Pontosan, olyan mint egy nagy motor, piciben. Rendes motor forma (nem hokedli, U alakú robogó váz), 4 sebességes váltó, minden klasszikus felépítésű és elrendezésű rajta.
Igen így igaz csak átmenet van a két porlasztó rendszer között. Van is erről valami szép ábra.
Máshol alkalmaznak átmeneti porlasztó rendszer is pl. trabant. Hogy ne legyen olyan egyszerű az élet. Vagy gyársító fúvóka.
Így van ezért hívják azt a kis csavart alapjárati keverék beállítónak. http://www.szocimotoros.hu/hu/... Ha meg "b@szatod" neki ott már nincs beleszólása!
Teljesen normális még tovább is elmegy mint Pogi68 Írta. Akkor a jó a beállítás, ha alapjáraton pöfögve mikor kifogy a benzin nem pörög fel a motor. Csak egyszerűen leáll. Ha felpörög akkor dús a keverék. Ja és addig egyenletesen ütemesen pöfög. Ha egyeletlen , erőlen a járása akkor szegény a keverék. Mindez inkább az alapjárati keverék rendszerre vonatkozik.
Ha úgy látod hogy elfog szakadni a szivató bovden , lehet az a baj hogy szőrös vagy rozsdás és nem zár a dugó mert szorul a bovden , azért döglik meg a sok benyától ! Fűzd ki a karbiból a szivató bovdent , tekerd vissza a szivatót és így is próbáld ki !
Tavasszal szerintem kap a moci egy kis karbantartást mert ráfér.
Az első fékbovden elszakadt,de behúzni sem tudtam,a hátsó féket ha benyomom,nem teljesen húz vissza,szivató bovden el fog szakadni úgy nézem,sárhányókon vannak felületi rozsdák,deknikkel együtt adni kellene neki valami frankó festést,kerekek,kipufogó elég retkes,oxidált........
Az ám,normális. Az enyém zárt csappal szivatóval indítva,hajnalban(5-kor) és nyolcszáz métert elmegy. Tudom mert megmértem, tehát fér benya abba csöppnyi karbiba
Az előbb beindítottam,benzincsapot elzártam hogy a karbiból fogyjon ki a nafta és 3-4 percig szépen járt,furállottam is hogy abba a csepp karbiba meg a csőbe ennyi benzin lenne?ENa ez normális?
Halihó.
Néhány hete nem mentem a szimóval,és most indítás és alapjáraton ketyegés után leállt utána nem akart indulni.
Kivettem a gyertyát tiszta benzines volt,megtöröltem és pöccre indult.
Utána elmentem vele egy körre max.2km volt,begurultam az udvarra és nehezen indult.
Bementem vele a helyére leállítottam és nem indult csak azután hogy kivettem a tiszta benzines gyertyát és megint megtöröltem.
Ez milyen hibajelenség,karbiprobléma,sok üzemanyagot kap??
Tegnap mentem egy rövidet, szerdán elhoztam a lendkereket a delejezőtől, azt kell mondjam kurva jó!
Persze azért még behatóbban kell tesztelni, de sokkal szebben húzott, még a szentjánosbogarak is fényesebben világítottak ott elöl, és alapjárat is volt. Egy ezresért teljesen megérte, de majd kiderül hogy hosszútávon milyen lesz.
Máshol alkalmaznak átmeneti porlasztó rendszer is pl. trabant. Hogy ne legyen olyan egyszerű az élet. Vagy gyársító fúvóka.
Tavasszal szerintem kap a moci egy kis karbantartást mert ráfér.
Az első fékbovden elszakadt,de behúzni sem tudtam,a hátsó féket ha benyomom,nem teljesen húz vissza,szivató bovden el fog szakadni úgy nézem,sárhányókon vannak felületi rozsdák,deknikkel együtt adni kellene neki valami frankó festést,kerekek,kipufogó elég retkes,oxidált........
Röviden lesz mire nézni.
Néhány hete nem mentem a szimóval,és most indítás és alapjáraton ketyegés után leállt utána nem akart indulni.
Kivettem a gyertyát tiszta benzines volt,megtöröltem és pöccre indult.
Utána elmentem vele egy körre max.2km volt,begurultam az udvarra és nehezen indult.
Bementem vele a helyére leállítottam és nem indult csak azután hogy kivettem a tiszta benzines gyertyát és megint megtöröltem.
Ez milyen hibajelenség,karbiprobléma,sok üzemanyagot kap??
A gyertya szine szép őzbarna.
ami nekem volt szimó megvolt a 82es számlája azt is odaadtam a csávónak
kb semmibe se néztem azt a papírt......
Persze azért még behatóbban kell tesztelni, de sokkal szebben húzott, még a szentjánosbogarak is fényesebben világítottak ott elöl, és alapjárat is volt. Egy ezresért teljesen megérte, de majd kiderül hogy hosszútávon milyen lesz.