Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves Imre,
támogatom, hogy együttesen, valamiféle összetartozást is jelképezve jelenjünk meg a tett színhelyén. A szombati programot elnézegetve: http://www.europairventure.hu/... láttam, hogy 10.00 órától van a veterános felvonulás. Azon részt kellene venni, tehát célszerű lenne érkezésnek 11.00 előtti időpontot választani (mondjuk legkésőbb 10.00 órát). Egyeztessük az időpontot, meg hogy ki jön és ki nem, aztán pontosítjuk a részleteket.
Richard
Szia Attip!
Bocs a felfortyanásért, de ez az internet olyan mint a közlekedési dugó, nem megy a forgalom, aztán megy és nem lehet tudni mi a franc okozta a dugulást.
Viszont: jössz Kalocsára ?
Jó lenne egy közös időpontot találni, mondjuk szombat 11 óra, amikor találkozunk ott, hogy pontosan hol és hogy bemehetünk-e ingyenesen, vagy fizetősen, de mindenképpen a motorral , arról várjuk T.Jani javaslatát.
Imre
Kedves Imre,

Valóban vannak hátrányai, de van egy előnye is: amit oda írsz, azt csak a Baráti Kör tagok olvashatják. Ezért hoztuk létre. Ha erre nincs igény, egy gombnyomás a megszüntetése...

Üdv:
Attila
Kedves Royal Enfield Baráti Kör társaim!
Most lett a hócipőm tele az iwiw -vel. 2 napja nem tudom a baráti kör oldalt megnyitni. A használata a Sport Motor fórumhoz képest egyébként is bonyolult, a belépés körülményes, képet feltenni nem lehet,... Szóval ki kellene valami mást találni, mert szerintem így halálra van ítélve.
Imre
Hát azért ezt még csak kibírjuk valahogy...
http://new.europairventure.hu/...
Szia Jani,
szombatra tervezem a kirándulást, ill. ha van szálláslehetőség, esetleg vasárnapra is. Tudsz-e esetleg szállásügyben javasolni valamit? Többünket is érdekelnének a lehetőségek.

Üdv: Richard
Akkor irány Kalocsa!
Remélem az ingyenes belépő nem csak mézesmadzag lesz.
Sziasztok!
Részemről O.K.
Ma Bokorban a traktormajálison találkoztam egy márkatárssal, aki számítógép/internet ellenes, viszont begyüjtöttem a telefonszámát. A találkozó érdekli, majd telefonon tartom vele a kapcsolatot. Egyébként esztergomi, nagy buherátor, sok jó ötlete van.
Jó utat: Imre
Kedves Royalisták!

2009.június 12-13-14.-én a kalocsai repülőtéren lesz megtartva az Europairventure elnevezésű nagyszabású rendezvény melyen OldTimer autós és motoros találkozó mellett, veterán kiállítás is lesz! Külön felhívom minden Royal Enfield márkarajongó figyelmét, hogy a hazai Royal importőr önálló stand felépítésével várja a látogatókat!

Még most időben szeretném felvetni az ötletet, hogy az esemény kitűnő lehetőség és helyszín lenne egy Royal Enfield márkatalálkozónak is! Rengeteg motorkerékpárokat szerető ember lesz jelen, továbbá lesz motoros felvonulás is szombaton! Nagyon jó alkalom lenne ott egy laza délután eltöltésének a Royal Enfield márka szellemében!
A rendezőséggel megbeszélés témája lesz, hogy a Royal Enfield tulajdonosoknak a belépés a rendezvényre ingyenes lesz! Ez már szóban megerősítést nyert!

Adott tehát egy tuti rendezvény ahol végre találkozhatnak a nagybecsű Royal Enfield motorkerékpár tulajdonosok!

infót láthattok a rendezvényről itt:

