Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát egyértelmű amit írsz , nem indul , csak ha húzod a gázt ! Mivel az n3 nem a siber felől kapja az alap naftát , így az tök zárva van . Mivel a tied csak úgy pöffen ha megemeled , azt jelenti nincs alapjárati csatornában benya ! Több oka lehet , alacsony benya szint , ellenőrizted , kilőve , rossz fuvóka , kilőve , levegő csavar helytelen beállítása , pilot helytelen beállítása , fals levegő , koszos alapjárati csatorna !? Azt a csatornát nagyító és éles fény segítségével ekecseltem , és valahogy nehezen jött ki a tajték belőle , hiába lőttem 8bar levegővel ! De azért sikerült , és úgy indul mint a safhausen , és az lapjárat simán megvár egy bolti bevásárlást ! A simo vidimen n1 van rajta , de most az n3 al is remeg a blokk alapjáraton , akár hideg vagy meleg motornál is ! Pedig aztán ha egy blokk kókány akkor az én frankenstein blokkom tuti az ! Amióta elkészült , második rugásra elindult , azóta is elsőre indul hidegen , melegen ! Hónapok óta teszi a dolgát napi használattal ! Már szinte bosszantóan üzembiztos !
ázott féktisztítóban egy napot, remekül szelel az a járat
ha az enyém lenne már meg lenne hirdetve alkatrész árban
még ezt a másik karbit megvárom és feladom, kifúrom a gecibe a sublert
Még , még ! Mester , már vártam a fejleményeket ! Abba ne hagyd ! Ne add fel , ne hogy már egy szaros simson legyőzzön ! Amúgy ha kiveszed a pilotot , láthatod , elég kacifántos az a keverékképző járat ! Tuti hogy valami elkerüli a figyelmed !
szar szemét foshalom trágyadomb simson
vettem új tűszelep úszó, minden fúvóka új, a ház kitakarítva kifújatva makulátlan
és akkor sincs alapjárat, be sem indul csak ha kicsit húzom a gázt
jártam vagy 20 évig mindenféle szimókkal de így még egyik se szopatott be
hiába tekergetem azt a csavart szar és még szarabb között lehet állítani
egy ismerősnek valahol van egy karbija ha megtalálja odaadja tesztnek

a berúgókar 10 es lett, felhegesztettem, furatot felfúrtam perselyeztem 100%-os lett
minden fasza de ez a kibaszott karbi beszopat

bár azt gyanítom ez nem az a karbi ami rajta volt, ez azért némileg el volt barmolva az enyém meg totál újszerű volt még 10 éve.....
33-40 es volt a tökéletes , az akkori olajokkal ! Most már elvesztem a spéci olajok közt , én 40-essel járok szintetikus olajjal ! A váltóba meg sima motorolaj , bármilyen !
Most jutott eszembe
Valami 1:25 benzint hozott bejáratni
Sok olaj nem gáz? Sose jártam ilyennel
Én régen mindig 1:60 keverékkel jartam, bejáratásra volt esetleg 1:33-40 ahogy sikerült
Az uszóházban lévő kis gát kicsit kint legyen a benyából mikor leemeled a karbit ! Az n3 as meg kényes a fuvóka méretre , szóval ha lett egyszer kétszer drótkefével takarítva , az életbe be nem indul vele , csak tolásra , és nem lesz alapjárat ! Viszont van egy varázs szám , a 455 ! Ez a világ összes karbijára érvényes mert a benya-levegő viszonyszáma /turbó kivétel / Tehát torokátmérő szorozva 0,0455 tel , egyenlő főfuvóka átmérő ! PL. a 16-os névleges torokátmérő főfuvókája : 16x0,0455= 0,728 mm elméletileg a legoptimálisabb ! Innen lehet elindulni mindenfele mit is akarunk !
régebben ment a dolog
de ennek az úszója 1000 helyen görbített, tiszta hullámvasút
az úszó tartó láb is meg van nyomorítva, akadt az úszó a fogó nyomakon, le kellett simítani, a stift is ki tud csúszni stb stb
szóval elég beteg a karbi
lehet avval kezdem hogy egy új úszó.........

