Szerintem is. Alapvetően a sisak szövegalapján kell vásárolni. Kb az ismertebb, elterjedtebb márkákból, szerintem idetartozik a HJC, Caberg, Laser is...árban meg 45-65 között már lehet tisztességes sisakot kapni...persze lehet feljebb is menni...kinek mi kell....
A HJC a 2-3 éves héjszerkezetű technikát és licenszet kapja meg a shoei-tól. Mivel a Shoei-nak presztízveszteség lenne 2-3 éves héjszerkezetű bukókat gyártani, amikor a másik cégek évente kijönnek valami újjal. De megsúgom Neked hogy szerintem szivesen felvennél egy 2-3 éves Shoei bukót is. És lehet teszed is, mert nem hiszem hogy mindig mindenki a legújabb szériából vásárol. Mindenhol van tavalyi vagy azelőtti készlet, árulni még árulják, gyártani már nem, mivel kell a gyártás az új szériának. Viszont a "régi" technikából is pénzt lehet még csinálni. Erre való a leányvállalat, alias HJC.
A shoei szerintem alapból nem adná nevét a szarhoz, kicsit gáz lenne ha a köztudatban az terjedne el hogy van egy leánycége ami szart gyárt.
Nem kellene szerintem úgy tenni nekünk magyaroknak hogy amiről mi nem hallottunk az csak szar lehet. Kis ország vagyunk mi ahhoz hogy számítsunk valamit is. Az amerikai piac teljesen más mint pl az európai. Amit ott tömegével vesznek az lehet itt a kutyának se kell és fordítva is igaz. De egyik sem azt jelenti hogy valami szar vagy nem szar.
Nem azt mondom hogy a HJC felveszi a versenyt a SHOEI bukóval, hanem azt hogy felveszi a versenyt a pár évvel ezellőtti SHOEI bukókkal.
ami nem fogy el, azt leárazzák. Én is íg vettem bukót. Mi pénz lenne már átfújni MDS-re egy bukót,?Ne vicceljetek már gyerekek. Na de az aszfaltteszt majd bizonyít. Az tuti, hogy én ha vissza tudok ülni motorra csak SHOEI XR, vagy AGV Ti-Techet veszek. Nagyon megvédett a karbon-kevlár AGV.
....persze. Ráfényeznek az ötven rudis kupakra, hogy eladhassák ismeretlen néven 30-ért....
Faszt. Ezek a cégek (mds, hjc...) 4-6 éves technológiákat és know-how-kat vásárolnak meg és teszik hozzá a saját (egyébként nem szar) design-jukat. Ilyenformán nem tré a holmijuk, csak kicsit idejétmúlt... Én igazi designer biker köcsög vagyok. Moci sehol, de a jelmezem a gp-n is elmenne..
Félreértesz. Nem ugyanolyan, hanem ugyanaz! Egy sorról szaladnak le csak más dekor kerül rájuk a végén. Gyártókapacitásuk pedig eltaláltad, tényleg kínában van! AGV=LAZER.
A HJC pedig egyéb kétes eredetű hárombetűsökkel ellentétben minőségi, rendes kupak a Shoei-től.
Gondolom a hjc a harley-sek számára gyárt braincap-eket százezresével.
...nálunk meg a grex vezethet az airoh meg a caberg előtt... Hála a kimkó meg kívéj tulajoknak, nem is beszélve a baumaxos elektro bringákról..
"Amíg lószar van, légy is lesz..."
Igazából nem akarok bántani senkit a sisakjával. Nem kívánom megtapasztalni azt az esést, amiben a Shoei-em megvéd, de egy noname kupakban meg ottmaradnék... Annál a zakónál ahol ez számít, garantált egy gerinc vagy csigolyatörés is nem beszélve egy-egy szerv leszakadásáról...
