A témánál maradva (kipuff rendszer): feltettem a Hitchcocks opcióként rendelhető 10 fokos könyök görbítményt. Az eredményt itt láthatjátok. Engem nagyon lelkesít.
Szia Feri,
Ma én is megmértem az eredeti fojtott könyök szűk méretét: 25 mm
(Ez az Electra eredeti több kilós könyöke)
A Hitchcoks-féle fojtatlan könyök, pár deka mindössze.
Üdv.
Sajna már túl vagyok rajta, egy angol oldalon láttam ezt a javítást, hát remélem jó lesz (egyelőre tök száraz) ha nem visszatérek az eredeti parafás szerelékhez. Kár hogy nem tudsz AMAL fogyasztást :-(
Szia Ritt,
Én a szervizkittel javítanám. Ez egy kúposra munkált parafa gyűrű, ami a kúppal zárja a benzin nyílást. A 4 db gumigyűrű szerintem nem lesz túlságosan tartós. Persze, lehet, hogy tévedek.
A fogyasztásom 4,0 liter, (de nem Amal-lal )
Na lepróbáltam a benzinrendszer nem ereszt, működik. Most tele a tank, holnap nézem esetleg nem-e ereszt, az "új" csap betorkollásának környéke a kritikus pont. Na meg maga a csap is, eredetileg ezek elzáróelemei KAPASZKODJATOK parafa hengerek voltak (ezek pirítós keménységűekre kiszáradnak X idő után, bár kapható szervíz kitt 1. kép)
Én ezeket olaj illetve benzinálló gumi O gyűrűkre cseréltem mint a 2. kép(ami a gépkocsik injektorában van) ez olcsó, javítható és időtállóbb megoldás is talán, egyelőre úgy néz ki jól zár.
A tartalék kb 1,3 liter én keveseltem kissé, de Pete Snidal könyvét olvasva láttam hogy a gyári csappal is 1.25 l a tartalék (mit ne mondjak nem szabták nagyra átlag 4 literes fogyasztás mellett)
Tényleg fogyasztási adatok Uraim? Attip neked az AMAL karbival?
Szép masina volt, de inkább csak hobbira, gondolom ha beindult a gyönyörű motorhang mellett hallható volt valami szürcsölésféle is
Akkor ette a gép a benyát. Gyerekkoromban apámnak rajGaz-a volt, a púpos..oldaltszelepelt SV, a benzin meg 2.50 volt
Hát valószínűleg most is benzintemető és lehet, hogy ugyanúgy nincs hozzá alkatrész, de legalább most már drága is.
Lehet, hogy ez egy igazi nosztalgia autó? Jobb csak a szépre emlékezni... (440,- Ft-os benzinárak + adó vonzatok ismeretében).
De azért tényleg tekintélyes és a maga kategóriájában akár szépnek is mondható.
Szia ritt
Nagyon tetszik a vissza alakításod, én is szeretnék valami hasonlót, csak nincs tapasztalatom netes beszerzésben, tudsz benne segíteni? Alapvetően a kormányon levő dolgokat, illetve az indexeket cserélném le.
Ha gondolod a címem: hava@t-email.hu
Köszi
Ez a házépítés dolog nekem is fájó pontom. Amikor nősültem, volt egy Oldsmobile Delta 88 Royal-om, 60ezer Mérfölddel az órájában. Nősülés után, a ház melegét biztosítván el kellett adjam bagóért (110ezer Ft), hogy a fűtést megcsinálják a házban. Három évre rá viszont láttam az autót a hirdetőujságban, 1,2 millióért. hívtam az eladót, azt mondta, hogy a medjelenés napján elkelt, mert ez egy ritka példány volt (legnagyobb, legszebb) , csak két évig gyártották. Persze visszavenni sosem tudtam volna, a mostani értéke kb. 3-4 milló Ft. A 90-es években az csak egy benzintemető volt, amihez nem lehetett alkatrészt kapni. Változnak az idők.
Hát igen, ezt írtam a bemutatkozómban is a profilban, "veterán" motor érzés kellett, viszonylagos megbízhatósággal, erre az Enfield tökéletes donor nekem illetve nekünk, de én még kicsit visszaöregítem Feleségem néha kérdezte is hogy bírok tötyögni 75-85 km között ha kell órákon át vele, ő azért a nagyobb vasakhoz szokott, nem száguldoztunk azokkal sem, de a 110 körüli utazó megvolt. (Mit is írok, csak 90 km! ) De megérti a dolgot, általában hagy kibontakozni Azon amúgy is mosolygott, hogy amikor dolgozni mentünk ketten a feleségemmel Arthuron felkerült a gyári egybe ülés, ahogy hazaértünk már cseréltem is vissza lengőnyeregre
Tényleg szép motor,nekem a DKW Luxus Sport 300 volt ilyen kuriózum, összesen 3000 db ot gyártottak belőle, de 1931 ben!
Sajna elvitte a házépítés, máig is bánom 4 évig raktam össze.
Valóban nem az, de mivel nekem a vett kormányon volt indexkapcsoló (ez van a bal oldalon) így fennhagytam őket. Jobb oldalon nekem is a dudagomb plusz a fényváltó, valamint a szivatókar van, jobb oldalon az index és a dekompresszor kar. Természetesen a fék és a kupplungkar valamint a gázszektor is eredeti angol DOHERTY, mindegyik darab gyári számos, érdekes még az ewarts benzincsap is.
