Sziasztok,
Semmit sem kell fúrni, berhelni. Az ebay-en, 14,0 Fontért, postaköltséggel meg lehet rendelni ezt a gyönyörű, fehér számlapos, 0-visszajelzős km-órát.
Üdv:
Attila
Sziasztok!
Igazad van az a csatlakozó egy az egyben felhasználható. Lehet van olyan változat ahol ez a csati használva van, azaz a "0" visszajelzése megoldott? Vagy lehet az Elektra és a Classik vezetékkorbácsa azonos?
Mindenesetre megfúrni semmiképpen nem akarom a lámpafejet. 2 megoldásra gondoltam, az egyik a mellékelt képen lévő, egyik kollégánk motorjáról fényképezett, kormányra szerelt, bicikliboltban kapható óra-iránytű együttes külső tokját használná fel. Ebbe lehetne szerelni nagy fényerejű LED-et, vagy bármi mást. A másik megoldás a műszerben lévő index visszajelző izzó kicserélése kétszínű Led-re, vagy nagy fényerejű Led-re, amely index visszajelzőként villogna, "0"-ban folyamatosan égne. Igy az a probléma is megoldódna, hogy nappal az index visszajelző nem látható. Azt hiszem ezt a megoldást választom, bár a műszert még nem tudom hogy fogom szétszedni. Ha jutottam valamire, írok. Imre
A múltkor én is rámértem erre a csatlakozóra, nekem az volt a benyomásom, hogy ez így kompletten az "üres" visszajelzése, nem kell másik csatlakozópont. A váltó 0 állásában 12V-ot mértem a két pólus között, amúgy meg semmit. Nekem is az a problémám, hogy a visszajelzőt hogyan oldjam meg. A lámpafejet nem akarom átfúrni. különben meg hova?
Szia!
És hogyan sikerült megoldani a visszajelző lámpa elhelyezését? Valami jó helyre el tudtad rakni, hogy jól nézzen ki? Nekem valahogy nem akar jól kinézni sehol sem javascript:smile(document.frmmsg.body,'05');do
cument.frmmsg.body.focus()
Sziasztok!
Az Elektrán van a sebváltó "0" állásának visszajelzése,a Classikon nincs. A lámpafejet levéve, van egy 2 pólusú csatlakozó amely nincs használva, de a rámenő piros vezetéket és a kuplung elötti 3 pólusú csatl középső pontját felhasználva, könnyen készíthetünk olyan visszajelzőt amely a gyújtáskapcsoló bekapcsolt állapotában, és a sebességváltó "0" állásában jelez. Megpróbáltam lefényképezni. A 3. kép azt mutatja, érdemes a km óra meghajtó bowden csavarját néha ellenőrizni, így le tud csavarodni. Bővebben a Royal Enfield Baráti Kör lapján.
Imre
Ezen a hétvégén kerül megrendezésre a már korábban említett Cseszi Rock-Blues Fesztivál melyre szeretnék meghívni minden Royal Enfield tulajdonost, hogy jelenlétével is emelje a fesztivál hangulatát! Az esemény nem csak zenei fesztivál hanem egyben motoros fesztivál is! Lesz motoros felvonulás is!
Ja és ami a legfontosabb, hogy mint ahogy azt már az előző, a kalocsai rendezvényen is megígértem, úgy itt is minden Royal Enfield tulajdonos a rendezvényre a szombati napra ingyenesen léphet be!
Ezen kívül kis meglepetéssel is készülünk minden a rendezvényre érkező Royalistának!
jogsim még nincs de van egy robogóm jogsi nélkül megyek vele. de a városközpontba nem megyek vele csak kisebb utcákban robogózok egyszer már megállított egy rendőr.
később majd én is akarok royal enfieldet venni.
majd elekrát akarok már injektorosat
Sziasztok!
Nightster, most nézem az életkorod, van már jogsid?
Mindenesetre fiatal korod ellenére érdeklődésed ilyen "öreg" vasak iránt, nagyon pozitív!
Imre
Ha japán vagy német motorról lenne szó, még ez a teljes újratervezés sem ingatna meg. Nade nem arról van szó.
Ennek ellenére biztos vagyok benne, hogy hamar kinövi a gyerekbetegségeit. Hiányzik a piacról ez a kategória (talán a yama SR500-as volt utoljára ez a "mindenevő", robusztus, egyszerű vas)...számomra a régi RE ilyen hiánypótló volt és vélhetően az új is ilyen lesz.
A forma szépsége a néző szemétől függ, erről nem igazán érdemes vitatkozni. Szörnyű lenne, ha minden motoros ugyanazt akarná! Mármint motorban! Az új gépet volt szerencsém élőben látni, nem néz ki rosszul. A változások mennyisége aggasztó, mivel ez egy speciális piac, mint pl. a BMW. Az új blokk gazdaságosabb, de ilyet mindenki tud építeni, a japánok is.
A konzervativ vevő már az Electrát sem fogadta el a világpiacon, pedig a fejlesztések többsége jó volt. A hatalmas belpiac csak a régit veszi.
A változás rizikóját mutatja, hogy az angol weboldal szerint az első 1000 gépet visszahívták. Sebváltó problémák. A bevált váltó 60 évig működött, ha belejöttél a kezelésbe.
Nekem az injektor és az OHV olyan, mint egy Audi TT fakerékkel!
Szerencsére az izlések mindig különbözni fognak. Az is tény, hogy nálunk az Enfieldhez hasonlót sem árulnak, annak aki próbálta a nagy löketű egyhengerest!
a képeken fehérben tetszik nagyon.
melyik új enfieldekre gondolsz? mert az új bullet classic az a legszebb enfield. de az indiai oldalon engem sem fognak meg azok az enfieldek
Szia! Valamikor filozófiából azt tanultam:..Szép az, ami érdek nélkül teszik.../Ezért nincs az alábbi képek között a motorom./ Viszont nagyon tetszenek. Lehet hogy, műszakilag elavult technikát képviselnek, nem felenek meg a nemtudomhányas EU normának, de ezeket a gépeket a szó valódi értelmében Motoroknak lehet nevezni. Szépségük az egyszerűségükben rejlik. Az előzetes képek az új Enfieldekről nem igazán fogtak meg. Imre
Szerintem is, végre újra ráéreztek a sallangmentes stílusra.
Kár hogy ezt már csak az új blokkal és tárcsafékekkel sikerült megugrani.
Viszont így jelentős teret adtak a régebbi tulajok átépítési hajlamának.
Semmit sem kell fúrni, berhelni. Az ebay-en, 14,0 Fontért, postaköltséggel meg lehet rendelni ezt a gyönyörű, fehér számlapos, 0-visszajelzős km-órát.
Üdv:
Attila