Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előástam a topicot!
Hello!
Baromi jó képek!
Így persze még kínosabb, hogy gyakorlatilag álló helyzetben engem a közel 200 kg-jával egyszerűen egy kis gázadásra maga alá temetett. A héten a U-Tube-on láttam oltári filmeket olyan terepen, ahova gyalog se mennék!
Hiába na, ez egy csodálatos masina!
Széles utat Mindenkinek!
Sziasztok,

Képzeljétek sikerült elhagynom a hátsó lámpabúrámat. Én tényleg rendszeresen vizslatom a csavarokat, de a f...c se gondolta volna, hogy még a lámpabúra csavarokat is csekkolni kell. Mint kiderült csak a teljes hátsó lámpát lehet újra rendelni az meg 20 ezer forint fölötti tétel. Volna esetleg valakinek ötlete, hogy honnan tudnék csak búrát szerezni?
a német mobile oldalon van több diesel is eladó!http://suchen.mobile.de/fahrze...ől aki ért hozzá(Én nem),az megtalálja!
Sziasztok!
Korábban megtaláltam ennel a lapnak a német változatát( nekem könnyebb megérteni), de őszintén szólva sok helyet megnézve se lett minden világosabb!
Mivel a modell megszünt, az indiaiak nem folalkoznak vele. Az érdekelne, hogy az 5 sebességes gép sebváltója azonos az Electráéval?
Mellesleg rátévedve az indiai lapra, Imrének lehet érdekes a Thunderbird hátsó üléstámasza. Még ha kell is esetleg barkácsolni, hogy passzoljon, szerintem nagyon jól néz ki! Arról nem is szólva, hogy több tuning cég is ajánlja az átalakítást két gyertyára! Esetleg a téli estéken Döme is száműzné magától az unalmat!
Imre egy korábbi írásából úgy emékszem, hogy rögtön a Highway Kit-tel vette, ebben benne van a nagyobb méretű olajszívattyú? Minden cég első lépésként írja ezt a cserét!
Sziasztok!

Néztétek már ezt?
http://en.wikipedia.org/wiki/R...
Ez meg Gordon oldalán egy nagyszerű kigyűjtés...;
http://www.overlandtoindia.co....

J
Szegény Gordonnak azóta elég viszontagságos az útja. Remélem sikerre viszi a túrát és épségben átjut Afganisztánon. Örülök hogy az enyém az a magyar Enfield, amit látott.
Gordon barátunk, ha minden jól megy, ma elhagyja Iránt és átlép Pakisztánba. Tegnap mutattak neki egy kissé romos Bulletet, amely egy angol fószeré volt, aki meghalt ott egy földrengésben. Azt írta; ez az első RE, amit Magyarország óta látott. Azért nem semmi az út, amit megtett idáig... Érdemes olvasni a blogját.
Hmmm....ha ehhez még hozzá dobom a fuvart+vámot (az ÁFA nem tudom itt játszik-e, ha sporteszközként hozom be) már közelítek a hivatalos hazai nettó árhoz.
Erre még kell egy pontosabb kalkulációt készítenem, hogy érdemes-e.
Idén áprilisban vettem Bullet Electra 500-as gépemet (Veszprém, márkakereskedés), jogsim viszont csak júniustól van, ezért tapasztalat híján nem írtam eddig. A nyáron letekertem kb. 700 km-t, hiba nélkül ment a gép, rendkívül élveztem vele a motorozást. Sógorom révén aki többször járt Indiában már ismertem és tudatosan választottam a Royal Enfield márkát. Akinek tetszik ez az elegáns, hagyományos stílus és RE vásárlásán gondolkodik csak bátorítani tudom, szerintem nem fog csalódni (vagy ha mégis akkor kellemesen). Volt alkalmam több nagy teljesítményű komoly vasat is kipróbálni de egyik sem nyújtotta azt az egyedi élményt amit a RE, mindig örültem ha visszaültem a saját gépemre. Akik pedig a viszontkörre megkapták a Royal Enfieldet, azok egytől-egyig vigyorogva szálltak le mondván, hogy "ez k......va jó!" és onnantól fogva elismeréssel tekintettek rá. A teljesítmény és a nyomaték elég a hazai utakra, mindig gond nélkül fel tudtam venni a forgalom ritmusát. A legtöbb amit mentem vele 112 km/h, ezt bejáratósan 2/3 gázzal erőlködés nélkül vitte, egyébként 90-100 km/h között járok vele. Háromgyerekes családapaként nem is vágyom legyorsulni a mezőnyt. A legfontosabbat majdnem elfelejtettem, a feleségemnek is nagyon tetszik a motor, egyáltalán nem piszkál ezen hobbim miatt. Üdvözlök minden fórumozót, széles utat amíg jó az idő!
az én ex-enfieldem onnan hozták, állítólag fél milla környékén bőven meg van: de még erre jön a szállítás és vám.
Sziasztok!
Kacérkodom egy RE pályagéppé alakításának gondolatával. Illetve ehhez keresnék donort.
Ezt nem kellene forgalomba helyeznem, így lehet olcsóbb lenne közvetlenül indiából beszerezni egy új példányt. Van valakinek tapasztalata erre vonatkozólag?
Vagy egyszerűen csak tudja valaki, hogy mennyibe kerül odakint egy új 500-as masina...?
Előre is kösz a válaszokat!
Testvére az édes anyjának. . .
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy legalább hazai rendszámos-forgalmis-törzskönyves már a gép.
"+ Ferenc testvér pénze"

