Ma szereltem a motorra egy zsír új 50-es hengert, és a kopott 60-ashoz képest is elég gyengécske, még így is hogy csak óvatosan mentem vele.
A karbit teljesen át kellett hangolni, ez normális ilyenkor?
A levegőcsavar fél tekerésre volt, most meg két és féltől kicsivel több, így elég frankónak tűnik. Persze az alapjárati csavart hozzáállítottam.
Remélem azért a henger ha be lessz járatva erősebb lesz kicsivel.
Üdv urak!
Valakinek van valami bevált módszere arra, hogy a tűzgyűrűnél ne fújjon ki? Kb háromhetente lelazul és kuka a tűzgyűrű.... Esetleg sörösdobozból vágni méretre pár darabot plusz a régi gyűrű?
Hát pedig értelme sok nincs, hacsak nem cseréltél gyűrűt, mert minden össze van kopva benne! Nem kell erőltetni alacsony fordulaton meg nem kell húzni neki nagyon, és kész, attól ez még nem bejáratás. Amiket írtunk neked, azokat megnézted? Elég felesleges mindenért lekapkodni a hengert....
Nem a kipufogót akarom járatni :D hanem hogy ugye le lett szedve a henger, de mégse lett elvive furatni mert még szép meg gyári...unokatesóm itt volt és mondta hogy attól hogy csak szimplán vissza raktuk attól még finoman az első 100 km en vele :D
Felraktuk ma az új kipufogót hosszas szenvedések után, mert ugye amit veszel másikat az qrvára de nem olyan hogy pikk pakk össze lehessen rakni, hanem had szívjon vele a paraszt...kireszeltük a könyököt is mert nem ment bele a dobba, plusz a bilincset is mert az is sz.r volt :D Gyönyörű hangja van *.* majd bejáratás után megnézzük hogy megy e többet vagy sem...a karbit meg majd megnézzük, köszi ;)
Az előbb értem vissza , kellett mennem oda-vissza 24 km-t! Az én Simson-om enyhe szembe szélben 50 km/ órát megy, visszafelé hátszéllel 55, de nem húztam neki koppanásig. Minden lánckerék a normál méret. Mert így emelkedőn is felmegy , anélkül, hogy vissza kellene kapcsolnom.
A sebességváltódat pedig be kell állítani azért dobálja ki a fokozatokat.
A súbert rakd lentebb 1-2 rovátkával, 15-ös fogaskeréknél ne rakj nagyobbat mert nem fog bírni kipörögni ha gyári 50-es hengered van.
Esetleg még a kipufogót is kitakaríthatod meg a karbiba nézd meg hanyas fúvóka van, 70-72 a jó kb, de lehet 68-as is....
Az igaz de tudod kinek a pap kinek a papné...nekem bőven elég lenne suliba járni meg rövidebb hosszabb túrákra elmenni :D utána meg 250 es blokkot Meg hengert és jó világ :D
simóval a megengedett sebesség lakott területen belül 40km/h , cbr-el meg 50km/h, lakott területen kívül meg simóval 40, kerékpárral 50, cbr-el meg 90. Adok én egy cbr-t a simóért. :)
Tudom hogy 50 az egészséges neki, csak haverokkal mikor megyünk, kicsit rossz hogy mindig én vagyok a sereghajtó és rám kell várni... majd még kiderül hogy mi lesz a vége...:D
azért ha tényleges az 50 akkor az a szimónak pont elég, egy pehelysúlyú zsokéval jó sok métert el fog menni
persze fel lehet húzni 70-ig is de akkor már nem lesz ilyen tartós a mocikaaa ;)
Ha motorikusan rendben van egy ötletem lenne a végsebesség növelésével kapcsolatban. Hasonlóan pehelysúlyú vagyok, 17-s lánckerék előre és már nagyobb a végsebessége. Ennél nagyobbat már nem lehet feltenni, mert nem férne el, így is eléri a lánc kissé a láncvédőket
Így is egyszer tervben van hogy akár Simsonnal, akár majd ha meg lesz CBR rel, de lemegyek a Balatonhoz, van ottan valaki aztán :D Lehet hogy egyszer legurulok arra :D
Közben megkerestem ezt a "Szentkirály"-t a térképen, tényleg nem laksz közel. Pedig azt hittem ide simsonozol egy hétvégén. De onnan Kecskamét mellől nem igen .
Karbiállítás az ilyenkor alap?