Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátha az egyiket jobban el tudom dobni a picsába mint a másikat

Ez az úr büntetése, mert megszegtem a fogadalmam, mert pár éve megfogadtam senkinek nem csinálok semmit sem
Más nem lehet, ennyit nem kílódtam még egy motorral sem
Hátha a kettőből össze tudsz legózni egy jót.
ez egy fészer oldalán lógott kb 15 évig
és sajna ez is n3, nem volt időm belenézni de biztosan nem csilli-villi......
Beszarás ! Ez n3-as ! Ini , most már tuti hogy szivatnak !
Ezt most ásták ki a kertben?
Itt az új karburátor
A bizakodásra semmi okom
Helyes ! Ne add fel , nehogy egy kotvány simó megszivasson !? Te Ini nem lehet hogy az a rohadék is olvassa a simo fórumot ?!
Ez mind igaz amit írtál
De ha lehetséges gondtalanul motorozni miért kellene szerelni agyalni?
Amúgy aki szopni akar avval is megteheti, 70es henger sport kipufogó direkt szűrő és utána lehet agyalni
Görgő súly kuplungrugó kontrasztrugó szíj hossza vastagság stbstb
Amúgy pl enyém motoron 2 X2 csavar és hozzá férek a karbihoz, nem kell sokat baszakodni a burkolattal

Ma nem érek rá esetleg pénteken ismét ránézek addig lesz időm megnyugodni
Remélem addigra a pót karbi is ideér
Persze hogy igazad van , csak elhülyéskedjük ezt a Simodefasza dolgot , hisz Honecker mérnökei rég kihaltak ! De ez a kotvány elavult technika sokmindenre megtaníthat lurkókat amit a későbbiekben hasznosíthat , legyen az szerelési feladat , vagy vezetés technika , gondolok itt a sebességek kapcsolgatása , megfelelő fokozatok kiválasztása , üres megtalálása , vagy akár az indítási feladat megértése , gyujtás , benzincsap , szivató , rugás ! Tehát egy gondolkodó embert kíván ! Míg a robogóra ráül , gombot nyom gáz , azt bebaszódik a susnyásba a droid ! Nekem a 78- 82 es évek voltak a motoros kezdet , de csak Komár jutott , a Simó csak álom volt , na meg szerelhettem a másét aki lusta volt hozzá , de így legalább én is élvezhettem a csúcstechnikát ! De akkor a Pony val is elmentünk Győrből Debrecenbe , Vácra , Balatonra , Pécsre meg bárhova ! Ma a droid felpattan a robeszra , azt ameddig van lé nyálra addig nyélen megy , akár ki a világból ! Azt sem tudja hol a motra a robesznak , hogyan van a meghajtás , csak megy mint egy ökör ! Nincs defekt , nincs slussz , nincs megszakítóhézag , nem lukas az úszó , nem szakad a kuplungbovden amit átkötöttünk az elsőfékre stb. Ha így nézzük és nem a végsebességet , ma is a simót választanám ! Sajna most is szerelek néha robit , amit iparkodok elkerülni , mert aki ismeri ezeket a kacatokat tudja miről beszélek , egy hányinger már a szétszedés is , nincs olyan hogy legalább egy műanyag fül el ne távozna , és még nem csináltál semmit . Volt nagy robogóm kicsi is , több darab , és fajta , tudom miről beszélek ! Most van egy robi az imént taglalt igénytelen , gondolkodás mentes és probléma mentes üzemelés érdekében , na meg az én nyugalmam érdekében anya jár vele munkába ! De ha a hétvégén egy közös lődörgésre megyünk akkor én az 50essel , anya meg az 53 assal gépészkedik szigorúan ! És szereti is , nem csak azért mert otthagy vele a f@szba , hanem mert egész más a filingje mint a robesznak ! Viszont dolgozni el nem menne vele a világ f@száért sem ! Én is a múltból merítem a simo szeretetét , és az én szememben 100 robogó sem ér többet egyetlen kotvány Simónál és most itt nem a pénzben kifejezett árára gondolok .
