Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Én Dorogon láttam ezeket az órákat, ha jól emlékszem 7-8 eFt- ot mondtak árnak.
Imre
ezekre a kepekre bukkantam a gepemben, el is erzekenyultem.
Hali!
Hol lehetne egy ilyen órát beszerezni? :D jobbról a második mi pénz? Üdv!
Köszönöm mindnyájunk nevében.
Ok
Nyomok valamit, elsősorban a billentyűket...
Kedves Márkatársak!
Amíg itt a PET palackokkal vagyunk elfoglalva, Gordon G. May célba ért! Ha egyetértetek vele, kérek egy angolul tudó márkatársat, hogy legyen szíves tolmácsolja neki örömünket és nagyrabecsülésünket! Ha egyszer (majd) eljutunk odáig, hogy (végre) márkaklubot alakítunk, meg is kéne invitálni a fiút egy útibeszámolóra.
Kedves Everest!
Nem kell elnézést kérned az OFF miatt. Jók voltak az érvek minden oldalról.
Hogy mégis megkövetted a Royalista tábort, emberi nagyságra vall.

Üdv:
Attip
Ez, amit itt jegyzel mind igaz, legalábis többségében az. A gond az eldobásal és a mennyiséggel van.
Ez azonban annyira off, hogy meg kell, hogy kövessem a Royalisták táborát. Elnézést!
...erre jártam. Bocs hogy csak egy valamit ragadok ki, de a PET palack , hogy környezetszennyező, az inkább csak egy jól megtervezett agymosás következménye. És ez igaz úgy az egész műanyag iparra is a "zöldek"ellen.
Hosszú leszek , de talán nem unalmas...
Ha nem lenne műanyag:
Az autók átlagban 100-200kg műanyagot tartalmaznak, melyeket ha aluminium , és az acél között kéne felosztani mondjuk a kettő átlagsűrűságável számolva a jelen ca 100-200kg valóság helyett 450-900 kg -al lenne nehezebb egy személyautó. Melynek vonszolnia kéne azt a "plusz" tömeget, mely csak többlet energia felhasználása árán lehetséges első körben. Maga az alkatrész előállítása is kisebb energiát igényel műanyagból, és pl a fröccsöntéskor minimális a nyersanyag veszteség is... A visszamaradó műanyag lehet hogy csúnya, de miért szennyez , hiszen belőle megisszuk a vizet, vagy más folyadékot, tehát eldobva sem károsítja a természetet, és ha tisztességesen lennénk nevelve, akkor nagyrésze újrahasznosulna.
Ha nem PET-be palackoznák az üdítőt, hanem üvegbe mint régen, akkor a palackozóból a rakomány a célig úgy nézne ki, hogy a 1liter töltett mellé mely tömege kb 1kg járna még 0,5-0,8kg de lehet akár 1kg is az üveg tömege. (a PET -é ehhez képest ~10dkg) Tehát ugyanannyi mennyiségű folyadék elszállítása boltba, vagy a célba, kétszer akkora szállítási kapacításba kerül. Mely szállításhoz energia elégetése, uthálózat rongálása a járulákos mellékhatások felszinesen. Majd ugye elvileg az üveget vissza is váltják, ezt üresen vissza is kell szállítani, és úgy tisztitani, olyan Vegyszerekkel, mintha abban akár permetszert is tároltak volna, és utána már lehet is újra használni...(és mil esz azokkal a vegyszerekkel?)
Az hogy egyes műanyagok mérgező gázokat (PVC-Klorid gáz) bocsájt ki égetésekor... De hiszen egy lefolyócsővet, vagy egy kábelcsatornát nem tüzelőanyagnak terveztek!
Szóval akkor műanyagok mennyire is szennyezik valójában a környezettet, és mennyire szennyeznénk a műanyagok nélkül?
Azt hiszem sok minden nézőpont kérdése.
(Sok esetben a "zöldek" megmozdulásai , csak egyes érdekszervezetek finanszírozásainak következménye, és nem bisztos hogy valós tartalom van mögötte.)
ez valami hihetetlenül szép!
És VILÁGBÉKE!
Így már értem a számot.
Természetesen a témát nem itt akarom kitárgyalni, bocsánat az OFF-ért.
A természetes megújulás. Amit kivettünk, azt képes volt a természet újra létrehozni.... Ha megnézed az ipari forradalom előtti létszámot, szinte alig-alig változott. Nem én találtam ki, hanem klímakutatók valamint néhány szociológus és gazdasági szakember csuklóztatta magát ezen néhány éve, s arra jutottak, hogy sokkal többet piszkítunk bele a levegőbe, vízbe, földbe, mint az onnan képes kitisztulni. Gondolj csak a PET palackra…, de mehetünk korábbra is, más példával is. Azbeszt, CFC, alumínium, stb, stb…
"...olyan 1,5-2,2 md-re volt méretezve"
Nem kötözködésnek, csak a kiváncsiság hajt: ez a szám hogyan jön ki?
Szép ez is. Annyi azonban igaz, hogy evvel elveszett valami régi, valami igazi, valami "szűzies".
Csippek diktálnak, s nem a vas a vassal. Kérdem én, hogy mi ér többet, a romantika, vagy környezetünk.
Amikor ezeket a gépeket tervezték 2,7 md-an voltunk, most meg 7 md.
Nagyon gáz, különösen úgy, hogy a föld, amin még kénytelenek vagyunk nyomni egy darabig olyan 1,5-2,2 md-re volt méretezve. http://en.wikipedia.org/wiki/W...