Nagyon jól néz ki az egész kormány, az összes szerelékkel együtt. Még tavaly vettem egy retro kormánykapcsolót, de a gondom az, hogy nincs rajta fényváltó kapcsoló. Csak kürt, helyzetjelző és fényszóró állás. Még vennem kell a másik oldalra is egy fényváltót. Én az indexeket leszereltem. Nem kötelező.
Hát az nehéz lehetett! A BMW-n minden vékony, kecses és strapabíró, az Urálon vastag, durung és semeddig sem tart.
Egyébként az R51/2-ből összesen 5000-et gyártottak. Ma kincset ér annak aki ilyet birtokol.
Ez egy R51/2-es BMW nagyon ritka típus.
Kosárban vettem, az utolsó csapágygolyóig szétszedve. Sajnos a sárvédők és a dobok hiányoztak, ezért kicsit öszvér lett, de hát abban az időben...
A másik, egy rettenet: Ural M63.
Foglalkoztat engem is a lengőnyereg, de ezek a függőleges rugósak nem tetszenek. Meg kéne oldani valahogy, hogy a Pagusa rámenjen. Az olyan, mintha lebegne az egész.
Ez igen, BMW-URAL OK-s rendszám Jól van tudom, de ki kell csikarni egy kis dícséretet
Komolyra fordítva a szót, el szeretnék jutni a teljes késői 50-es évek stílusához, szépen apránként ahogy az időm és főleg a tárcám engedi. Mivel nekem is csak Arthur van, mindíg kétszer végig kell gondolnom legalább ha valami változtatást eszközlök, elrontani nem szeretném.
Ma én is megmértem az eredeti fojtott könyök szűk méretét: 25 mm
(Ez az Electra eredeti több kilós könyöke)
A Hitchcoks-féle fojtatlan könyök, pár deka mindössze.
Üdv.
üdv
Én a szervizkittel javítanám. Ez egy kúposra munkált parafa gyűrű, ami a kúppal zárja a benzin nyílást. A 4 db gumigyűrű szerintem nem lesz túlságosan tartós. Persze, lehet, hogy tévedek.
A fogyasztásom 4,0 liter, (de nem Amal-lal )
Na lepróbáltam a benzinrendszer nem ereszt, működik. Most tele a tank, holnap nézem esetleg nem-e ereszt, az "új" csap betorkollásának környéke a kritikus pont. Na meg maga a csap is, eredetileg ezek elzáróelemei KAPASZKODJATOK parafa hengerek voltak (ezek pirítós keménységűekre kiszáradnak X idő után, bár kapható szervíz kitt 1. kép)
Én ezeket olaj illetve benzinálló gumi O gyűrűkre cseréltem mint a 2. kép(ami a gépkocsik injektorában van) ez olcsó, javítható és időtállóbb megoldás is talán, egyelőre úgy néz ki jól zár.
A tartalék kb 1,3 liter én keveseltem kissé, de Pete Snidal könyvét olvasva láttam hogy a gyári csappal is 1.25 l a tartalék (mit ne mondjak nem szabták nagyra átlag 4 literes fogyasztás mellett)
Tényleg fogyasztási adatok Uraim? Attip neked az AMAL karbival?
http://www.hitchcocksmotorcycl...
meg itt:
http://www.hitchcocksmotorcycl...
ha gondolod írd meg mire gondolsz, és megnézem az ebay-on Neked.
Akkor ette a gép a benyát. Gyerekkoromban apámnak rajGaz-a volt, a púpos..oldaltszelepelt SV, a benzin meg 2.50 volt
Lehet, hogy ez egy igazi nosztalgia autó? Jobb csak a szépre emlékezni... (440,- Ft-os benzinárak + adó vonzatok ismeretében).
De azért tényleg tekintélyes és a maga kategóriájában akár szépnek is mondható.
Nagyon tetszik a vissza alakításod, én is szeretnék valami hasonlót, csak nincs tapasztalatom netes beszerzésben, tudsz benne segíteni? Alapvetően a kormányon levő dolgokat, illetve az indexeket cserélném le.
Ha gondolod a címem: hava@t-email.hu
Köszi
Sajna elvitte a házépítés, máig is bánom 4 évig raktam össze.
Egyébként az R51/2-ből összesen 5000-et gyártottak. Ma kincset ér annak aki ilyet birtokol.
Kosárban vettem, az utolsó csapágygolyóig szétszedve. Sajnos a sárvédők és a dobok hiányoztak, ezért kicsit öszvér lett, de hát abban az időben...
A másik, egy rettenet: Ural M63.
Ez igen, BMW-URAL OK-s rendszám Jól van tudom, de ki kell csikarni egy kis dícséretet
Komolyra fordítva a szót, el szeretnék jutni a teljes késői 50-es évek stílusához, szépen apránként ahogy az időm és főleg a tárcám engedi. Mivel nekem is csak Arthur van, mindíg kétszer végig kell gondolnom legalább ha valami változtatást eszközlök, elrontani nem szeretném.