Itt is van: high output oil pump kit mindössze 60 dezsőért (gondolom eu-ban is beszerezhető) aszondják 20 perc alatt beszerelhető és 30 fokot (Fahrenheit ) levesz a hengerfej hőmérsékletéből.
Egy ilyen siklócsapágy nem megszorul, ha nincs kenés, hanem inkább kiverődik vagy kiolvad.
Mindenesetre meglepő, hogy egy ilyen konstrukciójú (egyhengeres) motorba alul a hajtókarba siklócsapágyat tegyenek, amennyire gondolom, a görgős jobban bírja a rázkódást és a gyengébb kenést is.
Baowah: meg kéne nézni azt az olajpumpát, Egli mester nem véletlenül erősíthette meg...
Azért nehéz válaszolnom a kérdésedre, mert pont a bejáratás végén szereltem fel rá a dobot, és addig eléggé kesztyűs kézzel bántam a géppel. Azért a kigyorsításoknál érezhetően jobb lett. -sokkal jobb-
Siklócsapágyas? És nem megszorult, hanem kikopott? Érdekes.... Mert ugy eekkora futásteljesítménynél azt hinné az ember, hogy elégtelen olajozás okozta a hibát, de az szprulást okozna, nem ilyen mértékű kopást.
Hello KTM!
Az kipuf mennyi teljesítményt ad a motorhoz? ( nekem Highway kit van felszerelve, ahhoz gondoltam ezt a kipufogót) A hozzáértőket kérdezem, hogy szerintük van e értelme?
Tisztelettel Tamasbattya!
Milyen méretű - jelölésű- lánc kell a STANDARD-ra? A gépkönyvben megadott colos méret alapján nem értem célba, az eredeti lánc meg csak nyúlik.
Amúgy a gép fantasztikus!
eloszor is megnezem a potalkatreszekkozott, h van-e csapagy, ha nincs megnzitek nekem ti (ugye, lecci), ha nincs az angolok 4 munkanap alatt lekuldik. berakom, aztan nem tokolok a gyarral.
viszont talaltam egy ujabb csodas motort, nem vagyok elkeseredve :)
Azt hiszem Kedvesem ma elküldte az indiai garanciára vonatkozó kérdéseket!
Szerintem Neked kell felvenni a gyárral a kapcsolatot, mivel nincs Szlovákiában importőr. . .
dezső = dollár nálam
az az alsó csap a görgőkkel így sem olcsó; 160 Ft-os dollárnál 51000 Ft.