Köszi!
Szerintem a citromsavas módszert próbálom majd ki, jelenleg kivitelezhetőbbnek tűnik. Utána kell valami felületkezelés vagy úgyis megint rozsdás lesz?
Amúgy ez az elektrolízises dolog is érdekes, kisebb mütyürökhöz lehet felhasználom.
van a sima vékony papír tömítés meg az a vastag feketés, a vastaggal se volt jó sosem ami szorult, a vékony papírból be kellett volna szerintem 4-5db is tenni
na mindegy, ez már a múlté csak eszembe jutott
Mert gyárilag a kuplung fedél 0.5mm tömítéssel van feltéve. A váltó csőtengelyét kicsit meg kell alakítani pár tized csak. És nem fog szorulni. Kiszámoltak a gyárban mindent passzosra. :)
az 51esnél sosem jöttem rá hogy egy komplett szétszedés után miért szorult mindig a váltó ha csak 1 tömítéssel volt feltéve a kuplung oldali dekli
2 tömítéssel meg jó volt, több blokknál is jártam már így
2 éve az 51-es tengelyét is minimum 2-3 óra volt kicserélni emlékeim szerint.
A csere hamar ment de sz*pás volt beállítani hogy se a váltó,sem pedig a berúgókar ne szoruljon,meg a berúgó minden rúgásra működjön.
Éljenek az utángyártott szemét alkatrészek.
Na eladtam a szimót 1 hete.
Nem csak a berúgókar volt a szar,hanem az egész tengely.
Sok esze volt aki felújította,tengelyt nem cserélt.
Mind1 már nem az én gondom.
Azért én nem kergetem ennyire....szép komótosan eljárogatok vele 60-70 között. Mivel már több mint 20 éve nem ültem buszon (és nem is áll szándékomban) ezért valamelyest vigyázok rá.
A kék meg bizniszből került hozzám......ami szar volt rajta azt kicseréltem,és néha meg indítom egy kicsit. De teljesen feleslegesen foglalja itt a helyet..............
Mivel szintetikus olajakat használtam és sokkal jobb a hűtése 80-nál, mint 45-nél, így soha nem szorult meg. Kopott, mint az állat, volt hogy szétesett a tájváni tűgörgő, de a henger és dugó sosem szorult meg.
Kecskemét-Balatonlelle 4 óra, 20 perces pihenővel...szerinted?
Kecskemét-Sirok is 4 óra pihenőkkel és Kecskemét-Pécs is ugyanennyi.
Az igen......én már kilenc éve minden nap (télen,nyáron,esőben,fagyban) az s51b-l járok. Tartalékba vettem egy 51n-est,de ha 5ször bementem vele melózni akkor sokat mondok. Pedig fasza kis gép mindkettő,de rohadtul kikészitteték az izületeimet .
Egy pár évet jártam Simsonnal napi használósban. A legnagyobb munkába járási távom 30 km oda, 30 vissza, egész nyáron. Csíptem nagyon, volt pici optimalizálás benne, légköri viszonyok függvényében üveghangon 75-80-as volt az utazó és egyben végsebességem, egészen haladós volt Simson létére.
Szerintem a citromsavas módszert próbálom majd ki, jelenleg kivitelezhetőbbnek tűnik. Utána kell valami felületkezelés vagy úgyis megint rozsdás lesz?
Amúgy ez az elektrolízises dolog is érdekes, kisebb mütyürökhöz lehet felhasználom.
na mindegy, ez már a múlté csak eszembe jutott
Én sajnos nem vagyok otthon ebben
2 tömítéssel meg jó volt, több blokknál is jártam már így
2 éve az 51-es tengelyét is minimum 2-3 óra volt kicserélni emlékeim szerint.
A csere hamar ment de sz*pás volt beállítani hogy se a váltó,sem pedig a berúgókar ne szoruljon,meg a berúgó minden rúgásra működjön.
Éljenek az utángyártott szemét alkatrészek.
Nem csak a berúgókar volt a szar,hanem az egész tengely.
Sok esze volt aki felújította,tengelyt nem cserélt.
Mind1 már nem az én gondom.
A kék meg bizniszből került hozzám......ami szar volt rajta azt kicseréltem,és néha meg indítom egy kicsit. De teljesen feleslegesen foglalja itt a helyet..............
Kecskemét-Balatonlelle 4 óra, 20 perces pihenővel...szerinted?
Kecskemét-Sirok is 4 óra pihenőkkel és Kecskemét-Pécs is ugyanennyi.
Nem kímélgetni vettem, had forogjon, amit bír.
Hiába megszoktam már,tèlen inkább leteszem,a lábam is alig ér le róla pedig 182 centi vagyok.
A simson ezért jó télen,mert simán leér róla a lábam és még ökörködni is merek vele.
Én is puhább gumikkal járok télen,jobb a tapadása.