Télen kissé leengedem a nyomást a gumikban és egész elviselhető az úttartása, igaz sokat számít a felépítésből adódó stabilitása is. Bár amikor az autók letapossák a havat és néhol feltörik vagy nyomvályúk alakulnak ki, elég stresszes az irányítása. Az új gépet meg nehogy kividd csúszós időben, nekem anno a robogót sikerült összetörnöm egy alkalommal, megindult a hátulja és nem lehetett megfogni. amíg padlót nem fogtam. Törött ott minden ami törhetett, szedegettem a darabokat az útról.
Nemrég voltam az Audiban gyárlátogatáson, elég fasza cuccaik vannak a fiúknak... Meg láttam egy pici gokart (?) pályát a gyár környékén, teljesen elhagyottnak tűnt a buszból, azon gondolkodtam ott még simsonnal is lehetne kerülni egy pár kört
Én is azzal járok minden nap , de csak 2 km ! Viszont azt a rövidet is végig baktatom a kerékpárúton ! Az Audiba özönlő sok ezer autó miatt meg sem próbálom közöttük ! Volt már itt is rendőri igazoltatás , de látta hogy csak poroszkálok a kerékpárok után , azt meg sem állított , pedig ez még lakott terület !
Van hát. Persze nekem 10 km a táv, de elég is. Tegnap éjjel hazafelé belebotlottam egy fokozott rendőri ellenőrzésbe és most először ért kellemes meglepetés. Az ellenőrzés végeztével megköszönték a türelmemet az ellenőrzés lefolytatása elvesztegetett idő miatt.
Más, nem sikerült véglegesen a robogó kipufogó átalakítása. Valami megint elzárta részlegesen a hangtompítóban a kipufogógáz kiáramlásának az útját. Kezdett akadozni és megállás után elég nehézkesen tudtam vele újra mozgásba lendülni valamint a végsebesség is jelentősen lecsökkent. Kínomban kicsavartam a kipufogón levő CO beállító csatlakozásának a csavarját és mindjárt veszettül megy. Azonban olyan traktor hangja van, hogy ezzel így nem lehet közlekedni. Majd eldöntöm a tél folyamán mi lesz vagy újra megvágom az oldalát vagy veszek egy utángyártottat.
Az frankó. Nyaranta a túrák nekem is bejönnek :) De ez a qrva tél....kezd kicsit aggasztani . Nem is a hideg meg a hó,hanem a sok balfék autós. Valahogy nem akarnak tudomást venni róla hogy mi is ott vagyunk a flaszteron.
Dehogy nem ! Már kioktattak hogy ragacs márpedig kell a tank oldalára , anélkül picsába menjek , meg amúgy is hülye vagyok a motorozáshoz , mert terpeszbe kanyarodok , és ezt abból lehet megállapítani , hogy nem kopik le a festék a tank oldaláról ! Mire írtam hogy szívesen tanulok majd a "nagyoktól " ! Remélem összefutok vele egy lődörgésre , még Lacika is belefér !
A pi**ába akkor csak meg kellene csinálnom minél hamarabb.
Van hát. Persze nekem 10 km a táv, de elég is. Tegnap éjjel hazafelé belebotlottam egy fokozott rendőri ellenőrzésbe és most először ért kellemes meglepetés. Az ellenőrzés végeztével megköszönték a türelmemet az ellenőrzés lefolytatása elvesztegetett idő miatt.
Más, nem sikerült véglegesen a robogó kipufogó átalakítása. Valami megint elzárta részlegesen a hangtompítóban a kipufogógáz kiáramlásának az útját. Kezdett akadozni és megállás után elég nehézkesen tudtam vele újra mozgásba lendülni valamint a végsebesség is jelentősen lecsökkent. Kínomban kicsavartam a kipufogón levő CO beállító csatlakozásának a csavarját és mindjárt veszettül megy. Azonban olyan traktor hangja van, hogy ezzel így nem lehet közlekedni. Majd eldöntöm a tél folyamán mi lesz vagy újra megvágom az oldalát vagy veszek egy utángyártottat.
feferi948 : Akkor ez jól van beállítva mert csak simán leállt,nem pörgött fel,mint az előző szimóim.
Azt hittem az a normális ha felpörög.