Sziasztok!
Amig a Döme kurkászta a motoromat, volt időm körülnézni a boltban. Volt még kirakva 500-as klasszik, és elektra is néhány darab, a kirakatban meg egy 350-es, de hogy milyen státusban vannak, nem tudom.
Azt hiszem a kérdést Döme te kaptad, van-e, lessz-e még 500-as klasszik őszre, lehet-e egy próbakörre menni?
Úgy láttam Pilisborosjenői vagy, be kellene a szalonba nézned, kedvesek nagyon, minden kérdésedre válaszolni fognak. Az asszonyt vidd magaddal, nálam bevált, " Imi ez a motor gyönyörű, ha akarsz motort venni ilyet vegyél", most is a fülembe cseng.
Lefényképeztem a benzinszűrőmet, mellékelem a képet.
Jó utat mindenkinek.
Imre
Közben rájöttem, a benzincsapban is van beépített szűrő, csak akkor honnan került a trutyi a porlasztóba?
Na mindegy 2 szűrő jobb mint egy, 420 Ft -ot megér!
Imre
Köszönöm.
Három kicsivel a háttérben egy GoldWing nem fér nekem bele...
Egy Enfield viszont igen.
Köszönöm, hogy leirtad, igazán szivből és őszintél szólt.
Mondják, a stilus maga az ember, hát a "királyi udvarban" ez már csak igy szokás?
Próba, mondjuk Dorogon? Van még próbagép?
Mennyi idő az admin átfutás.
Nekem az őszben lenne aktuális... Classic/De Lux
Milyen piaci viszonyok igérkeznek addigra - Gondolok itt a készletre.
Szia !
Én is abban a cipőben voltam mint te, sokat motoroztam valamikor, hosszú szünet majd az interneten , ill. a szalonban megláttam az Enfieldet és megvettem. Nem azért mert nincs jobb nem azért mert nincs szebb, de nekem ez a gép tetszett. /Ezt szoktam az asszonynak is mondani, nekem te így tetszel. / Tkp vettem egy új \"veterán\" motort. Egy csoda érzés ahogy dohog. szörcsög az ember alatt, különösen élvezem amikor lejtőn motorfékkel megyek lefele, és szuszog. dorombol mint egy macska. Az biztos, hogy evvel nem fogsz aszfaltot szaggatóan elindulni, repeszteni kiló harminccal, de amikor beállsz a többi motor közé a tiédet fogják körbevenni, és téged fognak irigyelni. A hibákról: 3 ekm után, ha összeszámolom kb 4-5 órát foglalkoztam vele, de mindíg örömmel tettem, igazán komoly hiba nem volt. Ez egy lassú fordulatszámú motor, rázkódik az egész, ezért a törölgetés közben a csavarokat mindíg átnézem, meghúzom ha kell. A fórumból olvasva az önindító hibák nagyrésze álhiba volt, /be kell a kuplungot húzni minden indításkor,/ ill. volt egy relé hiba, de szerintem az is javitható volt. Szerintem egy jó gyertya kell bele, az eredeti nálam sem vált be, a szervízelése ,/ én a Döméékhez járok/, kifogástalan, nem drága.
Könnyen berúgható, tényleg, sokat használom, mit mondjak még, ja igen az a bizonyos "Enfield érzés ". Menj vele egy próba kört és megtapasztalod. A feleségemet /leányomat nehezen tudtam rávenni, hogy felüljenek a gépre, de azóta nem tudok egyedül menni sehova mindíg van valaki a hátsó ülésen.
Én kp-re vettem, az interneten olvasható árra kb 185 eFt-ot számolhatsz, a reg. adó, vizsga, meg mittudom én mire.
A szomszéd srác a Yamaháját elfektette, mert egy biciklis elékanyarodott, a tank, a kipufogó sérült, a műszerfal elrepedt. A biztosító 1.2 millióra értékelte a kárt. /a két karcolást, ha nem mutatja észre sem vettem volna !/
Ezért bőven kapsz egy új Elektrát.
Hát hirtelen ennyi.
Imre
Hogyan alakult a szerelem? Lett belőle Vas?
Kísérteties volt, amit írtál, mert egy az egyben én voltam... amit én kérdeztem volna.
Más!
Látszik már valami a 2009-es modellévből?
Választ előre is köszi.
G
Sziasztok!
Na megvolt a 3000-es szervíz, olyan primán megy a gép mintha Doxa lenne. El is gurultam vele Esztergom-ból Dunabogdányba, itt marha-finom házikolbászt lehet venni, majd hazafelé ismét Esztergom-Párkány-on keresztül Kismarosra. A benzincsap tartalékállásban volt már egy ideje, az alapjárat nagyon lement, benzinszagot éreztem a porlasztó felől. Közben begurultam az udvarra és látom, a porlasztó túlfolyó műa. csövén folyik a benzin a földre. Csapot elzártam, Döme tanácsára lekaptam a porlasztót. Alsó fedelet levéve, az úszót reteszelő tengelyt kihúzva, úszót kiemelve, a tűszelep kivehető. Mintha egy szőlőszem kocsánya lett volna a tűszelep körül, persze, hogy nem tudott lezárni.
