Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem is szebb az "indiai" csoda!
A kép egyébként tényleg szuper, ha baowah mondja, az már jelent valamit. Nézd meg honlapját!
Üdv:Papa54
az elso foto gyonyoru
Vasárnapi kirándulás Romániába.
(ugye hülyén nézne ki itt egy japán csoda!?)
szivesen - semmi extrak, nem volt szivem kidobni, de orulk, hogy jo helyre kerult.
Mejöttek a képek! Mégegyszer nagyon köszönöm!
Üdv:papa54
Köszönöm!
Más! Eddig azt hittem, hogy a RE közvetlenűl a szent tehenek után jön!
Vajon ki csinál ilyet? Azért ilyenkor még a mi relatív békességünk is felértékelődik!
Széles utat mindenkinek: Papa54
Szerintetek erre érvényesíthető a gyári garancia?
postazva!
India, tegnap előtt. No comment.
Optimális. . .
Szevasz!
Neked esetleg egy Electra lenne az potimális megoldás. . .
Hát így igen, de én az enyémbe Január óta 14000-et pakoltam bele, és az sem mai macska....
Szasz Cperma vagyok csak kitiltattak, nem bírják némelyek a kritikát.....

Nem tartom bölcsnek sok infot megadni magadról egy nyílt fórumba sok a degenerált ember, beleértve magamat.

Szűk büdzsével operálok és igen melóeszköz számomra a motor, napi 80-100 körül belemegy szezonban (évi 12-15000) és egyéb elfoglaltságaimat tekintve egyszerűen nincs időm buzerálni a gépet, mennie kell és kész. A szervizelés számomra nem gond, szerintem meg tudom oldani otthon is én csak a gariidőszakban szoktam szalonban szervízeltetni (mondjuk akkor is minek eddig egy garis gondomat nem oldották meg, mindíg én oldottam meg).

Számomra nem annyira hobbi a motorozás soxor felkelek és inkább vonatoznék, de főleg hazafele fáradtan már nem vigyogok annyira. Bp vonzáskörzetében lakom és a nagyfaluban egyszerűen nincs alternatívája a motoros közlekedésnek szerintem. Én eleget megyek muszályból, irigyelem az emberket akik szórakozásból motoroznak.
Ugyanakkor az RE megfogott és gondoltam összeköthetném a kellemest a hasznossal és járhatnék olyan motorral, ami nemcsak elvisz valahova hanem tetszik is, ki tudja esetleg elkezdek motort buzerálni....
Nem mindenkinek jó egy ilyen csere! Gondolj a motorra!
Szia!
Ez már az öregség jele... /Már az hogy, mindenről eszembe jut valami./
Hozzászólásodról jutott eszembe, kb 3 éve egy az utcában lakó ismerős szólt, meg kellene a TV-jét néznem, nincs hangja. Ja igen, ez fontos, január jó hideg, havas út volt, az illető pedig agglegény, maszek asztalos. A hálószobába belépve, az ággyal szemben volt a TV, az ágy mellett pedig ott állt egy Yamaha Gold Stár csillogón, villogón.
Persze azóta talált magának párt, a moci pedig száműzve lett a garázsba.
Jó utat: Imre
oke, megnyerted Papa54!
Kedves baowah!

Ha lehetséges én húznék egy sorszámot a képekre! A garázsban ott a Moci a maga valójában, de a lakásba (4. emelet) nem jöhet fel! Rend a lelke mindennek! A szobámban jó helye lenne egy képnek, amíg a lányom el nem csaklizza! Ha sikerűl, nagyon köszönöm!( Merényi Gyula; 9400 Sopron IV. László Kir. 63)
Üdv:Papa
Még én is messze járok az 50-100e km-től ezen a masinán. A tizede van a vasban.
RE-t úgy érdemes venni, ha veteránként kezeled.
Az 50-es években biza máshogy kellett állni autóhoz/motorhoz egyaránt...az RE máig ezt hozta (az új RE vélhetően más tészta lesz). Magasabb a szervízigénye, viszont szinte mindent házilag meg lehet barkácsolni.
Ha csak a benzint szeretnéd önteni a masinába és menni vele, akkor egy japán motorral sokkal jobban jársz.
Én konkrétan sajnálnám a napi harcban elkoptatni...persze ha a bukszám dagadozna bankjegyektől, máshogy vélekednék....s akkor vélhetően az sem lenne nagy gond ha időnként nem érnék oda időben.
urak, felbukkant nalam nehany gyari A4 formatumu szines foto, meg a The Beat enfieldes magazin egyik tavaszi száma. A szélükön ott a két lyuka az iratkapcsolónak, de szépek, tiszták, jó minőségűek. Esetleg ha a custom modelleket mutato kepek kellenenek valakinek, monduk a garazs falara, az szoljon, elpostazom neki, mert az irodai asztalomon csak a helyet foglalja.

