Imádom azokat az embereket akik még pár sort vagy képet sem mernek kitenni magukról, de a tudás az szerintük ott van a fejükben!
Drága Uram, ne felejtsd el, hogy ha ezek a régi nagy nevű, nagy múltú, márkák nem lettek volna akkor a mai csodás technika sem tartana ott ahol......
Ezek a motorkerékpárok egytől-egyig drágakincsek, aki ezt nem érti meg az ne mondjon baromságot! Ezekben a motorkerékpárokban pont az a szép, hogy olyan motort kapsz meg mintha beülnél Dr. Emmett L. Brown időgépébe és visszautaznál az időben, vennél egy motort az akkori időben és azt visszahoznád a jelenbe! Egy szelet történelem!
Kedves Uram, inkább javaslom tájékozódj a motorkerékpárok történelméről mielőtt meggondolatlan butaságokat írsz, mivel ezzel csak saját tudatlanságod reklámozod!
Kicsit furcsának tartom és legbelül elszomorít, hogy emberek motorosnak vallják magukat, azt hangoztatják, hogy a motor az életük, de semmit sem tudnak a motorok világáról! Ismer 6 (a 4 Japán, a KTM és a HD) motormárkát és azt hiszik ami nem tartozik ebbe bele az már nem is létezik vagy simán egy nagy rakás szar!
Hahóóó, tessék megkeresni a kapcsolót és felkapcsolni a lámpát odabenn! Meglepő dolgokra lehet rácsodálkozni utánna!
És ha esetleg kérdésed lenne akkor hajrá! Én segítek neked szívesen csak ne írj butaságokat! Hamarosan olvashatsz az általam összegyűjtött 184! motorkerékpár márka történelméről a www.terepmotorosok.hu oldalon! És bizony ennyi motorkerékpár márka létezik (létezett) a világon, és ebben egy darab kínai sincs! Mind olyan márka amelyek bajnokok voltak valamely motorsport ágban!
Ha kérdés van csak bátran, azért vagyunk itt! Szerintem!
Ki ez forsztok, vagy mi. Gyanítom hogy szegény még életében nem járt sehol, a városán, vagy faluján kívül. Méghogy 50 dollárért dolgozók. Tudjátok ti hogy kínában hány Dollárért szerelik össze a plazmatévéket, meg hány dollárért varrják a drága Channel táskákat, Adidas edzőcipőket?
Hát gyerekek, ez a faszi nem látja a fától az erdőt!
Ezeket a motorokat változatlan formában gyártják az 50-es évek óta. Ez egy élő legenda!
Ismerem az ilyen suttyókat. Amikor valaki tanul biciklizni és esetleg elesik, csak az nevet, akinek nincs is biciklije és persze bicajozni sem tud. Savanyú a szőlő faszikáim!
Ez itt a téma.
u.i.: ..azért kívánom forsztok barátunknak, hogy egyszer legyen egy saját kis motorja, és meglátja, miről is beszélünk. Bár, lehet hogy ő egy kapának jobban örülne.
Szia!
Tudod, így névtelenül,hogy semmi adatot nem adtál meg magadról, milyen motorod van, hogy hívnak...stb, egy kicsit "sportszerűtlen" a hozzászólásod.
Lehet, hogy írtam már, pont 25 éve dolgoztam Indiában. Nekem is ilyen előitéleteim voltak, de a valóság más. Az alatt a 3-szor 3 hónap alatt láttam, mire képesek, miből dolgoznak, és mennyiért. Teljesen megváltozott a véleményem,sok-sok mindent kellene tőlük tanulnunk.
Talán a nosztalgia miatt, választottam a motoromat. Tudod ezt az oldalt elsősorban az Enfield motorosok írják, persze nem baj, ha valaki "kivülálló" is elmondja a véleményét. De azért amikor a Suzuki autóm ban szétment egy dugattyú, nem írtam az oldalukra, hogy Esztergomban szarul dolgoznak, és szar anyagból.
