Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a linkeket
szocimotoros.hu
Ugyan gyakorlatilag garantáltan üz ellátási gondjaid vannak, de kezdjük a gyertyánál.

A simsonba 260-as gyetyxa való, ha helyes a beállytás, akkor a karima kissé feketés, de nem tocsogós, őrzésre kissé zsáraz, de nem kormos, a trestlektróda a szürkénél sötétebb, inkább barnás, de nem sárga feketete, de főleg nem vöröses.
Az elektródát fedő porcelán világosabb színű, de nem fehér, agyertya szaga(nehéz leítrni) nem égettolaj vagy koksz szagu.
Isolatorból a260 as kell bele, ngk ból B 8 -as, ha elektronikus gyujtásu,akkor jobb a BR.
De nem jó bele a BP.
A karbi beálltításról adatokat a szoszimotor.hu ról letölthető gyári szervízkönyvben találsz
A gyertyáról annyit tudok most hírtelen hogy az őzbarna szokott lenni és azthiszem hogy ez a jó.
Lehet most hülyeséget mondtam de én egyáltalán nem értek a Simsonhoz.
Megmutatom apámnak amit írtál és majd ha megint pihenős lesz biztos megcsinálja és akkor írok megint ha nem gond?
Erre nemlehet válaszolni,azért nemmkaptál válazst.
Azt mondod, hogy minden jó, és mégsem megy rendesen, ergó valami mégsem jó:)

Az iylen"lehörgés" túl kevés, v túl sok nyál miatt van, jelen esetben, garantáltan keveset kap.
ennek számos oka lehet, az alacsony úszószinntől, az eldugult benzincsapig, atúl kicsi vagy eldugult főfúvókán át, a kikpart , vagy rosz helyen ledugózott féklevegő furatig, ez bármitől lehet.
szal ezt innen nemigen lehet megmondani.

Csak egy valamit tehetsz, szisztematikusan kipucolod,és végigelenőrzüd, és a gyári értékre beállitod a karburátort.
persze ez sem bitos, hogyx eredményt hoz,mert egy hósz szimeringes, vagy teljesen eltömődött kipufogóju motor karbiját hiába is állítod akárhova, az szar lesz.
kezdjük azzal, hogy milyen hőértékű, és milyen égésképü(szinü) a gyertya?
[2433] ma 05:09
Erre nem tud nekem senki válaszolni?
Kiveszed a kereket,meglazítod felül, az m8-as csavart, egy 13-as kulccsal, kiveszed, ekkor lefelé húzod, és szétcsúszik a teló kicsit, kifeszed a felsőszárból alulról a zégert, és szépen szét is jött.
Ennyi.
első teleszkóp szétszedéséről nincs valakinek dokumentje?
na itten van la:
http://mforce.hu/mforce/cikkek...
egyébbként is érdemes tanulmányozni az itt lévő többi cikket.
Yeis.
ez a yamaha gyár találménya, minnyá keresek róla érthetőbb magyarázatot, mint amit én mondanék:)
A léyneg,hogy ez egy üregrezonátor, ami a hozzá kapcsolódó csővel van egy bizonyos frekire hangolva,pont ugyan azon az elbven működik, mint a basraflex hangdoboz.
Yeis a rövidítése! http://nutria.uw.hu/ ezen az oldalon az autók/motorok részben megtalálod, egyébként yamaha találmány nekem is volt az rd-men!
a karburátot és a henger közt 8nagyon kár hogy nincsen szerkesztés opció)
Lehet nagy hülyeséget kérdezek, de Zoli, megtudod nekem mondani mi az a fekete okosság a képen?

http://foto.sportmotor.hu/g611...
Sziasztok!

Ha tudtok segítsetek légyszives, az egyik ismerősömnek van egy Simson Star 72-es évjáratú motorja, ami leállt, és azóta nem indul be. A karburátor ki lett takarítva, átfolyik rajta a benzin, még sem kap benzint, mi lehet a gond?
Kössz a gyors választ! Megint okosabb lettem!
Mé mennyek a víz alá?
Először is menny a víz alá!:)

másodszor, itt azelső képen kb 2 óra irányában van a kipunyílás, ami 4 részből áll(a henger alulról van fényképezve) van a fő nyílás, ez középen ketté van osztva egy gáttal, mert olyan széles,hogy beletörne a gyűrű, mellette van jobbról-balról két segéd nyílás, ami csak a felömlők felett van, és azaluban be van kötve a fő kipu csatornába, ennek az az értelme, hogy felül nagy a kersztmetszet, de alul nem, így nagy fordulaton ís jól öblít a motor,de kisebbfordulaton sem hal be teljesen.(ennél a hengernél monnyuk a kis fordulat eléggé reletív, mivel 10 ezertől kezd el erősen húzni:)

