Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Imre!
Kösz a figyelmeztetést, ha netán nem lenne rajta az "E", akkor a vizsgáig szerzek egy másikat.
Szép, motoros napokat:papa54
Szia!
Az Indiából hozott lámpafedélről a CE jel valszeg hiányozni fog. Vizsgánál beleköthetnek.
/Hiába az Eu-nak is vannak "előnyei"!/
De lehet az életben senki nem fogja észrevenni. A mikuláscsomag viszont tetszik!
Imre
Hello Clockwork!

Sajnálom, hogy nem oldódott meg még a lámpa gondod. Belátom, hogy ennyi meló mellett hiába lenne 2 lámpád, akkor se tudnál motorozni. Remélem, hogy nem várok tavaszig, Döme meg szándékozott rendelni, bár nem igazolta vissza. Azért remélem rendben lesz, mert különben Mikulás zacskót ragasztok rá/Nem Dömére/. (Fehéren ugyanis világít) . Azért az indiai ügyfelekkel legyél különösen kedves, soha nem lehet tudni mit hoz a jövő.
Hello Papa54,

Mostanában reggel 8-tól este 8-ig dolgozom és ezért általában a szombat délelőtt (amikor ki tudnék ugrani Dorogra) rápihenéssel telik. Szóval egyenlőre nem oldódott meg a "porbléma". A legutolsó gondolatom az volt, hogy az Indiai ügyfeleimet kérem meg hogy hozzanak egyet amikor legközelebb otthon járnak, csak egy kicsit gondban vagyok, hogy hogyan is írjam le nekik, hogy pontosan mit is kérjenek. Ha nem oldódik meg addig a dolog és tavaszig ráér neked is akkor kettőt kérek
Minden támogató szó kincset ér
es akkor talan csapagyas sem lezs, mint az, ami nalam volt.
Szia Imre!
Örülök, hogy tetszik a támasz, szerintem is nagyon jól néz ki. A törésben igazad lehet, a doboztartó elem rozsdamentes acélból készűlt és lehet, hogy felerősített rezgéseket adott tovább. Ha túl leszek a cserén, teszek alá a kereten is gumit.
A szivattyúcseréröl írtaknak nagyon örülök. Régóta próbálom rábeszélni Dömét, mondván, ha egyet megcsinál, a többiek is kérni fogják. Ez nem jelenti azt, hogy 50 év tapasztalatánál okosabbnak hittem magam, de itt nálunk más az igénybevétel. A dolog amúgy se sürgős, elég ha a következő nyár előtt elkészűl. A leírás szerint nem bonyolult, állítólag Indiában is gyártják az alkatrészt, az 535-öshöz kell kérni. A gond az, hogy a tengely átmérője picit nagyobb a fedélben kialakított üregnél és nem minden műhely tud pontosan marógépet használni fél órán belül!
A napokban jutott eszembe, hogy nem a házat kellene bővíteni, hanem egyszerűen külső műhelyben a tengelyvéget vékonyítani. Akkor előre lehet dolgozni és a dolog belefér a normál szervízidőbe. Dömének ezt még nem is javasoltam.
Az angol nyelvű vélemények szerint 50% javulás van az olaj áramlásában és kb 30 fokot hűl a hengerfej, ami az élettartamot még tovább javítja. Még az unokád unokája is űzheti majd a mocit!
Széles utat:papa54
Szia!
Köszi,tényleg jó az az üléstámasz! Majd konzultálok a Döméékkel, hogyan lehet megrendelni, de a saját legyártása sem elképzelhetetlen. Egy high-output-oil-pump-kit-re viszont beneveznék, nincs a gépemben ilyen.
Arra gondoltam, talán a motorodra szerelt sisaktartó/csomagtartó / 5-6 kg / rezgése okozhatta a törést.
A barátom robogójának a váza hegesztésnél tört el, egyrészt elégették az anyagot hegesztéskor, másrészt a hegesztés minősége silány volt. Szorosan illeszkedő csőbetétet tettünk bele, és védőgázas ivhegesztővel lett meghegesztve.
A Royal segédvázát is meg lehetne így talán hegeszteni.
A tankfül leírt sárgarezes forrasztását is meg lehet csinálni, de a garanciában való csere az igazi!
A tib.file formátum megnyitására is találtam progit.
Üdv. mindenkinek:
Imre
Most látom, hogy a tankra gondoltál, nem a keretre! A tank a Cégnek hála ki lesz cserélve, talán már Szueznél lehet! Addig viszont egy füllel jól elvan. Emberben is van ilyen és még gyorsabb is a kicsi légellenállás miatt
Köszönöm! Ma már meghegesztették, de utast nem ültetnék azért rá. Lámpa nélkül se nagyon célszerű tekeregni. A jövő héten már lesz hozzá minden, addig nézegetem ebben kutya hidegben.
Azért köszönöm a törődést:papa54
Szia papa54!

