Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Basszus most ment el itthonról sajnos most enm tudok válasszal szolgálni maximum 1-2 óra mulva:S
Pillanat megkérdezem fateromat.
Az a gond, hogy CSAK hidegen megcsúszik egyszer kétszer a kuplung, melegen azonban hibátlan. A kérdés: Mi lehet a gond?
Még mindig nem értem. Ugye bakelit van a lamellasor két végén, közben felváltva fém és bakelit. (5 bakelit, 4 fém). Úgy érted, hogy akárhová tegyek be egy plusz bakelitet? Akkor valahol egymás mellet lesz kettő. Azok nem csúsznak el egymáson túl könnyen?
Tul. képpen mi a gond bmw?
Köszi a tippet, de ez tényleg nagyon kókány megoldás
Inkább nem így próbálom megoldani a dolgot.
Már csak a simsonba kellene valahogy belerakni a lamellákat de ahoz kell kuplungtálca leszedő mer olyan kurva erős ugó van benne hogy nemtudjuk szétszedni házilag lehet eszkábálni esetleg ilyen leszedőt? nemtudja valaki?
nem szoktam ezt alaklmazni, mert megeszi a kopó lamellát, ráadásul, mivel a fémet is tönkretetted, lehet abból is újat venni, mert az újat szintén megenné.
nem.Képzeljétek amikor odadtam ahvernak hogy kipróbálja amarha balfdasz ugy rátaposott a fékre hogy a fékpatkóban bennemaradt egy kb 1 mm mély vályat lekelet belőle csiszolni na meg a rugót kicsit killyebb hajtani faterral megcsináltuk rá egy kis gépzsír és már megy is :)
csapágyas.
tudom. de amkor már kopott a lamella akkor az "kifényesedik" azaz már nem olyan jó. ilyenkor olcsóbb megoldás hogy felcsiszolják a bakelitet és a lemezt. és akkor már megint jó pár ezer km ig elmegy... gondolom te is ezt szoktad alkalmazni.
Képzeljétek Szétszedtük faterral a maxi kerekét mert egyfojtában beszorult tippeljetek mi volt a baj :)?!
A fém lamellák felcsiszolása remek gondoltat abban az esetben, ha hamarosan szeretnél másik kopólemella szettet venni.

Gyárilag nem véletlenül van finomra köszörülve.
HA növeled az érdességet, ideig óráig tényleg job lesz, de igen gyorsan megeszi a kopó lmellákat.

Ez tipikusan eladás előtt szokésos "javítás"
Már miért kellene párosan?

Simán tegyél be mégegyet abból amylik vékonyabb, gyakorlatilag csak a rugóerőt növetled.

Ha lehet a rugót alátétezni, az is megoldaná a problémát, nagyobb lenne az előfeszítés.
Szerintetek jó ötlet lehet simóba 5 sebességes váltót rakatni?
ebben az esetben azt szoktam csinálni hogy 200-300-as papírral felcsiszolni a fém lamellákat. és akkor már jobb is. ilyenkor nagyon jól fog akkor a kuplung. mert ha polírfényes a lemez akkor persze csúszik. gondolj a viszkozításra.
A lamellákat gondolom csak párosan (fém+bakelit) lehet berakni, az meg már túl sok lenne talán. Ha nem lenne olyan nehéz összerakni esetleg kipróbálnám...
Járatgatom a Kreidlert de egyre nehezebb megállni hogy ne húzzam neki. Mivel egyre jobban jön elő, hogy nemhúz nemhúz és nagyon elkezd menni. Majd alakul valahogyan...
Ok ha te mondod.
Próbáld meg. Hátha jobb lesz.
A sűrűbb olaj biztosan nem jó megoldás! A lamella csiszolás esetleg segíthet, de csak átmeneti megoldás lehet az is. 1 l olajjal nem érdemes foglalkozni szerintem.
Az a gond hogy 1 év alatt én max 3-4 litert használok el. 1 litert azért vennék:)
Szerintem vastagabb olaj kéne egy kicsivel és ráállítani a dolgot. Próbáld megfordítani a lamellákat. Kicsit megcsiszolni hogy jobban tapadjon. (Kreidlernél ezt tettem)
6 rugó, 4 fém, 5 bakelit lamella. Gondoltam én is a rugó előfeszítésére, de még nem tudom hogyan lehetne. Kis "puklikra" vannak mindkét oldalán ráültetve. Gondoltam teszek be alátéteket, de akkor meg ugrik a rugók pozícionálása, összerakni is szinte lehetetlen, meg esetleg önállósodik a rugó. Amit nem értek az az, hogy miért hidegen csúszik? Lehet, hogy akkor tapad jobban, ha már kiszirította a lamellák közül az olajat? Akkor meg a még "vékonyabb" lenne a jobb?
Nem vagyok képben teljesen, hogy is néz ki a puklungja, d nem lehet a rugóerőt némilag növelni valahogy?

Mittoném +1 fémlamellával.
a scooter a rész szintetikus, a competition a teléjesen szintetikus.
(egyes üzletekben a scootert full szintinek mondják, e nem az:)