Jó utat mindenkinek:
Imre
Tündéri a kicsi emberke! Mire 2 évesen menni akar vele, addigra be kell járatni rendesen a motort, tehát szaporodjanak kilóméterek!
Gratulálok Nagypapa
Nem akarok senkit megbántani,de mire számítottatok egy India ócskavastól?
Amit havi 50 dolcsiért dolgozó "szakemberek" raknak össze,és egy robgó árába kerűl?
Ilyen ipari hulladékokat nem szabad venni,mert szarból nem lehet várat építeni.
Imrebá!
Gratula a kicsihez.
Remélem nagyra fogja értékelni a nagyfater addígra már koros Enfieldjét!
Jó egészséget és balesetmentes kilómétereket mindenkinek.
Üdv. F
Szia.
Sajnos nem az "álhiba" volt. egyébként észrevettem,hogy néha még az "igazi" üresben is csinálja.Ilyenkor nem ég az ürest jelző lámpa.A váltókar finom mozgatására kigyullad,s a moci életre kel.Köszi a kuplungos ötletet! Autót mindig így indítok,nem is tudom a mocinál hogy nem jutott eszembe.Talán mert így nem lehet berugni,ez kevert meg.A relét egyébként cserélték.A motortól a kedvemet nem lehet elvenni(immáron 30 éve),maximum ezzel a szörnyűséges benzin árral.
Döme szavait megerősíthetem. Zalaegerszegről mentem fel, úgy készülve, hogy akár otthagyom a motort, de megcsinálták az 500-as kötelezőt szinte "azon melegében".
Szia Zoli!
Azt írtad ..azt a kütyüt kell cserélni...., ki is cserélték, vagy csak a hibát állapították meg? Nem lehetséges, hogy nálad is az az "álhiba" jött elő, a motor nem volt "0"-ban, és ilyenkor a kuplungot be kell húzni indításkor. A "0" itt az 1-es és a 2-es sebesség közötti helyzetet jelenti. Legjobb minden indításnál a kuplungot behúzni és úgy önindítózni. A relé tényleg javítható szerintem is, ha cserélik a rosszat kérd el, valahogy megoldjuk a találkozást és a javítást.Remélem ez a kis baki nem vette el a kedved, jó motorozást !
/Bocs a tegezésért, de azt hiszem én vagyok at idősebb/
Imre
Sziasztok!
NE csak a rosszat, a jót is írjuk le! most ment el a Póstás ,aki egy csomagot,valamint egy nagyon kedves hangú levelet hozott.A csomagban ajándék, a levélben tökéletes magyarázat. Nagyon szépen köszi mindkettőt! Jól gondoltam,hogy egyikünk sem a legjobb formáját hozta.Mégegyszer kösz,és a mielőbbi viszont látásra!
azt szeretném kérdezni, hogy endurozásra alkalmas-e a tipus, mert kezdetnek a romaniacson elindulnék vele, utána a párizs-peking-tokio rallyn,, és hogy mennyit eszik, meg mennyi a végsebessége,,,és hogy sokba kerűl-e,,,
az egy relé ...
ha a két nagyobb csavarnál rövidrezárva indít az azt jelenti ,hogy vagy nem húz be és ő rossz vagy a vezérlőáramköre rossz....
ezt leellenőrizheted, úgy hogy megnézed kap - e áramot a relé a vezérlőszálára amikor nyomod az önindítógombot rátett gyújtásnál.....ha jön áram akkor a relé rossz.......van mikor javítható a relé nem mindegyik, nem minden esetben, látni kéne ......de többször sikerült megcsinálni
ha viszont nem jön áram a vezérlőszálon akkor vagy a nyomógomb rossz vagy a biztosíték vagy kontakthiba vagy vezetékszakadás van....
ezt is lelehet egy pillanat alatt próbálni egy darab vezetékkel amit az akksi pozitívjáról odaérintessz a vezérlőszál helyére a relén.....indítani kell ilyen esetben és akkor a vezérlésével van gond tutira......
