Az én skyblue-m / babakék / is harmincötbe került , plusz 3000 volt egy blokk kosárba . Jól megráztam mindent egy vödörbe , lábbal beletiportam a blokkba , aztán már több mint egy éve egy rugásra indul , minden nap visz melóba meg akárhova , városba csak ezzel baszatom ! Eladni , hogy ? Olyan mint a gyerekem ! Minden robesz mehet a levesbe ! Simson über alles !
Én először az üzletet,pénzt láttam benne,de így használat közben elgondolkodok hogy ennyi pénzért nem hogy használható motort,de még bicajt sem igazán lehet már kapni.
Szóval most úgy vagyok vele hogy egyelőre marad.
Ma reggel is második rugásra már szépen járt,elmentem vele muteréknál kávézni 1,5 óra mulva hazafele is pöccre indult.
A tűgörgő néha becsörög,de lehet csak a súber van kikopva,meg a karbin lehet állítani kellene mert elég frankón nyomja a fehér füstöt,de 35 Mátyásért ez már több is mint jó.
Megtettem még akkor.
13 órakkor mentem anyósoméknál segédkezni,de kocsival mentem mert jött a család is.Utána szülinapra mentünk most jöttünk haza,ránéztem a szimóra és szivatóval második rugásra már szépen ketyegett is.
Na közbe reggel megint nem akart indulni,
Nekiugrottam a karbit kipucolni,blokkba ellenőriztem az olajat,megszakítót megnéztem jókor nyit.
Néztem szikrát hol volt hol nem,raktam bele egy régi Champion gyertyát azóta motorozgatok.
Na végül csak úgy alakult hogy ismét hozzám került egy 50-es simson.
Nincs semmi bajom az új Derbivel,de szerintem alkalmi vétel volt ezért vettem meg a jó öreg szimót.
Egyik munkatársam 50 év felett van,már nem akar motorozni,ő adta el nekem 35-ért.
2 éve lett motorikusan teljesen felújítva még be sem lett járatva.
Tegnap este elmentem érte,bent állt egy pecuba a por vastagon állt rajta,gumik leengedve,benzincső lehúzva megkeményedve. ( el is tört )
Benzin le volt engedve szerencsére.
Hazahoztam,gumikat felfújtattam,megtankoltam,benzincsövet lecseréltem,gyertyát kivettem megdrótkeféztem és ennyi volt a karbantartás.
Rugtam rá vagy 10-15-öt nem is röffent,toltam vagy 8-10 métert beindult.
Alapjárat van neki,gázra eleinte torpant meg fehér füstje volt.
Elmentem vele az utcába egy körre,elég szépen ment csak füsrölt eléggé ( lehet sok olajat raktam bele ) visszafele vagy 200 métert tolni kellett.
Gyertya hézagot picivel összébb ütöttem és most jónak tűnik,ketyegett alapjáraton az udvaron vagy 10-15 percig,gázadásra szépen reagált.
Menni már nem mentem vele mivel sötét volt és világítás nincs rajta bekötve de vannak rajta lámpák.
Azt vettem észre hogy néha be be csörgött a tűgörgő,pedig vadi új benne az is.
Tudom azt írtam hogy többet nem veszek szimót a silány minőségű alkatrészek miatt,de egész életembe szidtam volna magam ha ezt kihagyom.
Ráadásul az eladót is ismerem elég jól,tudtam hogy nem kamuzik.
Ráadásul hiába nem használta a motort a kötelező biztositás be van fizetve jövő júliusig be van fizetve,azt is ideadta. ( a fedezetigazolást és a csekket )
Nem is irattam pont ezért adás-vételit.....
Alaptól függően kb. 50-100e rongy ráköltés. Egy éven már mentem 9000 km-t és 44000 volt a futott kilóméter két blokkfelújítás között. Fúrás volt közben illetve lamella csere, de ebből a gagyi 900forint/szettet használom( a versenyblokkokban is). Csak legyen aki összerakja és kell egy jó gépműhely!
Volt fent jófogáson, de messziről érdeklődtek a rezóra 2-en is, a posta meg sok lett volna.....
Elég pöpec kis motor az a Derbi, eddig a hangja ami szokatlanul kicsi a Vrezos Simsonhoz képest.
Bár nem tudom ha a fojtásokat kiveszik mélyebb lesz e, van aki azt mondja hogy igen.
Ha beleteszem az 500km-t megtudom, eddig még 64 van benne.
