Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Imre,
Négy év után nem szégyen egy gumicsere, ha nem is a km-ek, de az idő is eszi. A gumis véleménye ilyenkor perdöntő lehet.
Én is akku- és gumicserével kezdtem a szezont, de jó érzés, hogy talán kevesebb gond lesz így, idén.
Mindenesetre a gumi választás sem könnyebb az akkuénál. Ha visszanézel egy kicsit, több hozzászólás foglalkozik vele itt. Lényeg, ne higgy a katalógusnak! Csak akkor ajánlott hátsó kerékre, ha a gumin is fel van tüntetve. Rengeteg az elírás a különféle márkák katalógusában és a gumisok sem túl járatosak benne, csak akkor derül ki, hogy jó e a kiválasztott gumi hátra, amikor megérkezik. Ami biztos: AVON (nem szállít Mo-ra), DUNLOP (méregdrága) és MITAS (3,5x19, vagy 100/90x19 -ről van szó).
Jó lenne tudni, van-e még ezenkívül valamilyen lehetőség.
Üdv.
Sziasztok!
Szitálni kezdett a hátulja, mintha az asszony fészkelődött volna hátul. Megálltam, és akkor láttam, a felnin áll a moci. Kb 15- 20m alatt leengedett.
Miután hazahoztam, itthon kivettem a hátsó kereket, a "sárvédő felhajtós" módszerrel.
Ehhez le kell venni az ülést, a többi adódik magától.
Mindenesetre most már, hogy szétszedtem, nehezen tudom elképzelni, hogy valaki belsőt cserél ott az út szélén. Ehhez többek között, 30-as kulcsot, pumpát, belsőt is kellene vinni a szerszámok között.
De legalább megnéztem a kerékcsapágyat,/rendben van/, meg kitakarítottam a hátsó részt.
Holnap beugrom a gumishoz, a triálos belsőt már megvettem tavaly,
lehet külső csere is lesz.
Üdv : Imre
Jó hogy nagyobb baj nem történt, bár egy ilyen "öreg motoroson" nem fog ki a defekt
Géza azt mondta... "úgy hasít mint egy álom"............ááááááá
Sziasztok!
Akku kipipálva, gondozásmentes megrendelve , viszont a gumi projekt, ami úgyis aktuális lett volna, sürgőssé vált.
Ma kerültünk egyet az asszonnyal a Börzsönyben, hazafelé Zebegényben, lejtőn lefele, elkezdett szitálni a hátsó része a motornak, defekt.
Most hoztam haza utánfutón, kikapom a kerekeket, irány a gumis.
Üdv: Imre
Szia Imre,
Hozzáértés híján véleményként kezeld: úgy gondolom, 3 lépcső van, savas, gondozásmentes (felitatott savas) és zselés. A kényelem ára a méret és a súly, azaz minél kényelmesebb, annál nagyobb és nehezebb. Az Enfield-nél korlátozott hely. Savasból 14,0 Ah, gondozásmentesből 12,0 Ah, zselésből talán 10,0 Ah fér bele. Az indítómotor és az állandó világítás miatt min. 12,0 Ah kell, tehát a zselés kiesik. A gondozásmentes szerintem megfelelő, mert nem kell minden töltésnél kivenni, kinyitni a cellák dugóját és utántölteni sem kell deszt.vízzel, valamint nincs az a gusztustalan cső sem, ami a legváratlanabb pillanatokban esik le és megy a sav a blokkra, meg mindenhová.
Szóval, szerintem, hajrá 12,0 Ah, gondozásmentes.
Üdv
Sziasztok!
Nekem újdonság volt, de hátha másnak is segíthet dönteni.
Szóval, elcsavartam az Akkumax üzletébe akkumulátort vásárolni./ Szentendrei út 113//, Auchan mellett/
3 féle akkut forgalmaznak, YUASA, VARTA, és LANDPORT típusokat. Van nekik jobbos és balos is a választékban, de meg kell rendelni vagy az üzletben, vagy az interneten on-line, és 2-3 nap múlva lehet átvenni.
A Yuasát ajánlják, 27000 Ft/ naná. / A másik kettő 13000 Ft körül van. Mindháromnál kapsz egy porszáraz akkut, mellé savat amit bele kell tölteni, és egy spec lezárót amit rátéve kész a „gondozásmentes” akku. Persze
csak feltöltés után használhatod, töltőnek olyat kell használni, amelyik „intelligens”, azaz szabályozós, feltöltéskor lekapcsol.
Kérdésemre, akkor ezek nem zselés akkuk?
Ezek olyan speciális szivacsszerű anyaggal töltött szerkezetek, amely anyag magába szívja az elektrolitot, így az akku dönthető, rázkódás ellen védettek, volt a válasz.
A Yuasát veszik a Harley-sek is, volt a végső érv, ami engem nem különösen hatott meg.
Az már inkább, hogy a tapasztalat, visszajelzések szerint, kapacitása, élettartama, a legjobb.
Modjuk zárójelben jegyzem meg, a tök ismeretlen indiai akku, amivel vettem a motort, pedig igazán mostohán bántam vele, kibírt 4 évet.
Üdv: Imre
Üdv Royalisták!

