogy Pedrózánál nem értem mit csinál, miért lassúl be, talán kicsivel több ésszel megy esőben mint Tóth Attila. Attila motorzásával meg egyszerűen az a probléma, hogy úgy megy, mintha száraz lenne az aszfalt, de nem az.
Még mielött valaki sértést venne ki belőle, elmondanám, hogy ha nem is így egyben, de ezt részletekben szemtől szemben is megmondtam nekik, írt szövegként lehet máshogy hat, mint szóban a dolog és mindezektől függetlenül kettőjüket tartom a tavalyi mezőny legzseniálisabb pilótáinak. :)
Szóval száraz aszfalton kanyargós pályán sok pénzt mernék tenni kettőjük győzelmére, de vizesen egy kanyi vasat sem. Ilyen szempontból is érdekes lesz az idei szezon alakulása.
Szerintem utalok. Jobb ha nem tudják a családtagok a pénzügyeket.. :) Nehéz idők ezek.
Rócsild!
Rócsild!
Nem mindenkinek van ám térképe Burkina Faso-ról! :)
Úgy tűnik olvasni sem lehet jelenleg a fórumot.
róócsild, róócsild!
:)
Teljesen egyet értek. Lehet, hogy engem is valami róócsildnak gondolnak, mert hű, de jó a motor meg minden, de rohadtul hónapok óta készül és még vagy 2hónap mire sikerül a blokkját rendbe raknom..
Erre akartam utalni, hogy eléggé sokat szívott a gyújtás problémájával.
Az f1 elsősorban üzlet gazdagoknak, ez meg olcsó játék hülyegyerekeknek(pl nekem)

és ha játék, akkor nem lenne jó, ha akár csak 1 valaki is rosszul érezné magát, mert vele "kitoltak"
Amikor jó volt a gyújtás megfelelően ment.

Tuji
Holnap feladom a kegytárgyakat. Utalsz vagy utánvétezzünk?

Tuji
nagy kár....
Azért tegyük már hozzá, hogy Doki motorja nem úgy ment ahogyan kellett volna..
valaki irja már le hogy miben más a minituninkos kipufogó kup mint a gyári b-s
Az erősebb tuningom lett 4.. A gyengébb első. A kettő között volt 6Le és 80K különbség. A mororozni tudás és a szorgalom ( lehetőség a pontszerzésre) számított.

Tuji
Enduro 4gang