Elég világos lesz az az 5 W-os ?? Bár ha a mostani meg nem kapja meg a kellő feszültséget és amiatt nem világít elég fényesen akkor ugyanott vagy. Javaslom LED-es égők berakását az irányjelzőkbe a megfelelő hozzávaló relével.
Már lehet kapni , ha jól emlékszem 35 W-os világító tekercset, én is olyanokat tettem bele a régiek helyett, kettő olyat beleteszel és nem lesz több gondod!
Tegnap beraktuk az új világítótekercset,a régi elég csúnyán megégett.
Sokkal jobb lett a világításom,az új tekercsnek vastagabb a szálja,meg kicsivel nagyobb is.
Annyira nem merem piszkálgatni, ez az elsődleges motorom, ezzel járok melózni.
1 hete akkut raktunk a mociba, és sógorom addig kötögette hogy leégette a világítótekercset ami azóta sincs kicserélve pedig már vettem újat.....
Igen ezen " agyaltam" pont.
Sárvédő is simán megoldható lenne szerintem, de lehet hanyagolom ezt az ötletet, inkább veszek majd rá valahonnan gyári S53-as tárcsás kereket.
Ha az agy méretei egyeznek akkor szerintem megoldható, persze a sárvédő felejtős, így majd a vizet felcsapja egyenesen a gyertyapipára, abból adódhatnak érdekes dolgok
A mágnes nem súrolja a tekercset? Nekem van egy rossz gerjesztő tekercsem az melegszik mint az állat, de nem is ad szikrát. Villamos próbapadon melegszik.
Sziasztok.
S51 es moci tirisztoros gyújtással szerelve, járattam egy jó ideig, meg mentem vele egy karikát, és leszedtem a gyújtás deklit, és a lendkerék nagyon meleg volt. Ez normális? Nincs rajta fesz szabályzó, lehet a tekercs melegszik így fel és átadja a hőt?
A héten helyére került a blokk és 2. rúgásra be is indult a motor, szépen egyenletesen jár. Remélem így is marad jó ideig, főleg ilyen kíméletes használat mellett. Köszönet a tanácsokért, ötletekért a lendkerék rögzítésével kapcsolatban. Sikerült egy lendkerék lefogót is készíteni így a jövőben ez sem lesz gond szereléskor.
Köszönöm az ötletet, tanácsot, ma nekiveselkedek az összecsiszolásnak. A gyári félmagas anya már nincs meg, helyette normál méretű van, rugós alátéttel. Megírom, mire jutok.
Hegggezdfő' D:)
Szíjas olajszűrő leszedő,vagy csinálsz magadnak hatésfélperc alatt két laposvasból lendkerék megfogót.(ilyet amúgy árulnak is)
A két kúpot össze lehet (kell) tusirozni csiszolóporral.
Csiszolóport csizsolópapír elégetésével és a hamuja olajba keverésével tudsz előállítani ha nincs.
Amíg a kúp nem zár annyira,hogy a forgórész kézzel felnyomva kézzel már nem szedhető le, csak lehúzóval, addig a kúp nem megfelelő.
Ha jól zár a kúp nem kell megtépni az anyát, a nyomorult gyári félmagasat nem is lehet D:)
Sziasztok!
No kérem a blokk újból összeszerelve, szépen átforog a főtengely ahogy illik. Az akadozás előidézője egyértelműen a főtengely csapágyak tönkremenetele volt. Viszont a lendkerék rögzítésével lehet adódnak gondok, a régi főtengelyre rápróbálva jobban illeszkedik mint az újra, ha a régire felteszem a főtengely akkor a vége picit kilóg a lendkerék síkjából, viszont az újnál még a csavart ráhúzva sem. Elég egy kisebb mozdítás a lehúzóval és szinte leesik az új főtengelyről a lendkerék így szinte biztosra vehető a kúpos felületek illeszkedési problémája. Utólag már gondolom nem lehet javítani rajta, esetleg a csavart jobban ráhúzom majd ha a motor visszakerül a helyére, mert egyelőre csak a dobozban pihen, idő hiányában még nem tudtam visszaszerelni. Milyen nyomatékkal kell egyébként meghúzni a lendkereket rögzítő csavaranyát? Esetleg van valami házi praktika ami segíthet a lendkerék rögzítési problémáján? Ha van ötlet szívesen olvasnám. Köszönöm.
Két napig ázott szabadon benzinben, ilyen lett miután kifújtam kompresszorral. Szerintem még jó rajt a kopófelület, gondoltam felteszem ide hátha mégis inkább cserélni kéne. Próbálból összeraktam és úgy tűnik hogy jól kiemel és jól is zár. Holnap veszek 10w40-et meg egy tűzgyűrűt és lehet próbálni, ha jók a lamellák.
A mostaninak nem a fényével van a gond,hanem azzal hogy alapjáraton nem villog.
A ledes index is eszembe jutott,csak akkor megint kell szólni sógornak hogy rakja bele a relét....