Mai nap:
reggel 7:38-kor indult a vonat Érdről. 8:44-re értem Simontornyára, ide kijött elém az ember, bár késett szépen (mint később kiderült, épp egy autót flexelt szét ). Beszélgettünk míg hazaértünk, elmondta, hogy nem fogok csalódni, nagyon jó gép, jól megy, eredeti fény... Kérdeztem hogy jutott hozzá: nagybátya, vagy unokatesójáék járnak ki német lomiknak rendszeresen, így került hozzá. Sopánkodott kicsit, hogy milyen szar világ van, már a lomolás sem úgy megy, mert megbüntetik a németet ha odaadja nekik, meg ilyesmi. Régen Ozorán volt a legtöbb cirkuszos, mára alig maradtak 3-an, mert az sem megy.
Megérkezünk, egy picike házikó, de rendbetéve, legalábbis belülről. Korai időre való tekintettel reggelivel, teával, üdítővel kínáltak. Ja, mondtam már, hogy cigányok voltak?
Az előítéletekkel szemben vannak rendes cigányok is! Nem csak csaló, hazudó, bünöző faj!
Ott várt a motor, körbenézem, mondja az ember, úgy indul, hogy meglepődök én is! "Ugye ezen nincs szivató, se semmi (kis butus tulaj), csak rugok, és megy!"
Odamegy, rárug, pampam-papampam...
Mondom magamban, az anyját, így még a narancsom sem indult!
Embernek nem nagyon sikerült a váltogatás, sokan egyből szarnak titulálják a Zündapp váltóját.
NA, majd én megmutatom. 1-es megvan, 2-es nincs, 3-as nincs, akkor hol a fokozat?! (úgy tudtam 3) Végül meglett a 3-as (ami később kiderült, a 4-es).
Eléggé fura a váltója, ugye mindegyik között lehet ürest kapcsolni. Ezzel nincs baj, általában, de ennél az üresek túl nagyok, a fokozatok pedig túl picik, így szinte csak pöccinteni kell váltáshoz, márha sikerül.
Elindulok hazafelé, 2 faluval arrébb rájöttem, van nálam GPS, próbáljuk ki, pont rá tudtam kötni a műszerfalra. Viszont amíg felraktam, valami történt, elindulás után nem pörgött ki, szaggatott.
Gyertya kiszed, összébb üt, újra jó. A GPS másfél órán át nem talált jelet, így elraktam a fenébe. Na ezért (is) gyűlölöm!
Onnantól hazafelé minden rendben volt, kivéve ezt a foss időt, nem volt nálam kellő felszerelés. Meg vagy 5x megálltam megjelölni a helyet. Általában 50 körül mentem, de sokszor csak 40, de volt, hogy a 60-at is elérte a mutató. Közben elérte a 14000. kilómétert a motor!
116 km volt a táv, a pisilésekkel, fotózásokkal, 3 és fél óra volt.
Az elmúlt napok történései:
szerda reggel szokásomhoz híven indulnék melóba (előtte Erszébetre). Ki se érek az utcából, kifogy a benzin a C50-ből.
Corollába beülök, benzin hoz, majd újra robog a C50. Megyek 1 km-t, elkezd fulladni, dadogni. Szenvedtem egy picit, nem tudtam mi van. Aztán meguntam, leszedtem a tankot, összeráztam a keverékkel, hátha az a baj.
Nem az volt.
Na, ennek a fele sem tréfa, 20-al elmenni Erzsébetre, meg melóba, meg este 11-kor még haza is... Még nem voltam messze, irány haza. Gyertya kiszed, elég érdekes.
Raktam bele másikat, na, zsííír. Volt. 1 körig. Kiszed megint, száraz. Ennek a fele sem tréfa, nincs időm szerelgetni, irány a vonat.
Tuti megérezte, hogy veszek ma egy másikat, ezért utolsó nap még megszivatott.
