Szombaton esett meg velem/velünk , hogy útra keltünk Dorogra (két fiúgyerek, meg az ő apjuk ). Mivel helyismeretünk nem volt , eljutottunk a MOL kútig, ahol két "tájékozott" hölgy próbált segíteni nekünk az Enfield bázis becserkészésében. Némi kitérő és kavarás után meg lett, de már későn....
Néztük a zárt ajtót, a kirakatot és álmodoztunk a fiúkkal.
Azt mondja Kristófom (10). Papa, ez valami gyönyörű. Ugye te is ilyet szeretnél?
Ennyi....
No szétküldtem a cuccost... De nem kell nagy dologra gondolni, a data.hu -ra feltöltöttem, annak a letöltőlinkjet kaptátok meg, 5*, mivel béna vagyok én ehhez, nem tudom hogy küldök egy letöltőlinket, amiben minden benn van. Ráadásul csupán lefényképeztem a cikket, azonban elég jó minőségű fényképként, jó nagy felbontással, így szerintem egész jól olvasható! Jó mazyolázást! (hja és van még egy cikk benn, ami nem Enfield, de hasonló, Daninak szántam, biztos érdekli, de mivel nemtudom melyik melyik, mindenki megkapta, érdekes, olvassátok el azt is! )
Sziasztok!
Valamelyik Tv adón láttam amikor egy szimpatikus srác, bemutatott egy 150 LE- s motort, s azzal kezdte:..."ez tkp egy fegyver, amivel mindenki nagyon vigyázzon"..- A fegyverhez pedig páncél kell. Hát a leányom barátja vett a napokban egy 4 hengeres Suzuki-t, egy próbakörre mentem vele. Ehhez tényleg kell, vállvédő, könyökvédő,... stb. Esztergomban voltam a veterán találkozón amikor arra sétált egy srác, lógtak rajta a különféle müanyag védőkütyük, amiket hasonló heveder fogott össze, mint amilyen nekem van a motoros fűkaszámhoz. Komolyan mondom a Csillagok Háborúja filmben láttam hasonlót. Persze láttam már olyan dzsekit/ruhát is amiben ezek a védők be vannak építve. De monjuk Enfielden egy ilyen ruhában.... Különben a multkor estem pólóban, kicsúszott a létra alólam a könyököm tisztára lenyúztam. Mindenki azt kérdezte. a motorral estél? Szerintem Everest-nek van igaza, mindenkinek tudnia kell a saját és a motorja korlátait és úgy kell motoroznia.
Pl tudom, hogy az Enfield fékei nem valami szuperek, ennek megfelelően választom meg a sebességet és a követési távolságot.
Jó utat mindenkinek:
Imre
Tudsz olyan futit, aki nem csókolta már meg az anyaföldet?
Az a napi 200 km, meg a mészárszék túlélése , hoz annyi tapasztalatot, hogy az életösztönnel párusulva egy csomó mindentől megvéd. Azok azonban, akik csak immel- ámmal tekernek, legalábbis a napi 200-hoz képest, igenis fontos, hogy védjék magukat....
Más!
Lehet nekem is cikkem. Reggel lemaradtam a lapról?
nagygabor.68 kukac gmail.com
Hello trakee!
Ha nem fáradtság, elküldhetnéd a cikket nekem is. Pont ott voltam szervízen mikor elvitték! Láttam a tesztelő arcát a készülődés és a hang élvezete közben. Nagyon érdekel a végső eredmény!
merenyi.gyula1@chello.hu
Nagyon köszönöm, ha sikerűl!
Üdv!
lári fári. azé a 240el (mivel gondolod túramotorral? legyen 3kiló ha már ezres) odaérni se szar amúgy meg mikor futárkodtam igenis megesett hogy már untuk a cuccot 200fokban.. ha megnézed a futik közül sokan kigombolkoznak ebben az időben.. egyszerűen van egy határ amit átlépsz ha eleget gurulsz nap mint nap (100-200km) és már nem gondolsz a rosszra.
Sisak (szemüveg) , dzseki, kesztyű, derékvédő (gerincvédő). Ezek nagyon fontosak.
Még 2004-ben történt, hogy az USA-ban kb. 100 mérföldön át együtt mentünk - mi kocsival - 6 motorossal.
Egyik sem volt fiatalabb 45-50-nél. Nagy vasakkal, dobozokkal, anyu hátul, komótosan. Sisak volt, dzseki volt, kesztyű - jellemzően ujjatlan, farmer.
Csak a városokban láttunk sportgépeket, de azokon jellemzően a fiatalja nyomult ott volt minden - lányok bikiniben, "tökhéjjal" a fejükön, a srác fúl bőrben. Aztán olyan is volt, ami itthon elég elterjedt; stradpapucs, pálmafás ing, kövérgáz a hatodikban...
Sok dolog van azonos motoros és motoros között, de egy valami jelentősen különbözhet, a sebesség megválasztása, a féktáv és mód, ahogy a forgalomban részt vesz, ahogy kezeli a gépet.
Meggyőződésem, hogy nem az a Jani, aki mer 240-el menni, hanem aki odaér, aki meg tud állni....
freemailre? az elég szar azt nem használom az csak msn, bár én vagyok a hülye beírom külön a rendes mail címemet, el tudnád küldeni nekem a gmailos címre? Nagyon széppen köszi ezt is : vdani666@gmail.com
Köszi
Dani! Ígértem neked a Royal Cafe Racer cikket... Bár remélem a többség már olvasta az itteniek közül! És még volt egykis finomság, ami szerintem még érdekell. Elküldtem a mailcímedre, amit megadtál az infódban!
Szia!
A vaterán licitált rá, és azt hiszem 10 eFt-ért vette.
Elhülve szoktam nézni, amikor 40 fokban, bőrbe,müanyag vértbe öltözött lovagok húznak el mellettem aszfalszaggató motorjaikkal , amikor megállnak hányják le magukról a szerelést, kapkodnak a levegő után.
Amikor jó az idő, bőr félcipő, farmer, póló elegendő az Enfield 80-as utazósebességéhez. Az oldaltáskában van még egy régi vékony,/ még Indiában vettem 25 éve, potom áron/ bőrdzseki, ha este hűvös van felveszem.
Perzse, ha savanyodik az idő, nekem is van bőr félhosszú csizmám, bélelt dzsekim, bőr kesztyűm.
Használt katonai ruházati boltban vettem a csizmát.
Nekem is tetszett az István csizmája, de én anélkül, hogy felpróbálnám nem merek venni. A 43-as lábamra, hol a 44-es, hol a 45-ös méret a jó.
Jó utat mindenkinek: Imre
Köszi a Royalos linkeket, , az a Nepáli videó különösen tetszett!
Imre