Tán Néked testvéred?
Kösz a gyors választ.A Cs.-B-ben nekem is mondtak valami behajózási költséget...Tényleg mi van a Török Janival?
Mi a DeLux és Standard modelleket 990000 Ft ért adjuk (+ Ferenc testvér pénze 195000Ft)
Az Electra 1050000 Ft ugyanazokkal a sallangokkal. . .
Cs-B ben azt mondták egy ügyfélnek, hogy rájuk lett terhelve a szállítási költség, azért kerül annyiba. . .
Dömééktől megkérdezném,hogy jól látom,hogy olcsóbban adjátok a RE-t,mint a Kicsi-Gebéék?Előre is kösz a választ.Ja és mennyiből jön ki a Deluxe?Persze tokkal-vonóval...
A saját kézzel végzett felújításnak is meg lehet találni a maga báját. . .
Viszont akkor MINDENT magadnak kell csinálni, hogy jó legyen!
Helló Halálmegvető!
A legnagyobb baj az, hogy mivel nem EU-s eredetű a gép, nem fogod tudni honosittatni, ill, nagyon sokba kerül.
Imre
Üdv Urak!
Megnéztem a gépet és le is fotóztam, de a tulaj engedélye nélkül még nem tenném közzé. Hááát.
Sok lenne érte 200 essze. Max 80. A tulaj maga hozta Indiából vagy 10 éve, a km óra tényleg nem mutat még 500 km-t se, valszeg akkortájt szakadt el a spirál.
Collos méretek (ami nem baj tulajdonképpen) és döbbenet lepukkantság jellemzi. Úgy saccolom, hogy a 10.000km a minimum ami benne van a gépben. Indítani nem lehet, valami kókánymester iszonyat elektromos gányolásokat hajtott végre rajta, a házi kábelkorbács le is égett szépen. És az a jópár év állás meglátszik rajt. A tank pl belül korhad, a benzincsövek üveggé keményedve, krómok rozsdálnak erősen, a nyergen meg valami bedurvult nagymacska fenhette a karmocskáit...

Ami a legfontosabb: próbáltam a berúgókarral forgatni a motort és elég gyér ellenállása van a gépnek. Nem tudom, gyárilag mekkora lehet a kompresszió, de ez 5-6 körül van legfeljebb. Mik erről a tapasztalatok? Az új gépek is ilyen könnyedén rugdalhatók?

Amit így észrevételezek a bringán kritikus szemmel: eszméletlen gagyi kiegészítők vannak rajta. Szoknyavédő a hátsó kerék bal oldalán, a minálunk háztájilag berhelt napsugár-motívumos kiskapu stílusában előadva; bukóvas elől, szegecselt Enfield táblácskával, de a törülközőszárítós fűtőtestekre megtévesztésig hasonlító kialakításban; valami végtelenül hasznavehetetlen, sok anyagból kuszán kivitelezett és csupa rozsda hátsó csomagtartó és az első telók előtt egy ordítóan primitív \"áramlásterelő\" lemez, aminél otthon egy lemezolló, egy kalapács és egy ellendarab segedelmével fél óra alatt sokkal különbet összehoz az ember, ha elvesztette a jóízlését.
A dobozok és a sárvédők présformái erősen elhasználódottak lehettek, mert a felületek ragyásak és csipkézett szélűek, a kipufogócső keresztmetszete csak átlagosan mondható körnek (és nem utólag roggyant meg, ez ilyen gyárilag).
A lámpatesteket ne is hozzuk szóba, bár ezek csak stílustörésileg kifogásolhatók. Ami még feltűnt, hogy a váltóház oldala a qplung környékén lélegzik. Szemmel látható 1-2mm-es amplitúdója van az öntvény közepének kuplungoláskor. Előr erettegek a pillanattól, amikor azt mondja majd, hogy: patt. És az olaj szépen kicsorog a hátsó kerék alá a kanyarban.
A ti gépetek már a szerencsés modellfrissités utántól, exportkivitelben készül persze, ott gondolom ezek nem jellemző dolgok.
Mindent összevetve tetszik a gép, a fölös sallangot lehántva és a hátsó sárvédőt, a fémnyomott tankemblémát és esetleg a lámpatesteket is lecserélve egy jó kiállású masina nyerhető az alapanyagból. Csak hát a tulaj érthető ellenállásán - tartok tőle, hogy elbukik majd a vétel.
De ha összejön is, ez a jármű sem különbözne az eddigi masináimtól abban, hogy üzemképtelen, lerobbant állapotban sok munkát vásárolok és abból hozok majd ki valamit. Ezt unom már, de úgy tűnik, ez a sorsom
Kedves Halálmegvető!Úgy tudom,külön blokkot is tudsz rendelni Dorogon,úgy emlékszem,azt mondták,két kiló alatt van és zsír új!Ja és ötszázas.