Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Két századnál feladom(összesen).
Én kapásból ragasztom a két főtengely szimeringet például. Olvastam, hogy olajos a blokkod alja, de először azt nézd meg, hogy nem-e a karbi túlfolyón köp ki anyagot, vagy a lánc tocsog stb stb. Ha a simson gyújtásoldalon szimeringes akkor nem egyből ejti le a fordulatot, nehezen indul. Persze simán lehet, hogy az.. például volt dolgom olyan utángyártott főcivel is, ahol a kuplung oldalon nem volt köszörülve a szimering "helye". Hozták, hogy új minden és még se jó. Az ilyet szeretem nagyon.
Magam cserélem a hajtórudat, addig nincs kész amíg nem nullás.
Az idén lett felújítva az enyém, cserélni kellett a főtengelyt, mert a gyárira gyakorlatilag ráestek a csapágyak. Az új főtengelyt elvittem a szakműhelybe, biztonság kedvéért, ahol leellenőrizték, kiórázták és szerencsére rendben volt. Ezután lett beépítve a motorba, eddig motorikusan megy csak a szimmering lesz cserés.
Múltkor kellett összeszerelnem egy sima utángyári főcivel blokkot. Az egyik oldalban 6 század volt, a másikban 8, még véletlenül sem egy oldalon.. és kétlem, hogy összeszerelés után javulna a helyzet. Mindezt 14 ezer magyar forintért! Ezért éri meg felújítatni, bár sok gépműhely is szarik rá, mert "úgysem néznek rá".
Nem szoktam beszarni, ha már ilyen szépen megszólítottál.
a gagyi fos herbert-hubert vagy mi a fene is tök sokat bír, amilyen faszán állnak a főtengelyek beszerelés után a csapágy is szétrázódik addig amíg ezek megkeményednek........
Vitonosnál lentebb ne add.
Megaszhatom ! Attól még az enyém nem az !
Be ne szarjál tőle , mert a régebbi simóké is bordás az s50-é is !
Adj Isten!

Tegnap a blokk alján olajszivárgást leltem, letöröltem és ma reggelre újra olajos lett. Nagyon úgy tűnik, hogy a gyújtásoldali szimmering megadta magát. persze muszáj lesz neki a jövő hétig kibírnia, mert nincs idő javításra. Remélem a kuplung oldali túlélte, de ha már lebontom a burkolatot azt is megsasolom.
A robogókon már minden ilyen jellegű tengely bordás,
Szétfűzve még sosem próbáltam, véleményem szerint centírozás után vetemedhet. De ki kellene próbálni, csak minek, ha itt is elfordul egyben...
Nem nagyon volt miről koppintani!
Vagy nem akartak vele bajlódni, drágítani vagy pusztán elégnek ítélték meg (véleményem szerint is az, ha rendbe van rakva és tarta). De ilyen elven végig lehetne menni a simsonon és a nem befejezett megoldásain!
Szép jó napot adjon az Isten Csibever motoroskolléga ! Kitakarítottam a karburátort, és azóta megy- Kb két hete a kis lánckerék fellazult, és a lapolás elkopott benne! Még majd a tavasszal kicserélem a tengelyt, olyanra amin ép a lapolás ! Csak azt nem értem miért nem bordásra készítették !
Egészséges motor, jó beállítás, 1:60-as keverék és hosszútávú futás kell hozzá. Ha valamelyik hiányzik általában nem jön össze az olajmentes kipufogó. Ahhoz kell egy forró kipufogó is. A fiam 10 km-re használja a gázt csak akkor engedi vissza mikor megáll. A kipufogó vége is szürkére kiég. Én rövidtávra használom, olajos is mindig. Az is volt és az is marad.
Igen ez probléma, mert annyira ki kell szabályozni a dobot, hogy a fékpofa mire kiadja a méretet már alig marad ferrodol. No meg kevesen szedik szét a kereket a szabályzáshoz anélkül nem fér a padba. Nekem szerencsém van mert a komplett kerék elforog.
én a vége felé 1:60 keverékkel jártam még akkor is olajos volt egy kicsit, de már nem füstölt annyira
szerintem simán el lehetne menni 1:80 felé is egy közepes fordulatig egy jobb olajjal
pl a robogóm üzemmelegen nem füstöl, vagyis láthatólag nem, nem is olajos a kipufogó
Tök igazad van , csak ezeket a 30 éves szarokat már szabályozni sem érdemes ! Ha lenne gyári közép , talán átfúzetni , de akkor meg az árához képest tök irreális lenne az egész ! Így marad az izgalmas és sejtelmes fékezés !
Adj Isten!

A múltkori lerobbanásnak mi volt az oka? Az enyém hangtompítójának végén folyamatosan dől az olaj, szintetikus olaj használata mellett. Amúgy indul, megy ahogy kell. Jah, és kisebb hőértékű gyertyával is ilyen, gyertyakép meg megfelelő.
Bla-bla-bla
Van is itthon ilyen törött pofa. Eltörte még a dobkitámasztót és feltekerte a fékpálcát is.
Pedig nem ártott volna, ha a legelején elkezdik fejleszteni a hozzávaló tárcsafékeket !
No ez a csendben levés pontosan rád férne , nem kicsit !
Azt azért ne felejtsük el, hogy az S70-es modell vagy a sperber is ugyan ekkora dobátmérővel jött ki.

Azt még kihagytam az előző hsz-ből, hogy a szürke fékbetét szeret eltörni a rugóbeakasztási pontnál. Kellemetlen meglepetéseket okozva. Például teljesen blokkolva a hátsó kereket.
Maradj csöndben és inkább olvass utána. Rád fér.