Ne haragudj, hogy megint ötleteket adok, de nekem anno a 70-es években egy ügyes lakatos rézzel megforrasztotta a Pannoniám letört első tankfülét. Tele kell tölteni vízzel egy egész kevés helyet hagyva, hogy tágulni tudjon és mehet. Mondjuk abban keverék volt, de valószínűleg annyi idő alatt nem fog berozsdásodni.

Üdv
Hello!
Nem fogod elhinni! Hétfőn egyedűl mentem egy 100 km-es kőrt és a garázsnál vettem észre, hogy eltörött a segédkeret, ami a hátsó ülést tartja (azt hiszem az Electrán is) és a kb. 6-8 kg-os műanyag csomagtartót. Az lebillenve a huppanókon letörte a búrát. Döme szerencsére már megrendelte az új részeket és hála az égnek nem Indiából, mert a tankom kb. május óta jön. (arról a hátsó tankfül törött le). Azt még jól viseltem mivel egy ekkora egyhengeresnek kellenek a vibrációk. A segédkeretről viszont azt hittem, hogy a még nem létező unokámat is túléli. Arról nem beszélve, hogy a létező lányom ülését ez tartja, amikor 80-90-el kanyarodunk. Hát először egész gonoszakat gondoltam a szubkontinensről, azután jött Döme kedves válasza a Mail-emre és megnyugodtam.
Ettől függetlenül még nem fogtam fel, hogy hogy tudott eltörni. Ha direkt csinálom, biztosan eltart egy ideig.
Remélem Magyarhonban csak az enyémnek volt valami rejtett gondja.
Azért Nektek jó időt kívánok:papa54
p.s. A múltkor írtam Neked, de azt hiszem akkor nem voltál itthon. A hátsó ülés támlája a Thunderbird-ön olyan, mint amit megálmodtál. Talán meg tudják Neked rendelni.
Szia!
Mi történt? Te is elvesztetted, vagy valaki túl közel jött? ...Csak úgy okulásul érdeklődnék.
A köv. linken a katalógust megnyitva a 44, oldalon vannak a hátsó lámpák fényképei és árai.
A mienk 26 fontba kerül, az a jópofa STOP-os hátsó lámpa az 1950-es Enfielden volt. http://www.hitchcocksmotorcycl...
Ja igen, letölteni le tudtam ezt a katalógust, nyomtatni is ki lehet a honlapról közvetlenül az egyes oldalakat, de a letöltött dokut nem tudom megnyitni. Ehhez kellene egy tib. file-t megnyitó programm. Nincs valakinek?
Imre
Igen, de ez nem csak az én érdemem. Még édesapámé volt aki 67 éves koráig motorozott.
Csak utólag néztem meg a képeket. Baromi szépen mutat az a Jawa! Gratulálok!
Dehogynem hasonlít! Mindegyik piros!
Régi szép idők, nekem Riga4-em volt, a barátomnak Riga3. Szintén igényelték a törődést, de szerintem az Enfield kicsit más.
Széles utat:papa54
Hello papa54!

Nem akarok komolytalannak tűnni, de nem hasonlít a hátsó búra a Rigáéra?

Üdv: benkó
Tényleg aranyos!
Lehet, hogy még beújítom, de most gyorsan az eredetit kértem, mert él még bennem a remény, hogy néhányszor lehet majd motorozni. Egy közös év után sok mindennél jobban fog hiányozni. Nagyon remélem, hogy enyhe tél lesz!
Üdv papa54
valtsd ki egy ilyennel - http://baowah.blog.hu/2008/04/...
Hello Clockwork !

Múltkor olvastam a hátsó búra gondodat, megoldódott? Esetleg passzol rá valamilyen más motoré? Tegnap ugyanis az enyém lett oda és érdekelne a megoldás, ha létezik.
Szebb időt Mindenkinek:papa54
köszönöm. :)
Sziasztok!
Hát..., el is tettem a fényképezőgépemet a szekrénybe. Én ilyen képeket csak véletlenül tudok csinálni.
Gratulálok, művész vagy, már nem is sajnállak az Enfield miatt!
Imre
Nagyon eltalált képek!

Azt hiszem mindenki nagy örömére szolgálna, ha pár enfieldes háttérkép is készülne még.

Gratulálok a teljesítményhez!

F
baowah.blog.hu

itt
Köszönöm a dícséretet!
Hol találom a honlapot?