amúgy a karbi beállítás nem gáz, a sornégyet is belőtem fülre úgy hogy használható lett, nem egy endúrón kellett mókolni vele
nem gondoltam volna hogy beszopat a szimaó karbi ennyire.........
Kár hogy nem laksz közelebb , át ballagnék egy pár üdcsivel meghallgatnám a kommentárokat szerelés közbe ! Biztos Karibi a hangulat ! Nekem tetszene !
akkor marad a felhegesztés
ma nem volt időm szarozni a karbival, holnap széttúrom
Igen , úgy néz ki az tartósabb ! De !!! Mikor baszatod kanyarba , és valami nem adja ki , a láb nem tud eltávozni hátra fele , és mint tudjuk az achiles sérüléssel csatát is lehet veszteni ! Nekem is a kurbli van az 50 esen , de ha lessz másik , azonnal cserélem !
így is ráment eddig 50 rugó, mondjuk ebből 13 egy új kipufogórendszer mert a régi szarrá volt verve és töredezve
ettől többet nem akar a gazda rákölteni
ezért szeretem inkább azt az íves berúgót az sosem romlik el
Ráadásul ahogy nézem az összes gumi szilent egy rakás fos
A berúgókar kihajtható részén eltört a rugó plusz annyit volt használva hogy vagy 20 fokot hátrafelé hajlik
Azt is fel kellene hegeszteni saválló pálcával....
Szóval kb minden része fos lett 92 óta
Majdem babetta.
A helye megvan
Csak a rugó nincs
Honnan a pöcsből tudjam hogy nem adnak hozzá?
Régebben adtak azt is
Ebben is van kis kerék nagy kerék meg a kupak amire a Bowdent kell tekerni
8-9 ezreket nem ér a km meghajtó, annyiért 2x leszopja a 44esen az embert valami barnás bőrű lány
Nem az enyém a szimó, csak az enyém volt régebben és ha az enyém lenne már rég kitettem volna a ház elé hogy tolják el a cigók a gecibe
Eddig se szerettem a szimót de most már nagyon kezdem utálni
A robogó 100x praktikusabb
Ráülsz, gomb nyom, aztán húzod a gázt mint a töketken
Má megint csak ekecselsz ! Ne azt a szart vedd meg hozzá ahol még a rugó helye sincs , nem hogy a rugó !? Eztetet kö megvennyi :
http://www.surman-motor.hu/sho...
Há mondom én , nem élsz együtt azzal a simoval ! Ezek nem holmi fröccsöntött szarok , ezek érző lelkek ! Főleg ha az a simo valamikor a tied volt , ahogy írtad , most vissza kapsz mindent amit elkövettél ellene ! Remélem még jól megszopat egy-két dologgal , minden esetre én jól szórakozok , és szívesen osztom az észt ! Csak fel ne szívd magad , aztán meggyújtsad és inkább kifizeted a gazdának , vagy egyenesen a Dunának mész !? Vagy úgy jársz mint a mezei hörcsög képes mérgében hanyatt baszni magát , azt megdöglik !? Szóval kitartás ez csak egy Simo ! Sajnos az enyémek probléma mentesek , pedig egyikkel én járok melózni napihasználatba /frankenstein babakék/ a másikkal meg anya vitézkedik kirándulások alkalmával ! Gondolhatod mit kap az is , azt még sincs mit ekecselnem ! Ill. van , mert anya most akasztotta el a Yamaha Salient kipufogóját egy lépcsőnél , és leszakított mindent a szarról , még a blokkból is kitörtek a tartó fülek ! Az a 10-es kerekű pici szar életveszélyes , de anya azt szereti , mert ahhoz nem kell ész , nem kell a logika pl. Benzincsap , szivató , hányadikba van ? Szóval kitartás és alig várom a következő problémád ! És ugye az embernek minek ellenség , mikor ilyen segítőkész barátokra számíthat !
Köszi, holnap veszek bele mindenhová új fúvóka, plusz az úszó is 1000x görbített azt is kidobom
A km óra meghajtónál az a biztosító drót hurok hogy néz ki? Mert nem adtak hozzá aztán valahogy fel kellene tenni a lánckerék anyára
Van valakinél kép még nagyjából méret?
Mofakerben a km felújító szettben nincs ez a rugós biztosító
Hidd el hogy nem a karbiban a hiba , hanem az ön készülékében van ! Szar érzés mikor a faék is atomfizikust igényel !
ki lett takarítva fújatva
hiába tekergetem nem jobb sehol sem
régen nem votl evvel baj.... holnap szétszedem mégegyszer, de szerintem nincs benne semmi extra
mekkorák az eredeti fúvókák ebben? lehet azokkal is agyaltak valamit
Pedig tök jól állítható az a fajta is ! Ki kell venni a pilot csavart és rendesen kitisztítani a furatot , tuti hogy gennyes valahol ! Szánjál rá időt , mert a simo egy műszer ! Olyan alapjáratom van a 16-3 assal , mint a Shafhauzen !
az biztos hogy többet az életben nem fogok simsonhoz nyúlni
szépen össze van szerelve, de a büdös dög alapjáratát lehetelen beállítani ez az 1 csavaros n3 karbit akárhogy tekergetem mindig leáll és alig indul be
pedig állítólag előtte ment a szekér
Karburátor tömítést vagy tűszelepet cseréld.
Baszod az a furat a karbi alatti blokktetőről vezeti a dzsuvát a gyujtásoldali dekni alján lévő kis résen keresztül az anyatermészetbe , és nem a blokk szuszogója ! Ha túlcsordul a karbi , akkor levedzik ezen a furaton keresztül a benya ! Most néztem a fényképedet rendesen ! Semmi köze a váltótérhez !