Sziasztok,
A tavasz és a motorkiállítás mindig magában hordozza az új "szerelem" fellobbanásának lehetőségét.
Esélyesek voltak, de a nagy bumm elmaradt.
Néhány pulzusemelő, de végül is ilyen-olyan okból kikosarazott jelölt az alábbi képes tudósításban.
Lordom pozíciója tehát megerősödött a 2012-es felhozatal tüzetes átvizsgálása után.
No, a bőr-vas, szivacs-vas ragasztás nekem Palmatex-szel sikerült.
Egyébként Sir John jól van, üdvözli a csapatot, március elseje óta pöfékelünk együtt munkanapokon.
Végül, de nem utolsósorban: Gratula Rittnek meg a többi érintettnek a sok szép átépítéshez!
Üdv Mindenkinek!
Ha már ülésekről van szó, mivel lehetne bőrt, vaslemezhez ragasztani?
Az ülésemnél kétoldalt levált a ragasztás, és elég ronda, ahogy a szegély kilóg.
Üdv: Imre
Nekem pont a gyári ülés racionalitása nem tetszett. Túl egyenesnek és túl hosszúnak találtam. Persze Indiában, ahol egész családok utaznak rajta, oda ez való.
De, hogy nem legújabb-kori dili, az emelkedő hátsó, íme két kedvencem 1958-59-ből.
Nekem tetszik a gyári ülés formája, de a huzata az nem. És a szivacs is túl puha, már a lemez nyomja a hátsómat. És azzal a fehér kéderrel egy sima huzat azzal a szabással szerintem nagyon szép. Különben szép lassan én is átalakítanám, felszabadítanám, egy-két ötletet köszönettel vennék. :)
Nekem így sikerült átalakítani a kétszemélyest. Saját dizájn. 5 cm-rel megrövidítettem és teljesen átszabtam az alaplapot, majd új felerősítési pontokat is kapott.
Leanburn ide vagy oda ma kivettem a fojtást a könyökből.A sibertűt fennebb tettem.Szerintem a motor járása sokkal nyugodtabb lett,az alapjárat sokkal egyenletesebb.Mentem vagy 20 km szerintem egy kicsit dinamikusabb is.
Korábban, még tudatlan leanburn koromban nálam is elfogyott egy másik könyök és egy rövid dob egy szezon alatt (!).
Jelenleg a harmadik szezont futja a jelenlegi, Hitchcocks-féle pár grammos, papírvékony könyököm. Szép világos-sárga a töve.
Bye-bye leanburn.
Ja elfelejtettem a leanbur üzem az azt jelenti,hogy a benzin levegő keverék különlegesen szegény-elektromos szikrától gyulladásképtelen,ezért a gyertyánál egy dúsabb,máshol pedig egy igen szegény keveréket állitanak elő-ha jól tudom ezt az egésszet.
Egyetértve az előbbiekkel,de kiegészitve.Nemcsak a szegénykeveréktől kékülhet a kipuffogó,hanem a túl nagy utógyujtástol is.Ilyenkor az égés részben a hengerben,részben a könyökben megy végbe.Ezért szineződik el a könyök,ha nagyobb fordulaton használod a motort mert relative kevesebb idő van az égésre szóval a fordulattal növelni kellene az előgyujtást.Ezért vannak a centrifugális előgyujtás szabályzók.Persze az Enfield szabályzója nem pont ilyen, az főleg inditáskor veszi visssza az előgyujtást.
Én normális üzemről beszéltem, nem múzeum körüli próbakörről.
Ezt a motort nem véletlenül hívják Bullet-nek (azaz puskagolyónak). Ha helyre van állítva az energia áramlása, hihetetlenül erőteljes tud lenni.
Ha 100-110-el húzod a fülét egy órán keresztül és még mindig csak 60 fok, akkor túl gazdag a keverék. Az sem jó, mert attól meg kopik a motor. A benzin ugyan jól hűt, de lemossa az olajat a hengerfalról. Szóval lehet gazdag, de csak egy kicsit.
A tavasz és a motorkiállítás mindig magában hordozza az új "szerelem" fellobbanásának lehetőségét.
Esélyesek voltak, de a nagy bumm elmaradt.
Néhány pulzusemelő, de végül is ilyen-olyan okból kikosarazott jelölt az alábbi képes tudósításban.
Lordom pozíciója tehát megerősödött a 2012-es felhozatal tüzetes átvizsgálása után.