Azt hiszem itt az ideje lezárni ezt a témát.
Jó hogy a másik fél is tudott nyilatkozni, és mégjobb, hogy nem valami vádaskodó idióta módon, hanem tisztességes kereskedőhöz illő stílusban.
Sajnos nem vagyok műszaki ember,ezért konyhanyelven:a bal oldali(kulccsal nyitható)dekni alatt van egy hengeres "kütyü",trafó?,amit ha rövidre zársz,akkor elindul az önindító.azt kell cserélni!
Csak, hogy a másik oldal is egy kicsit szót kapjon, mire hátravonultam, hogy csináljak egy kis helyet a motornak, és előre mentem, hogy "jöhet",addigra sehol nem volt. Közben kereskedő jött alkatrészért stb.
Úgy érzem ez sokkal inkább félreértés volt, mint "elhajtás". ( két hete szombaton, két kötelező 500-as szerviz is volt, mikor beállított hozzánk egy Úr, aki megkért, hogy csináljuk meg a motorján a kötelezőt. Akkor, volt erre mód, és szó nélkül megcsináltuk ) A mi kapacitásunk is véges sajnos.
Én úgy érzem, próbálunk a lehető legjobban szolgálni a vevők igényeit, és remélem azért van Önök között olyan is, aki ezt tapasztalta, és kellemes élménye van velünk kapcsolatban.
Nekünk az életünk a motorozás /szó szerint/, és igyekszünk jól csinálni, amit csinálunk.
Amennyiben bárki nem ezt tapasztalta, attól ezúton is elnézést kérünk!
Az ember mindig tanul.
Kedvesemre nem egyszer mondták már az üzletben, hogy "köszönjük a kedvességét, már olyan ritka az ilyen üzlet"... Vagy, amikor azt írta Balogh Imre Úr, hogy köszöni, hogy ilyen lelkesen, szívből foglalkoztam a motorjával... Azt hiszem, ezért ÉRDEMES csinálni.
Még egyszer, sajnálom, hogy rossz szájízzel ment el tőlünk az Úriember.
Drága Uram, ne felejtsd el, hogy ha ezek a régi nagy nevű, nagy múltú, márkák nem lettek volna akkor a mai csodás technika sem tartana ott ahol......
Ezek a motorkerékpárok egytől-egyig drágakincsek, aki ezt nem érti meg az ne mondjon baromságot! Ezekben a motorkerékpárokban pont az a szép, hogy olyan motort kapsz meg mintha beülnél Dr. Emmett L. Brown időgépébe és visszautaznál az időben, vennél egy motort az akkori időben és azt visszahoznád a jelenbe! Egy szelet történelem!
Kedves Uram, inkább javaslom tájékozódj a motorkerékpárok történelméről mielőtt meggondolatlan butaságokat írsz, mivel ezzel csak saját tudatlanságod reklámozod!
Kicsit furcsának tartom és legbelül elszomorít, hogy emberek motorosnak vallják magukat, azt hangoztatják, hogy a motor az életük, de semmit sem tudnak a motorok világáról! Ismer 6 (a 4 Japán, a KTM és a HD) motormárkát és azt hiszik ami nem tartozik ebbe bele az már nem is létezik vagy simán egy nagy rakás szar!
Hahóóó, tessék megkeresni a kapcsolót és felkapcsolni a lámpát odabenn! Meglepő dolgokra lehet rácsodálkozni utánna!
És ha esetleg kérdésed lenne akkor hajrá! Én segítek neked szívesen csak ne írj butaságokat! Hamarosan olvashatsz az általam összegyűjtött 184! motorkerékpár márka történelméről a www.terepmotorosok.hu oldalon! És bizony ennyi motorkerékpár márka létezik (létezett) a világon, és ebben egy darab kínai sincs! Mind olyan márka amelyek bajnokok voltak valamely motorsport ágban!
Ha kérdés van csak bátran, azért vagyunk itt! Szerintem!