www.europairventure.com

Motoros tisztelettel: Török Jani
Például egy szapora roham?
Szerintem úgy,mint múltkor,9-10 óra fele,hogy ha esetleg megint becsúszik valami,akkor is legyen elég idő.
Találtam egy részletes leírást a kipuff cseréhez kapcsolódóan a kaburátor tuningra vonatkozóan (némi angoltudással élvezhető ):
http://www.motorcycleblog.org/...
Ha már nagyjából tudod, mikor jössz, ide írj, mert ide esténként bekukkantok!
Sirály,majd igyekszem nem túl későn odaérni!
Péntek?
2900valamennyinél tartok,nagyon kéne egy időpont a 3000es szervízre a héten,ha meg lehetne oldani?
Köszi
Üdvözlet a Családban!
Ha az idegeid bírják, célszerű úgy járatni, mint a 30-50 év előtti Mocikat. Az első 500 km valóban idegölő, de gondolj arra, hogy az új gazdi az utolsó gyártási fázis! A motor későbbi állapota, "egyénisége" mind visszavezethetők az első 500-1000 km-re. Én kb. 200 km-re lakom Dorogtól, igy a hazaút beleért a késő estébe, de most a 20 000 km táján azt mondom, hogy megérte. Csodálatosan működik, és ha az elején nem is illik megtépni, de már a Tiéd, a hangja, ahogy dohog az a Paradicsom!
Tehát óvatosan az elején, de sok öröm a hátralevő időkre! Gratulálok hozzá, hogy sikerült még megszerezni!
Széles utat:papa54
Üdv. Márkatársak!
A mai napon megtettem az első lépést, hogy Royal Enfield tulajdonosa legyek. Befizettem az előleget egy elektrára. A gépet kipróbálni a rendszám hiánya miatt a rendőrség tőszomszédságában nem volt lehetőségem. A megjelenése, a hangja KIRÁLY!
A bejáratás időszakára várom tapasztalataitokat, tanácsaitokat.

Széles utat! V.J.
Szia kmt!
Köszönöm a választ, így már minden világos!
Az utángyártott könyök a rövid kipufogóval jónak tűnik. Már alig várom az új hangját!
Üdv:papa54
De Ákos úgyis tud mindent!
Elnézést, de kemény hetem van ismét.
Holnap megnézem a maileket!
Szia Papa!

A REX dob valóban a csillapítás nélküli "tölcsér"alakú dob, ami a leírás szerint egy régi dob másolata.
Azeredeti könyök az a könyök ami a motoron volt, amikor megvetted, a kis stucnival a henger után, az egyenes szakasz végén lévő fojtással.
Az "utángyártott" könyök az a könyök, amit Döméék kínálnak az ötszázas motorokhoz, szintén a kiegészítők között.

Üdv
Hello kmt!
Baromi hasznos a kipufogókról leírt tapasztalatod. A bajom az, hogy az importőr honlapján rövidítések vannak, a hozzászólás pedig "eredeti", "utángyártott", és Rex néven említi őket.
Azt kérdezném ezekkel a nevekkel, tulajdonképpen mi van a kínálatban a honlapon. Döme sajnos tegnap óta nem válaszol, pedig most állok az átépítés előtt. A Rex az a kúp alkú csillapítatlan?
Köszönettel:papa54
Na,kerültem egyet,csak úgy harapta a friss levegőt! Aztán megnéztem a levegőcsavart,hát nem volt 3 fordulat visszafele,csak szűk kettő.Kitekertem,és most nem szusszan le,hanem jár szépen,akkor is,ha leviszem az alapjáratot a pincébe! Azért hagytam neki kicsit magasabban,hogy ne erőlködjön.Kíváncsi leszek,hogy a hidegen magasabb alapjárat vajon megmarad-e.
Sziasztok!

Kipuffogó ügyben tapasztalati információk:
Eredeti könyök rövid dobbal: Kellemes, de szerintem kicsit gyenge hang.
Eredeti könyök REX dobbal: Alapjáraton kellemes, gyorsításkor brutális hang. Érdekes, hogy nem öblös, inkább pattogós. Nem mindegy a rendszer hossza sem, egy bizonyos hossz alatt már nem szép, minél hosszabb, annál jobb. Ez persze azt hozza magával, hogy a dobhoz egyedi rögzítőt kell csinálni, mert a gyárival még nem az igazi a zene.
"Utángyártott" könyök rövid dobbal: Kellemes, és kellően erős hang, kicsit mélyebb is mint az eredeti verzió.
"Utángyártott" könyök REX dobbal: Hát ez nem igazán kellemes. Itt jön az előbb említett repedt fazék, ami már alapjáraton is megvan, de még nem zavaró. Gyorsításnál a motor hangja elemi erejű, elnyom mindent, de állandó sebességnél (80-90km/h) megjelenik egy zavaró középmagas hang, ami megmarad akkor is, ha változtatod a rendszer hosszát. Egyfajta rezonancia, nekem nem tetszett.
Itt jegyzem meg, hogy az én REX dobomban lévő perforált cső betét rögzítését nem sikerült a gyártás során tökéletesen megoldani, Konkrétan zörög. Ha annyira összetolom a rendszert, hogy a könyök vége megtámasztja a betét végét, akkor meg nem szép a hangja. Még egy dolog, a kellemetlen hang akkor is megvan az utángyártott könyökkel, ha a betét "meg van támasztva"

Hát ennyi.