Maradt itthon Simsonra egy eléggé jó állapotú Vrezo, egy 50 és 60ccm-es henger dugóval, gyűrűkkel, meg egy karburátor darabokba. S51-S53-ra való cuccok, bár a rezó meg a karbi jó S50-hez is.
Ha valakit érdekel esetleg, tegyen egy ajánlatot és vigye, ne kerülgessem itt.
Nyíradony-Debrecen környékén személyesen át tudom adni, a posta elég drága lenne meg macerás.
3 napja elvitték a szimót, úgy döntöttem a silány minőségű alkatrészek miatt nem veszek több simsont.
Helyette beújítok egy vadi új Derbi Senda Xtreme 50-et,jó eséllyel kedd-szerda körül nálam is lesz.
Én az esőtöl nem nagyon féltem a Sendát,de a hótol annál inkább.
Van még több motorom is, de az esős időkre kell valami munkába járni. Robogó meg ugye szóba sem jöhet.
Szóval most úgy vagyok vele hogy egyelőre marad.
Ma reggel is második rugásra már szépen járt,elmentem vele muteréknál kávézni 1,5 óra mulva hazafele is pöccre indult.
A tűgörgő néha becsörög,de lehet csak a súber van kikopva,meg a karbin lehet állítani kellene mert elég frankón nyomja a fehér füstöt,de 35 Mátyásért ez már több is mint jó.
13 órakkor mentem anyósoméknál segédkezni,de kocsival mentem mert jött a család is.Utána szülinapra mentünk most jöttünk haza,ránéztem a szimóra és szivatóval második rugásra már szépen ketyegett is.
Nekiugrottam a karbit kipucolni,blokkba ellenőriztem az olajat,megszakítót megnéztem jókor nyit.
Néztem szikrát hol volt hol nem,raktam bele egy régi Champion gyertyát azóta motorozgatok.
Na végül csak úgy alakult hogy ismét hozzám került egy 50-es simson.
Nincs semmi bajom az új Derbivel,de szerintem alkalmi vétel volt ezért vettem meg a jó öreg szimót.
Egyik munkatársam 50 év felett van,már nem akar motorozni,ő adta el nekem 35-ért.
2 éve lett motorikusan teljesen felújítva még be sem lett járatva.
Tegnap este elmentem érte,bent állt egy pecuba a por vastagon állt rajta,gumik leengedve,benzincső lehúzva megkeményedve. ( el is tört )
Benzin le volt engedve szerencsére.
Hazahoztam,gumikat felfújtattam,megtankoltam,benzincsövet lecseréltem,gyertyát kivettem megdrótkeféztem és ennyi volt a karbantartás.
Rugtam rá vagy 10-15-öt nem is röffent,toltam vagy 8-10 métert beindult.
Alapjárat van neki,gázra eleinte torpant meg fehér füstje volt.
Elmentem vele az utcába egy körre,elég szépen ment csak füsrölt eléggé ( lehet sok olajat raktam bele ) visszafele vagy 200 métert tolni kellett.
Gyertya hézagot picivel összébb ütöttem és most jónak tűnik,ketyegett alapjáraton az udvaron vagy 10-15 percig,gázadásra szépen reagált.
Menni már nem mentem vele mivel sötét volt és világítás nincs rajta bekötve de vannak rajta lámpák.
Azt vettem észre hogy néha be be csörgött a tűgörgő,pedig vadi új benne az is.
Tudom azt írtam hogy többet nem veszek szimót a silány minőségű alkatrészek miatt,de egész életembe szidtam volna magam ha ezt kihagyom.
Ráadásul az eladót is ismerem elég jól,tudtam hogy nem kamuzik.
Ráadásul hiába nem használta a motort a kötelező biztositás be van fizetve jövő júliusig be van fizetve,azt is ideadta. ( a fedezetigazolást és a csekket )
Nem is irattam pont ezért adás-vételit.....
Elég pöpec kis motor az a Derbi, eddig a hangja ami szokatlanul kicsi a Vrezos Simsonhoz képest.
Bár nem tudom ha a fojtásokat kiveszik mélyebb lesz e, van aki azt mondja hogy igen.
Ha beleteszem az 500km-t megtudom, eddig még 64 van benne.
Ha valakit érdekel esetleg, tegyen egy ajánlatot és vigye, ne kerülgessem itt.
Nyíradony-Debrecen környékén személyesen át tudom adni, a posta elég drága lenne meg macerás.
Helyette beújítok egy vadi új Derbi Senda Xtreme 50-et,jó eséllyel kedd-szerda körül nálam is lesz.