Csak azt nem értem soha, hogy miért csak az Arai és a Shoei sisakjai kényelmesek az én fejemre? Komolyan mondom, kb. száz sisak volt már több-kevesebb ideig a fejemen, de csak az említett kettő volt a tuti, azoknak viszont bármelyik modellje.
A HJC a Shoei leányvállalata ha jól tudom. Nem kell azt nagyon megmosolyogni, egyszerűen olcsóbb kategóriás sisakokat gyártanak. Ha a kettő között választanék én is a Shoei-t választanám, de nem olyan rossz bukó a HJC se.
...én nem említeném egy kategóriában ezt a három sapkát. Ez kb. olyan mint egy Astra, Logan, Golf összehasonlítás a kocsiknál...
(Direkt nem írtam Civicet és Corollát, mert az ugye az Arai és a Shoei lenne....)
Keress HJC-t is (de nem csak ezt) forgalmazó dílert, megmosolyogják azokat a kupakokat ők is.
nagyon kicsit lehet szűk, a bőr tágul. De ne szorítson. Egy jó csizma sokat ér, nekem a bokám kitört volna, ha nincs rajtam, amikor elütöttek. Mondjuk én erősített sport csizmát vettem.
A shoei szerintem alapból nem adná nevét a szarhoz, kicsit gáz lenne ha a köztudatban az terjedne el hogy van egy leánycége ami szart gyárt.
Nem kellene szerintem úgy tenni nekünk magyaroknak hogy amiről mi nem hallottunk az csak szar lehet. Kis ország vagyunk mi ahhoz hogy számítsunk valamit is. Az amerikai piac teljesen más mint pl az európai. Amit ott tömegével vesznek az lehet itt a kutyának se kell és fordítva is igaz. De egyik sem azt jelenti hogy valami szar vagy nem szar.
Nem azt mondom hogy a HJC felveszi a versenyt a SHOEI bukóval, hanem azt hogy felveszi a versenyt a pár évvel ezellőtti SHOEI bukókkal.
Faszt. Ezek a cégek (mds, hjc...) 4-6 éves technológiákat és know-how-kat vásárolnak meg és teszik hozzá a saját (egyébként nem szar) design-jukat. Ilyenformán nem tré a holmijuk, csak kicsit idejétmúlt... Én igazi designer biker köcsög vagyok. Moci sehol, de a jelmezem a gp-n is elmenne..
az MDSt meg nem kell lenézni, naggyon király bukó, és eddig mindenkinek bejött..
A HJC pedig egyéb kétes eredetű hárombetűsökkel ellentétben minőségi, rendes kupak a Shoei-től.
...nálunk meg a grex vezethet az airoh meg a caberg előtt... Hála a kimkó meg kívéj tulajoknak, nem is beszélve a baumaxos elektro bringákról..
"Amíg lószar van, légy is lesz..."
Igazából nem akarok bántani senkit a sisakjával. Nem kívánom megtapasztalni azt az esést, amiben a Shoei-em megvéd, de egy noname kupakban meg ottmaradnék... Annál a zakónál ahol ez számít, garantált egy gerinc vagy csigolyatörés is nem beszélve egy-egy szerv leszakadásáról...
Csak azt nem értem soha, hogy miért csak az Arai és a Shoei sisakjai kényelmesek az én fejemre? Komolyan mondom, kb. száz sisak volt már több-kevesebb ideig a fejemen, de csak az említett kettő volt a tuti, azoknak viszont bármelyik modellje.
Tökugyanaz! Ugyanott is készül és több modell csak
mintájában különbözik
Lazer FiberPro Blaster=AGV Airtech.
A Vemar-t ismeri valaki?
(Direkt nem írtam Civicet és Corollát, mert az ugye az Arai és a Shoei lenne....)
Keress HJC-t is (de nem csak ezt) forgalmazó dílert, megmosolyogják azokat a kupakokat ők is.
Tehát, mintha cipőt vennék, se nem kisebb, se nem nagyobb?