Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nem találkoztam használt enfielddel a piacon. Elárulod mennyiért ment el? ...és hogy ehhez milyen állapotban volt? (Km, évjárat, extrák, stb)
sajnalattal jelentem, hogy ma megvaltam az enfieldtol. idohiany vagy penzhiany? talan egyik sem. ez volt a harmadik motorom, afrikaban meg eheznek a kölkök: inkabb elküldtem neik.

felre a trefat, mennie kellett, nem volt hol garazsolnom, es honapok ota nem volt lehetosegem egy oranal tobbet gurulni vele.

nem, a suzukimal, csak en gurultam, a mellekiutcat keresve.
Kösz a linket, nekem új volt!
Zseniális ahogy a tankot festi a pasas!
A szerelősoron is hasonló profizmus kellene és egy szavam nem lenne.
gyalog voltál hogy leelőzött?
fasza, en is figyeltem szlovak oldalon, szerintem itt ment at avarosunk mellett, mint logikus atkelo, de nem lattam

viszont tegnap leelozott becsben egy hatz-diesellel szerelt enfie3ld. allat volt .)
Ez az élet nem a 6-14-ig!

Nagy szerencséd volt.
Szuper!
Gratulálok

Más!

Most találtam;
http://www.youtube.com/watch?v...
Sziasztok!
TALÁLKOZTAM GORDOM MAY-el!
A véletlen hozta össze a találkozót, és volt olyan szerencsém, hogy együtt motorozhattam vele Békéscsabától a Román határig. Egy nagyon kedves, folyamatosan mosolygó muki. Teljesen egyedül utazik, semmi kísérő. (elég bátor a srác) A motorjából eléggé folyt az olaj, a beöntőnyílás tömítése ment tönkre. Felajánlottam neki hogy segítek megcsinálni, de azt mondta nem vészes, és száz kilóméterenként megnézi a szintet.
Egy fél órát motoroztunk, átvittem a közbeeső két városon. Előtte és után fotók, ő csinált pár videófelvétel. Elmondása szerint egy filmet készít az útról. Örül hogy találkoztunk, egyébként is jó volt neki Magyarországon motorozni. Remélem sikerre viszi a küldetését, és mindenhol szeretettel fogják fogadni.
Végül íme néhány fotó, amiket a találkozáskor készítettem.
Hali mindenkinek!
Nekünk is szórol szóra ezt írta. Még azt sem tudja, hol lép határt. (vagy nem árulja el) Pedig a tesóm még szállást is biztosított volna 6 főre. Hááát! Figyelni az utakon!
Ezt a választ kaptam....
"Hi
Cross from Slovakia tomorrow AM but will make up route as I go. Avoiding Budapest becaus e of heavy traffic, heading for Romania.
Would be great to see other Bullet riders on route but not sure where, sorry.
All the best
Gordon"

Gordon szeret minket, csak útvonala ezek szerint spontán alakul.
Félek tőle, hogy útját csak a site-on lehet nyomon követni, s most nincs alkalom arra, hogy elkísérjük...
Szevasz Ncs!
Gratula a motorhoz!
Jó vételt csináltál. Egy fényképet, címet az adatlapodhoz feltehetnél, hátha összefutunk valahol.
Jó motorozást, széles utat!
Imre
Hali!
írtam a világjárónak, remélem válaszol és kiderül, hogy mikor ér ide... Amint van hír jelzem.
Az az íves vasrúd, ami a sárvédő mellett fut hátra.
Segédváz?

Az mi?
Van különbség, az Army segédváza és sárvédője más.
Ezeken kívül nincs különbség. . .
Szia NCS!
Érthető döntést hoztál.
Köszönöm, hogy megosztottad velem.
Szép útjaitok lesznek együtt.
Ha révbe értem, én szívesen útra kelek veled.
Más!
Most ott tart a dolog, hogy pénteken már a feleségemnek is megmutattam a "vasat", igaz megint csak kirakatból, mert este 6-kor értünk oda, Esztergomba menet.
Egy kérdés;
Van technikai különbség a standard és a de lux között?
A katonai változat a színén és a dobozokon túl különbözik valamiben?
Szevasz Imre!

Gratulálok a járgányodhoz! Remélem sok örömöd lesz benne! Everest-nek megírtam a saját kis történetemet, aminek rövid összefoglalója, hogy egy Suzuki GZ250-es cruiser mellett döntöttem. Ugyanazt tudnám írni róla, amit te is írtál az RE-ről. Van olyan ami szebb, van olyan ami szebb, van olyan ami olcsóbb, de ez az enyém. És azt tudja, amiért vettem - lehet vele motorozni. És nem kell 180-al vágtatni ahhoz, hogy élvezd a motorozást. Persze az is egy öröm, ha elmosódik a táj, de nekem kedvesebb az a pöfögés, amikor van időm észrevenni, hogy merre is járok. Ha motorozom, akkor nem "odaérni" akarok, hanem menni a géppel. Élvezni a kanyarokat, hallani a gép dobogását, megállni az út szélén, vagy egy faluban, élvezni azt ami most van és nem azt várni, ami majd lesz. Nem így van?