Valami kosz lehetett a benzínben, ez okozta a dugulást, ill. a tűszelep fennakadását. Továbbiakban hasonló probléma megakadályozandó, elhatároztam a benzincsőbe a csap után, beteszek egy szűrőt. Ki is néztem egy kis méretűt, motoros fűkaszáknál használják. Majd lefényképezem, hogy mutat, de ajánlom mindenkinek, mert ha nem az udvaron történik a dugulás, nem igen tudtam volna az Enfileld készletével megcsinálni.
Dömének köszönöm a motor pátyolgatását, és a telefonos segítséget.
Jó utat mindenkinek: Imre
Pedig nagyon jó lenne egy találkozó! Ha elkezdenéd konkrétan szervezni,biztosan többen csatlakoznánk!Más az,ha már van pontos időpont és helyszín,mint így általánosságban!
Sziasztok!
A "városnév" : Mártély
Az olajhoz a saját gépem vonatkozásában csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy mióta kicserélté az olajleeresztő csavart azóta nincs ismeretlen eredetű fogyás sőt ami azt illeti a nívópálca tanulsága szerint nincs is fogyás. (ami előfordult mint probléma: hátsó defekt :-) )
Széles utat!
Sziasztok!
Nem tudjátok a Dömé-ék szabin vannak? Próbáltam egész nap telefonálni a 33-509710-re, de senki nem vette fel. Szervízre kellene jelentkeznem, a L. Miki mobilját is próbáltam de az sem él.
Imre
Hello krokis!
Mivel nem vagyok szakember, csak az Enfildet nagyon szerető gazdi, azon kívűl, hogy megeszi a fölösleges olajat nem igazán tudok nagy kárt elképzelni. Esetleg a szelep úszik olajban és későn zár? Meg kell kérdezni Dömétől. Én nemsokára megyek a 9000-es szervizre, rákérdezek.
Mivel mostanában több tagtól is olvastam, hogy eszi az olajat, én is elgodolkodtam, mivel a szerviz utáni állapotban sem látszott olaj a pálcán, miből fogom látni, hogy eszi, vagy nem? Pont tegnap este tettem meg én is, hogy utántöltöttem egy keveset, hogy látszódjon. Ma a szokott 100 km-jét teljesen a megszokottak szerint teljesítette.
Nem igazán egyszerű kérdés, mert a hazai (India) leírás szerint nagyon fontos az olaj szintje.
Ha valaki Tudor ebben témában, hát én is elolvasom!
Hello Papa!
Akkor én most hibát követtem el?Mert középtámaszon,hideg motornál nézve nem is ért bele az olajba a pálca,ezért úgy hidegen felöntöttem majdnem maximumra (kb.0,5 L ment bele ).Mit,hogyan károsít a sok?!? olaj? Írj bővebben légyszíves erről!Ki kell szedni valahogy a felesleget?
Üdv: Kroki
Balogh Imre
A telephelyem: KISMAROS, ez a falucska VÁC és NAGYMAROS között van, de gyakran megyek Esztergomba és Visegrádra. Engem érdekel a találkozó, nagy örömmel vennék részt rajta!
Imre
Csak röviden az olajhoz! Döme tapasztalatai alapján, mérve tölti az olajat. A gépkönyv szerinti adag túl sok, szerinte az már károsíthatja a motort. A könyv és az internetről levett leírások alapján nem hideg motornál mérünk, hanem meleg motor leállítás után néhány percen belül. Ekkor van abban a köztes tartályban, amit mérünk, miközben lassan szívárog le a blokk aljába, ahonnan a szivattyúk felszedik.
Ha kell később bővebben.
Amig a Döme kurkászta a motoromat, volt időm körülnézni a boltban. Volt még kirakva 500-as klasszik, és elektra is néhány darab, a kirakatban meg egy 350-es, de hogy milyen státusban vannak, nem tudom.
Azt hiszem a kérdést Döme te kaptad, van-e, lessz-e még 500-as klasszik őszre, lehet-e egy próbakörre menni?
Úgy láttam Pilisborosjenői vagy, be kellene a szalonba nézned, kedvesek nagyon, minden kérdésedre válaszolni fognak. Az asszonyt vidd magaddal, nálam bevált, " Imi ez a motor gyönyörű, ha akarsz motort venni ilyet vegyél", most is a fülembe cseng.
Lefényképeztem a benzinszűrőmet, mellékelem a képet.
Jó utat mindenkinek.
Imre
Közben rájöttem, a benzincsapban is van beépített szűrő, csak akkor honnan került a trutyi a porlasztóba?
Na mindegy 2 szűrő jobb mint egy, 420 Ft -ot megér!
Imre