Halihóóó! volt már téma a sihl olajról... itt egy galéria :) http://sportmotor.hu/motoros_k... remélem meggyőzödtél róla? bár őszintén én a castrol full szintit használom eggif ok volt :)
reggel 7:38-kor indult a vonat Érdről. 8:44-re értem Simontornyára, ide kijött elém az ember, bár késett szépen (mint később kiderült, épp egy autót flexelt szét ). Beszélgettünk míg hazaértünk, elmondta, hogy nem fogok csalódni, nagyon jó gép, jól megy, eredeti fény... Kérdeztem hogy jutott hozzá: nagybátya, vagy unokatesójáék járnak ki német lomiknak rendszeresen, így került hozzá. Sopánkodott kicsit, hogy milyen szar világ van, már a lomolás sem úgy megy, mert megbüntetik a németet ha odaadja nekik, meg ilyesmi. Régen Ozorán volt a legtöbb cirkuszos, mára alig maradtak 3-an, mert az sem megy.
Megérkezünk, egy picike házikó, de rendbetéve, legalábbis belülről. Korai időre való tekintettel reggelivel, teával, üdítővel kínáltak. Ja, mondtam már, hogy cigányok voltak?
Az előítéletekkel szemben vannak rendes cigányok is! Nem csak csaló, hazudó, bünöző faj!
Ott várt a motor, körbenézem, mondja az ember, úgy indul, hogy meglepődök én is! "Ugye ezen nincs szivató, se semmi (kis butus tulaj), csak rugok, és megy!"
Odamegy, rárug, pampam-papampam...
Mondom magamban, az anyját, így még a narancsom sem indult!
Embernek nem nagyon sikerült a váltogatás, sokan egyből szarnak titulálják a Zündapp váltóját.
NA, majd én megmutatom. 1-es megvan, 2-es nincs, 3-as nincs, akkor hol a fokozat?! (úgy tudtam 3) Végül meglett a 3-as (ami később kiderült, a 4-es).
Eléggé fura a váltója, ugye mindegyik között lehet ürest kapcsolni. Ezzel nincs baj, általában, de ennél az üresek túl nagyok, a fokozatok pedig túl picik, így szinte csak pöccinteni kell váltáshoz, márha sikerül.
Elindulok hazafelé, 2 faluval arrébb rájöttem, van nálam GPS, próbáljuk ki, pont rá tudtam kötni a műszerfalra. Viszont amíg felraktam, valami történt, elindulás után nem pörgött ki, szaggatott.
Gyertya kiszed, összébb üt, újra jó. A GPS másfél órán át nem talált jelet, így elraktam a fenébe. Na ezért (is) gyűlölöm!
Onnantól hazafelé minden rendben volt, kivéve ezt a foss időt, nem volt nálam kellő felszerelés. Meg vagy 5x megálltam megjelölni a helyet. Általában 50 körül mentem, de sokszor csak 40, de volt, hogy a 60-at is elérte a mutató. Közben elérte a 14000. kilómétert a motor!
116 km volt a táv, a pisilésekkel, fotózásokkal, 3 és fél óra volt.
szerda reggel szokásomhoz híven indulnék melóba (előtte Erszébetre). Ki se érek az utcából, kifogy a benzin a C50-ből.
Corollába beülök, benzin hoz, majd újra robog a C50. Megyek 1 km-t, elkezd fulladni, dadogni. Szenvedtem egy picit, nem tudtam mi van. Aztán meguntam, leszedtem a tankot, összeráztam a keverékkel, hátha az a baj.
Nem az volt.
Na, ennek a fele sem tréfa, 20-al elmenni Erzsébetre, meg melóba, meg este 11-kor még haza is... Még nem voltam messze, irány haza. Gyertya kiszed, elég érdekes.
Raktam bele másikat, na, zsííír. Volt. 1 körig. Kiszed megint, száraz. Ennek a fele sem tréfa, nincs időm szerelgetni, irány a vonat.
Tuti megérezte, hogy veszek ma egy másikat, ezért utolsó nap még megszivatott.
http://youtu.be/zXSKinsNGcI
Pedig a munkahelyemen elneveztek 'zöldi'-nek. Többnyire csak zöldben voltam, illetve a téli ruhám véletlen zöldnek jött össze.
Csiinci, te utazol a narancs motorokra?
Szép a gép.
Mindenkinek penge a gépe?
mert van egy jó elképzelésem. hogy ha blokkot cserélnék 4 üteműre. későbbiekben.