NCs
Szevasz Everest!

Hát a szerelem nem múlt el - csak józan okok miatt plátói magasságokba emelkedett. Tudom, hogy ez kissé antagonisztikusnak látszó ellentét, pedig így van. Vagyis a szerelem része: úgy négy hete a solymári Auchan irányába haladtam kocsimmal, amikor a visszapillantóban két motort vettem észre. A hátsónak gyanúsan - bocsánat a hasonlatért - elállófül alakja volt. Szeméttelepi leágazásnál gyorsan lehúzódtam a kanyarodó sávba és elengedtem előbb az első motort (széria utca járgány, nem is számítottam másra) és már hallottam is a hátulról ez 500-as henger kapaácsütéseit. Royal volt a javából! Csíkkal a tankon, fényesen, úgy ahogy egy ilyen motornak látszania kell, ballagott el mellettem. Persze rá is tapadtam azonnal, miközban mutogattam a feleségemnek: Nézd, egy RE! Sajnos a körforgalomnál utunk elvált - de előtte még majdnem összetörtem a kocsimat, mert annyira bámultam a motort, hogy nem adtam meg az elsőbbséget a körforgalomban haladú Corsa-nak. De azt a kis anyázást megérte a látvány!

Józan okok: Májusban találtam a net-en egy meghirdetett Suzuki GZ250 Maraudert. Fél évesen minimális (100 km) futással akarta a tulaja eladni. Új ára hasonló, mint királyi fenségé (950 eFt), amivel 100-assal kevesebbre volt kiírva. Sajnos több benne a műanyag, de legalább még porlasztós! Szeretem, ha olyan járgányom van, mint amilyeneken az MHSZ-ben megismertem az Otto motorok rejtelmeit. Összeszedtem minden nepperbuktató ismeretemet, de nem találtam meg a motor-ban az átverést. Minden olyan állapotban volt rajta, mint amilyennek a körülmények szerint lennie kellett. Gumi szőrös, védőfólia a kulcsnyílás körül és az azonosító táblán, sérölés mentes lábtartó, tükör és kormánysúly, egynletes fényvisszaverődés a tankon, szervízkönyv. Láttam, hogy a kereskedő hol tárolja a motort (udvaron), meg is kérdeztem, hogy mióta (előbb két hónapot mondott, később pár hetet). Szerintem cca. két-három hónap közötti idő lehetett, mert megtaláltam a rozsda jeleit a tanksapkka alatt és néhány utólag felszerelt alkatrész anyája körül.
Szóval rendben volt a gép. Alkudtam még annyit, hogy az árba beleférjen az átírás és mivel még az is sikerült, lemondtam az Elektráról Gizike és a kb. 300 000 Ft különbség miatt. Nem ugyanaz, csak hasonló. Ő sem megy 140-et és annak örül, ha kilencven-száz között pöföghet. És lehet kényeztetni. Fürdő, fényezés, láncápolás (kétszáz kilóméter után jócskán nyúlt a lánc - ekkor nyugodtam meg, hogy biztosan nem tekertek vissza az órán 3000 km-t), olajzás, zsírzás. 750 km-nél megvolt az ezres szervize, most 2600-nál járok vele. Szombaton gondoltam egyet, vettem új olajszűrőt és kicsit vastagabb olajat (10W40 helyett 20W50-et) és megejtettem egy "biztonsági" olajcserét.

Szóval ez dióhéjban a történetem. De ha valaki Üröm környékén pöfögne közültetek, akkor örömmel csatlakoznék hozzá! Ha nem is Royal Enfield-el...

Széles utat

NCs
Hello Everest!
Ma hallottam Dorogon a hírt, oltári dolog!
Az útval ábra világos, de nem sikerűlt megfejtenem, hogy mikorra tervezi a határátlépést?
Jó lenne erről többet tudni, ha számodra esetleg elérhető! Ilyesmit látni egyszer lehet az életben!
Üdv:Papa54
Tovább!

Most találtam;
http://www.hitchcocksmotorcycl...
Minden finomság megtalálható, robbantott rajzok, szerelési tanácsok... Finom!
Dome!

Köszi az infót.
Tisztelt Royalisták!
Egy angol ember (Gordon May) 8000 mérföldet akar menni egy Bullet nyergében . Szombaton reggel útra is kel Angliából, rövidesen Magyarországon is áthalad India felé mentében.
Figyelem eseményveszély!
http://www.overlandtoindia.co....
Tegnap vittek el egyet pont!
Még van pár, de októberig?
Én a helyedben mielőbb felhívnám a dorogi csapatot és megpróbálnék leelőlegezni egy kívánatos masinát októberi átvétellel.
Sajna októbernél előbb nem tudok lépni...

Addig kitart?
Azért iparkodj, mert erősen fogynak!