Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát, így ránézésre elég csilli-villi grafikás volt de a franc nézegette az agyvelődarabok közt.
Nem,de mi a baj a buksival?
Most megsértődtél?
vicces
Én is estem már szinte mindenhova, (szikla, beton, föld, fa) de soha nem lett semmi bajom. . .
Ennyit számít a jó sisak?
5124
Édi vagy abban a nagy bukóban mint egy kis marslakó!
Miért, egy mai modern autó hogy összetörik már egy tök kicsi ütközéstől is - viszont jól elnyeli az energiát...motoron a sisak az ütéselnyelő zóna.
Amúgy gondolom valami 20éves szutyok lehetett a sztoriban szereplő bukó...
Jójó,gagyi Sony,Panasonic stb. is van a kínai piacon.
Én a márkás,EU-s sisakokról beszélek.
desmo, halkan jegyzem meg, hogy árulnak gaygi sisakokat EU minbősítés nélkül is. Ázsia és társai.
én láttam már műanyag sisakot szétnyílva. A srác frontálisan üötközött egy Wartburggal, és átrepült felette. Ahogy leesett szétnyílt a sisakja az illesztésnél. Belehalt. Márkát nem tudok, egy 600-as nakeddel volt, olyan 70-el csapódott bele az 50-el menő wartbiba. A helyszínelő szerint más baja nem lett volna, ha nem ilyen sityakja volna. Más csont stb. nem tört.
Bírom az ilyen a"valaki haverjának az ismerőse hallotta" történeteket.
SZERINTED KAPNA EU-s MINŐSÍTÉST EGY SISAK AMI LEEJTVE SZÉTESIK?
Szió! A képen látható alpinestars kabát eladó, S méret,keveset használt, 15 pénz.
Ép itt a fórumban mesélte régebben egy srác, hogy a haverjának volt valami műanyag sisakja, nem is a leggagyibból. Kezébe vette, de véletlenül leesett a betonra. A sisak egyből szétnyílt. A sisak tulaja még fel is háborodott hogy tönkretette a sisakot, de a srác szerint és szerintem is MEGMENTETTE AZ ÉLETÉT!
Gáz egy olyan sisakban bukni ami egyből szétnyílik a fejeden!
Sajnos én leteszteltem a suomy-mat, 120-al buktam el a Ringen. Sajna a fejem ért le elsők között. Volt egy kicsi agyrázkódásom a nagy ütés miatt, de simán talpraálltam, mert a bukó jól vizsgázott. Nekem nem kell ennél több bizonyíték, vettem egy ugyanolyat
Bevallom,nekem a márkanév nem sokat mondott és nem is néztem kellően utánna.
Kicsit "nőcis"gondolkodás után,az volt a fontos,hogy a motor szinéhez és a ruhához
passzoljon!
Mindenesetre most motor,öltözék, nagy az összhang,és bízom benne nem lesz rá
alkalom,hogy azt is megtudjam véd-e kellően!
Ne keseredj el, ez csak az én szubjektív véleményem, lehet, hogy neked vagy másnak viszont tökéletesen beválik. Sajnos nagyon kevés helyen van arra lehetőség, hogy vásárlás előtt ki lehessen próbálni a kiszemelt bukót, így hiába a meggyőző márkanév, tulajdonképpen zsákbamacska.....
Igen,használatnál derül ki minden,még csak 500km-t motoroztam,azt is max.120-al
néha!
Mikor robogoztam GREX bukom volt,akkor az is megfelelt a célnak,de hozzátartozik,hogy esés nem volt.
Eddigi használat után(ami kevés és rövid távok)kicsit zajosnak találom!
Nyugi!
Nincs egyértelmű vélemény semmiről sem!
Valaki esküszik rá, valaki elhajítaná a patvarba. . .
Itt megnézheted az eddigi véleményeket, de attól Neked még tökéletesen beválhat!
Kicsit elkeserítettel,3 hónapja vettem az AGV-DID,nyitható sisakom.
Az eladotól kértem tanácsot és ráhagyatkoztam,de amiket olvasok róla nem nyugtat meg!
Még csak olcsó sem volt 53e.Ft
Félre ne érts,természetesen KELL a védőfelszerelés.
Csak nem kell csodákat várni egy horror árcimkétől.
Amúgy pedig nagy perecnél törik a csigolya,szétmennek a belső szervek stb.
A versenyzőkön a legjobb cuccok vannak,van bukótér-sóderágy,mégis törnek mint a ropi.
Igen,csak az én Shoei és a HJC sisakom 1500-1550g volt.Egy jó "műanyag" is ennyi.
Valóban ezt mutatják a tesztek is, asszem 2 éve az SBK-sok csináltak sisak tesztet, abból is ez a következmény jött le. De a súly nem kissé fontos kérdés. A csigolyáidnak nem miondegy, hogy 2kg-t, vagy csak 1.2-t kell megtartania vészhelyzetben.
Én mindenesetre ha tehetem, inkább veszek egy 50-60ezres sisakot (minimum), mint egy 20ezrest. Még robogózni is egy kompozit, nyitható sisakom van...
Ez az üvegszál-kevlár-kompozit dolog parasztvakítás.A súlyelőny az tény,a többi PR.
Azt mesélte egy benfentes, hogy KOMOLY balesetnél ha egyben marad a sisak, nulla esélye van a motorosnak a túlélésre, mert amint leszedik róla, meghal. . .