Attól ementáli,hogy olyan likacsos, mint a nevezett sajt.
A képen még látszik azis, hogya beömlő nyílást is meg kellett osztani középenegy gáttal, mert ez is olyan széles,hogy beletörne a dugó szoknyája.
Mellesleg a henger membrános, az 5-6 felömlő a membráénházból, és a karterből is táplálkozik, abeömlőnyílás be van nyitva a 3-4-es felömlő csatornákba is.
ez a henger kb a határon van, ennél nagyobb likakakt már nemigen lehet az eredeti hengerből kifaragni. Természetesen a teljeítménye korántsem akkora, hogy ne lehetne még hegyezni, ebből a hengerméretből 20 lüerő feletti teljeítmény kilehetne venni, csakhát itt már nagyon összeadódnak a kis hibák is.
Tanár Úr kérem! (emzoli)
Mi az az osztott kipufogó, meg segédkipufogó, meg ementálihenger? Ez csak vmi vicces név, h olyan lyukas mint a sajt, vagy van vmi komolyabb jelentése is?
Elnézést Tanár Úr, h ilyen csúnyán beszélek, ezeket mind GI-nél olvastam!
A fulladás nem úgy van hogy ha húzol egy bő gázt akkor kezd fulladni?
A mi simsonunkal ez a baj.
Ha szépen lassan húzom a gázt akkor gyorsul a motor de ha hirtelen gázt adok akkor lehörög.
Benzin levegő keverék állítás megvolt 134521435 variációban,egyik se jó.
Gyújtás állítva ugyan ez a szitu,bár van amikor ennek hatására megjavul de csak ideiglenesen.
Valószínű hogy itt lesz probléma de nem tudunk rájönni hogy mi:
A válaszokat előre is köszi.
havernak kellene első teleszkóp rugót cserélni meg olajat meg még ki tudja
menet közben kopog rendesen meg tök könnyű lenyomni és le is ragad ha álló helyzetben lenyomom
mi tud ott a rugón kívül elromolni?
egyáltalán hogy kell szétszedni?
mennyi olaj kell bele?
szimmering méretei?
össze akarok szedni mindent mert csak hétvégén érnénk rá csinálni

másik témakör
mitől fullad a gép?
pl beinduláskor nehezen pörög fel és menet közben is sokszor megtorpan vissza kell váltani hogy felpörögjön de ha elkapta megy mint a veszedelem
légszűrő kimosva úszószint jó nincs dugulás tű középállásban új gyertya új gyűrűk
egyenlőre ennyi kérdés
köszi
köszi..oké,amint hozzámvág vki 1et,bemérem:)
Egy bővített kipunyílástól meg esztergált hengerfejtől NEM fog 80-at menni. 80-hoz már komolyabb tuning kell. Mérd be GPS-el!
Amúgy szép a mocid! Kivülről eredetinek látszik.
köszi
az összképet sztem nem rontom el egy bicigli-órával úgyis csak érzésre szoktam menni vele.. városban 1/3ad-fél gáz
azon kívül 3/4 v csutka
de mondom h nem gyári 50es.:). bár nincs is agyon reszelve,csak a kipuffnyílás, + a hengerfejből lett leszedve 1 kevés+1. túlméretes dugó..
akkó 14es lánckerékkel..nnna.. megnéztem.. mind1.. mélyebben nem merültem bele, a témába,mivel alig van használva a gép,de az fix h eddig akik jöttek mögöttem mind 80 körüli értékeket mértek.. cagiva freccia,anyám 1x autóval, fazer 600..
A 60-as végsebességet kicsit kevésnek tartom. Egy jó állapotú 51-es mehet 65-tel is. Mentem már gyári állapotú 51-essel 62-t, 14-es lánckerékkel. GPS-el mértem, szélcsendben, és nem hajoltam rá a tankra.
A gyári 70-esek viszont valóban nem mennek többet 75-nél, kicsit kopott lengyel 70-es hengerrel, gyorsító 4-el mentem annyit, GPS-el mérve. A kipu az volt amit tőled vettem, azóta már kiderült, hogy nem igazán 70-esre való, mert jól beállított karbival (4 felömlős 70-es hengerrel) se megy érezhetően jobban mint gyár kipuval. 60-as 4 felömlsőhöz remélem jobb lesz.