Tehát mivel téged már szellemi , lassan fizikai téren is tönkre rakott az átkozott , nyílván a robesz a befutó ! De ne add fel várjuk továbbra is a nekifutásokat ! Mit nem adnék egy vidiért amikor a lelkiismeretes javításod után még csak nem is pöffen az átkozott ! Biztos feküdnék tőle , ahogy "bíztatod" az exet !
Köszi!
Ez már megvolt ebből néztem ki a fúvóka méretét
Villany oszlop- villany szelep
Valamiért átírta a buzi telefon....
Ezt a szerelő dolgot nem értem
Sógornak is volt szimó de mégis béna szerelni
Ez a Simson defasza téma szerintem túl van tolva...
A dugót megnézem de szerintem minden megvan
Miben jobb ? Gondold el , kinek a segge alá adnál egy 1000es gépet , egy robeszos hülyegyereknek , vagy aki a simóval élte át a gyerekkorát , melyikük kezelné megfelelő tudással hamarább ?! Vagy ha valami gond van , melyikük orvosolná hamarabb ? Melyikük lenne az életképes Mc Giver , és melyik lenne málé arcu droid ?
Mivan ? Villanyoszlop ?
Részben furat , részben öntvény üreg a csatorna , valahogy azt hiszem körbeveszi a kejhet is , és azt a részt nem lehet egyszerűen takarítani még levegővel sem ! Nézted , a pilot oldalán meg van a dugesz , ami egy 6 mm hosszú tengely dugesz ha jól emlékszem !?
Jobb a robogó
Amióta kibasztam belőle a vákuumos benzin csapot és tettem bele egy villanyoszlop azóta bármennyit áll pöccre indul csak fél percig gyújtáson kell hagyni
Akkor hogy fúrták ki a svábok??
Ennèl csak a Romet a komplexebb!
Csak meg kell érteni a lelki világát ! Szerintem a Simo az első intelligens kiborg , megérzi a szeretetet , és viszonyul hozzá , mert ha besértődik , qrva isten hogy több hibát tud produkálni mint a világ összes fostalicskája ! Ugye , Ini ! De ha azt érzi valaki szereti , elpusztíthatatlan túlélő lesz belőle , akár a nyelvénél fogva is csapkodhatod a falnak ! Azért mondják hogy jobb a robogó /ami nem igaz / , mert a simó teljes embert követel ! Aki Simóval gond nélkül közlekedik , annak a NASA űrrakéta is csak hajóhinta ! És Mc Giver is qrva isten , hogy Simson servízben kezdett !?
Azt mondják a simson egyszerű mint a faék, pedig nem.
Apropó lezárások ! Az egyik abból a járatoldalán képes meglazulni , kiesni ! Nekem is pótolni kellett egyet a karbi jobb oldalán , elöl ! Nagyon figyelni kell milyen hosszú dugesz kerül vissza ! Egyébként sajna olyan a járat , hogy nem tudod furdancsolni !
Így is annyit eszik mint egy öngyújtó. Jó, hogy otthon hagytam esik mint a marha...
Nem tömítés kell oda hanem felpókolni a tank mellé egy 20as kannát ! Hát nem veszed észre hogy visszatermel !?
nekem régen úgy is elindult hogy be volt téve sebességbe és meg lett rántva a kerék
vagy ha rajta ültem át kellett csak billenteni a holtponton
na mindegy
megvárom a másik karbit, ha avval jó lez valamit csinálok vele ha mást nem kifurkálom a járatból a lezárásokat és végighajtok benne kézzel egy azonos méretű fúrót van a melóban tized lépcsőkben mindenféle, akkro csak nem lesz retek benne, bár én nem látok benne semmit sem
vagy nézek egy "normális" n1 karbit, ami 100x jobb volt
Akár a TLV 210. Egy fèl tekerès a pedálon azt már pötyörög is. Ma tankolás után vettem èszre, hogy rendesen tolja ki a benyát a tnksapkánál. Most ellett meg a tömítès kikemènyedett meg el is repedt. Irány a citibájk volt is nekik kemèny 350- pèzèrt.