Ma este Barátok közt! Sir Bernie ma szerepel először a filmben! Mindenkinek jó szórakozást!

Rubens
A csomagtartód naggggyon tudományos !
Nekem is kéne valami a W 650-re : ki csinálta ?
Szia!
Szerintem nagyon jó lett, tetszik!
Üdv: Imre
Szép lett, bár talán a sárvédőre már nem is kellett volna...a többi teljesen ottvan
Sziasztok Márkatársak,
Megjöttek az angol matricák. Itt az "eredmény".
Üdv.
Ó az a jobbos váltó
Látom azért "öregszik" a gép... Miller llámpa, tax holder, eltűnő indexek...
Üdv

Én csak azért nem tettem vissza a teásdobozt, mert tetszik az AMAL tölcsére, amúgy én is visszaraknám. Így viszont külön hordok egy komolyabb légszűrőt a porosabb (netalán földutak) használatához.
Szia Imre,
Az YTX14AH-BS baloldali "+"-os, ami szerintem jobb, ha a váztól való távolságot nézzük. Nekem ez jobb lett volna, de amikor én kerestem, sehol sem volt ilyen az országban, ezért vettem jobb "+"-os AHL típust. Te most választhatsz, nézd meg jól az akku helyét, melyik kivitel lenne jobb.
Üdv.
Szia Attila!
Most találtam:
Landport YTX14AHL-BS zárt akkumulátor a köv webáruházban kapható: / itt ez 16400+ 2200 szállítás/
www.redhotmotors.hu/spd/redhot...
Az Akkumax-nál a Szentendrei út 131 alatt árulnak Yuasa akkukat,
itt van YTX14AH-BS típúsú, /27000/, hogy az AHL és az AH között mi a külömbség nem tudom . Szerinted?
Nekem az akkusarukra menő vezetékeken ilyen gumi védő van:
http://www.hitchcocksmotorcycl...
Nekem is elrepedtek...
Üdv: Imre
Szia Attila!
Az eredeti 132x90x168 -as méretű, tehát jó lesz!
Köszi: Imre
Valamiért mindenki leszedi a teásdobozt porlasztócserénél, pedig ki is lehetne szépen vágni akkorára, hogy szépen elférjen a sport levegőszűrő. Én is így tettem az oldaldeklivel.
Ezen a képen látszik mire gondolok. És az is, hogy teljesen szét vannak szakadozva.
Kell rá? Nekem gyárilag sem volt.
Kedves Márkatársak,
Akku témánál maradva: van valakinek tippje, honnan lehetne beszerezni az akku kábelekre való gumi sapkákat, mert én égen-földön nem lelek beszerzési forrást rájuk.
Üdv.
Üdv. mindenkinek!

Ma végre igazi tavaszi idő volt. Itt a viharsarokban talán először ebben az évben. Egész nap autó és motortakarítás volt a program. Nézegettem, hogy miért kell eltakarni a trafót? ..hisz az nem is látszik. Hát persze, aki nagyobb karbit akar, annak számolni kell ezzel. Nekem egy pofás kis teásdoboz van ott, ami tökéletesen takar. Íme pár kép:
Imre,
Dimensions: 134mm x 89mm x 166mm
A Standard-nél másképp van elhelyezve az akku, ezért mindenképpen ellenőrizd a határ-méreteket.
Üdv.
Szia Imre,
Itt vannak a részletek:
Jobb oldali "+", cuppanósan pont befér, akár az eredeti indiai.
Ha bal oldali "+"-osat találsz, az kellemesebb, mert nincs olyan közel a vázhoz. A típusszám a csatolt képen látszik (remélem).
Üdv.
Nincs mit a YUASA tuti jó csak nekem sajna drága volt..