Ha össze jön a pénzem, s túlélem a válságot, akkor nekem ez az új is olyan szép lesz, mint a régi. Annyi veszteséggel, hogy nem az 55-ös konstrukció morog majd alattam. Némi irigységgel nézlek benneteket régi Enfieldesek, de a show must go on...
Itt csak az a gond, hogy ezt muszáj volt meglépniük, ha egyáltalán a piacon akarnak maradni, hiszen a régi blokkal képtelenség lett volna tartani a környezetvédelmi határértékeket.
Az előző Electra blokkot megtarthatták volna, de gyanítom, hogy az új blokkot lényegesen olcsóbb gyártani, így dobták. Nem mellesleg ez az új Classic brutál jól is néz ki, de az árára kíváncsi leszek.
attip : egyetértünk! Nem tartom én sem 'kompatibilisnek' a régi változattal.
De ettől még, ha sikerült egy jó konstrukciót alkotniuk, stílusos igavonó lehet.
Mostanság nem divat egyszerű technikájú, 250-esnél nagyobb köbös motort gyártani.
Szerintem jól célozzák ezt a piaci rést...mondjuk én kiadnék egy korszerűbb designnal megáldott változatot is.
Már egy ideje mutogatják képét nyugati kereskedők honlapjai. Én nem számítok normálisnak, de már az Electra változásait sem fogadtam el egy 50 éves gépen. A befecskendezés, eletronikus gyújtás nehéz együttes az OHC fél évszázados rudazata mellett!
Gyík? oroszlán fejjel? Izlés dolga. Én úgy érzem magam, mintha még elértem volna az utolsó vonatot. Nagyon jó érzés!
Egyébként szépnek szép! De a blokkot hagyhatták volna!
Ha korszerű motorra vágynék, valószínűleg egy Hondát vennék. Idén májusig volt egy vadonatúj Kawasaki ER6-osom. Előtte 3 hónapig párhuzamosan "fututt" az Enfielddel. Aztán, miután a Kawa csak ott porosodott, túladtam rajta. Nem bántam meg. Az Enfieldben pont az a lényeg, hogy nem korszerű, hanem egy vadonatúj oldtimer, a veteránok nyűgjei nélkül. Az új injektoros, lehet, hogy erősebb és gyorsabb (minek?) de már csak retro lesz. Szóval akinek még a "régi" van, nehogy elhamarkodottan döntsön.
8,5:1-re emelték a kompressziót. Ez már-már korszerű motor érték.
Mindenki döntse el maga, hogy ez most jó-e neki.
Mindenesetre izmosabb lett, meg ha jól látom, nehezebb is.
Ez biza az új RE.
Mondjuk tárcsafékkel meg injektorral számomra már a "köszörűkő" kategória, de amúgy egész pofásra sikerült.
Kiváncsi leszek az új blokk/váltó megbízhatóságára.
Így elsőre egészen ígéretes darabnak tűnik.
http://www.bulletclassic.com/

Látjátok feleim szümtükkel?
Sziasztok!
Gordon barátunk már nagyon közel van a célhoz, Ochha- Khajuraho között tett egy kitérőt, egy táblánál rossz irányba ment. 30 km-es kitérő után, újra Khajuraho városában van ahol 20 éve a 24. születésnapját ünnepelte.
/Itt vannak azok a templomok amelyek erotikus szobraikról híresek./
Nem semmi amit eddig megtett!
Imre
Sziasztok!
Nem voltam motorközelben az elmúlt 2 héten, de az idő sem igazán a motorozáshoz való volt. Ma viszont amikor elővettem, első dolgom a hátsó lámpa csavarjainak a leellenőrzése volt. Megvizslatva, szerintem azt a lámpabúrát ellopták, egyszerűen nem hiszem el, hogy magától, a rázkódástól, le tudott esni!
Nekem viszont az oldalsztendernek a kitámasztó kart rögzítő csavarról az anya elveszett. A csavar az erős rugó miatt nem tud kiesni, az anya pedig /M12-es/, könnyen pótolható. Mindenesetre most a ragasztóval tettem fel az anyát.
Széles utat mindenkinek!
Imre
Mélyebbre kell ásni!
Jó munkát!