Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem "ráf" , hanem kerék ha már szóhelyességről meg helyesírásilag ! ! De minek fórumozol, ha a hozzászólást személyes támadásnak tekinted??!
Akkor meg minek kötsz belém B+! Amúgy nem felni hanem ráf.
Ezért cseréltem le mindkét felnit B+!!
Ehh....nem érti az ember. Nem csak a fékpofa kopik,hanem a dob is. Minden cserénél javallot leszabályoztatni a dobot is. Érdekes hogy ha az enyémen koppra húzom az első féket ,emeli a motor valagát. Jó a dob fék is,és a tárcsa is. Csak rendesen karba kell tartani mindent
Nem onnan látom, általában ez a tapasztalat. Ezek a régi barázdált bobok egy új pofával méretben biztos, hogy nem azonos, hogy fognának. ? ha nem egy-egy ponton. Ami semmire nem elég nemhogy 50km/h sebességre. Tervezve és a gyár által legyártva összeszerelve tudja azt teljesíteni. És ez igaz minden dobfékre valamint tárcsafékre.
Érdekes, hogy Te onnan látod, hogy a fékpofa ebben a szrrá kopott fékdobban csak egy-egy ponton fog, és azért szr a fékhatás !!? Tudomásul kellene venni, hogy a hagyományos fékdob ahhoz a sebességhez elég amire tervezve van, olyan max. 50 km/óra körüli sebességre jó esetben !
Persze, hogy fog ha nem csak egy-egy ponton fog szegény. 20-30 éves dobokban cserélgetik a pofákat aztán csodálkoznak hogy nem fog a fék. Szar kisipari fékpofák.
A dob felszabályozása és a betétek méretre esztergálása után a gagyi 500 forintos betétek is teszik a dolgukat (a rószaszínű a jobb). Módosabbak bevállalhatják az EBC betéteit is simsonbolt.hu-n lehet rendelni. De természetesen egy tárcsával sosem fognak versenyre kelni.
Hallod , ez már súrolja az esztétikai környezetszennyezés határát ! Ill. ez már átmenet a rettenet kategóriába . Mosógép mosódoblemez takaró , wartburg szellőző rács , zártszelvény fuggesztés alu taposóval , itt aztán minden játszik . Szerintem MÉH telep közelébe lakik a ríder , és túl sok a szabad ideje . Szerintem valami nehezebb fizikai munka jó hatással lenne jövöjét tekintve , na meg persze jótékony hatással lenne a környezetére is !
Jááj.

Most így belegondólva lehet rajtam is így röhögnek a kissé átalakított motorom miatt és csak nekem tetszik.
https://www.sportmotor.hu/albu... nekem ez a kedvenc gyöngyszemem! Ekecs mondaná igazi trágya pumpa!
Az egyik nagy kedvencem:
https://www.sportmotor.hu/tesz...
Mire használta: csapatás
Nagyon jól bírja a strapát 60-70 km ment összesen vele.
Ja és tudja hogy 3litert fogyaszt 100-on. ( bár enyit nem ment vele)
Bár nem simson, de nem csak azzal lehet baszatni.
Baszatni...!
Mee mindíg aztat nézed ami nem jó ! Aztatat kőő használni ami jó ! Beindul?, be ! Akkóó meg ? Baszatni kő nem a szar féken parázni !
A Simson fékekhez még az 50 ccm.-is túl sok ! Bár , ha nem akarsz hosszú életet élni.... ??!!
Adja magát az NDK-s szuper gépen tiszta szerencse , hogy a hibákat nem kell kitalálni adódnak maguktól ! !
Még nem tudom mi van vele , mennem kellett úgyhogy félre tettem. De lehet, hogy az anya lazult le, majd holnap megnézem kijavítom, és utána megírom, hogy mi hibát találtam.
Olyan hibákat kotlotok össze , csak pillázok !
Helló Józsi!
Nem lehet hogy lelazult az anya? Az egy gyenge pont szegénynél.
Két napja mentem 12 km-re a Simo-val , és egyszer csak bár a motor ment abbahagyta a haladást, és jó 500 métert úgy kellett hazatolnom ! Még nem tudom, hogy a lánckerékből fogyott e el a lapolás, vagy a tengely lett körkörös. Holnap kiderül. B....a meg a búbánatos búvalbélelt bárca és bitorlás stb...stb !
Sziasztok!
Valakinek nincs esetleg eladó "Tuning" blokkja?
Feltételek:
-70/4
-rendes gyújtással és karbival
-4sebesség
-Rezo is érdekelhet, de ez megegyezés kérdése.
Én is Simsonnal járok dolgozni, beújítottam egy S51 Enduro-t, nagy erőkkel megyünk az őszi mopedrally-ra. :)
Annyi egy plusz blokkal amit rögtön kis is cseréltem.
Télen befagynak a tavak valamelyikre lemegyünk baszatni viszem a klumpatartóst is!