aki meg a diesel erdekelne, nezze ezt: http://motorradmanufaktur.de/
Sziasztok!
Ezt el kell mesélnem...
Egy éve, pont amikor a Royal-omat vettem, a barátom vett egy kínai robogót az Auchen-be. Távindító, riasztó, sisaktartó, minden amit akarsz rajta. Tegnap telefonált, "ezt látnod kell"! A robogó 2 darabban volt, az elejét és a hátulját csak a bowdenek tartották össze. A csőváz középen, mint a ropi, egy huppanónál eltört.
Hát tudjátok az Enfieldnek is vannak szeplői, de hát Cindy Crawford-nak is van, s ettől még szebb!
Imre
Sziasztok!

Én január óta 3500 km-t mentem a géppel. Ezt használom autó helyett ha csak városi utam van, mondhatni munkaeszközként szolgál. Mivel \"korszerű\" motorom nincs, összehasonlítási alappal sem rendelkezem. Hetente egyszer körbetapogatom, ha menet közben hallok valami zörejt, ami nem megszokott, annak utána járok. Szervízben még nem voltam vele, -a kapcsolatot tartjuk- megoldom magam (vállalva ezzel minden következményt). Nem tökéletes, de nagyon szerethető, lelke van.
Kedves Cperma! Ha szereted a hagyományos bevált dolgokat, akkor vedd meg, és nem bánod ki magad belőle. Ha ez szempont, ezzel én húsz év múlva is motorozni fogok.

Üdv!
Üdv Mindekinek!
Köszönöm Imrének a megelőlegezett bizalmat, de Töfi még nem éri el ezt a szép kort. Igaz én nem munkához használom, csak imádom ahogy megy, de főként a hangját! . Amíg az időjárás engedte, heti 400-500 km-t futott, de ennek azt hiszem sajnos vége lesz. Bár az itteni hidegben ma is mentünk 100 km-t.
Dömétől hallottam az utolsó alkalommal, hogy van két sokat futó gép,de erről majd a Gazdik!
Ha megkapja a szeretetet és a szervízt ( a sorrend jó ) akkor csak idő kérdése, hogy hány százezer km lesz benne! Az biztos, hogy ez tél nagyon hosszú lesz, ha néha nem űlhetek rá.
Ha csak munkaeszközt lát benne valaki, ha meló végén leállítja és másnap minden előlről, azt egy gép sem viseli hosszú távon. Az enyémnek még komoly bánata nem volt, ha lett volna azt Döme megelőzte.
Szerintem a vívódás helyett meg kellene kérdezni, hogy van-e még, mert jövőre ilyen már nem lesz. Azt, hogy valaki családi ok nélkül eladja, el sem tudom képzelni!
Széles utat Mindenkinek:Papa54
Szia!
Mivel a legöregebb Enfield is csak kb másfél éves, nem fogsz olyan kollégát találni aki " 50000-100000 km"-t belenyomott a gépbe. A fórumot olvasva, szerintem "Papának" van a legtöbb km a motorjában, igaz neki egy-egy szervíz menet eleve 400-500 km-tert jelent.Az első kérdés mindjárt ezzel kapcsolatban, hol laksz?
Ha neked is ennyit kell havonta a szervízre utaznod......
A második: munkába menet, vagy munkára akarod használni RE-t?
Olyan hátsó érzésem van, bocsáss meg ha nem így van, mintha várnád a felsorolást, az érveket, miért ne vágj bele.
/Egyébként nem értem miért ódzkodnak sokan, valami minimális infót megadni magukról?/
Szívesen írok/írunk neked egyébként minden RE-vel kapcsolatos tapasztalatról.
Üdv. Imre
Elvtársak!
Igen régóta szemezek egy ilyen készülékkel, valahogy "ízlésvilágilag" leragadtam az 50-es években :). Engem egy dolog tart vissza egy ilyen készülék beszerzésétől és az az hogy nekem a motor "munkaeszköz" tavasztól őszig napi 100Km nekem belemegy nem száguldozok szépen alapon 100-120-al max. Kérdésem azokhoz akik már 50-100000-et lehúztak egy ilyennel, hogy hogy bírja ez a vas a tartós nyúzást? Mennyit megy el jellemzően problémamentesen (pl egy alapsuzuki elmegy 100000-et láncok és gumik cseréjével). Megfelelő e ez a motor napi bejárásra erre van kitalálva vagy inkább csak hobbiból vesz ilyet az ember?
Köszi
Köszönöm a Választ!