Sziasztok! Puch Grimeca vagy Magnum hátsó felnit keresek (Simsonra), akinek van és eladó írjon erre az email címre:
susan14@freemail.hu
erre a 2 tipusra gondolok konkrétan (a 2. nem tudom rámegy-e simsonra):
https://www.1977mopeds.com/PDGImages/images/1977_moped_part
s_Puch-Rear-Snowflake-Wheel-1411.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110323/puc
h-magnum-wheel-mag_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
oké épp ezt akartam klérdezni. De a csapágyak oké csak sztem szimmeringes, akkor elég lenne ha csak cserélek szimmeringeket? és ha sikerül újra életre kelteni és műxik akkor eladom. Ha működésképteleniül +4 gangos blokkal akkor mennyi lenni Dea simóban is 4 gangos van gyárilag.
lenne kérdésem hogy mennyit érhet alapból ha alap blokk generálás szükséges (azaz csak csapány és szimmering cere)a cimcony 1987-es s51E típusnál így ahogy van mennyit érne? mert van nekem mert gondolkoztam hogy felújítsem vagy passzoljam.... mert nem akarok sokat tökölni vele és bukni sok pénzt rajta...
Jah, amúgy taval vettem valami bosch lendkereket meg alaplapot 10 rugóért, tiris balhé, nekem nagyon szimpi.Eredetileg cimconyra akartam átépítani, de ha valakinek pont iylan kellene a motrába, szivesen átadom annyiért amynnyiért vettem.
Te figyelj ilyen alkalmak kb 1-órán bellül elfogynak sok sakál azt lesi mikor van ilyen remek alkalom egy igazán kiváló motor begyűjtésére és van olyan aki akár az ország másik égébe is elhúz érte.
Igen köszönöm az építő jellegű hozzászólást!
Mint utóbb kiderült nem került alá a rugós alátét. Lepörgött és gondolom lerázkódott. Sebaj. Egy kis acéldarabból flexigéppel megcsináltam a reteszt (szebben hangzik az ék) Holnap összedobom. Jónak jó gyújtások ezek de ha egyszer belekókányolnak az egészet szétkapom és újra összerakom.
susan14@freemail.hu
erre a 2 tipusra gondolok konkrétan (a 2. nem tudom rámegy-e simsonra):
https://www.1977mopeds.com/PDGImages/images/1977_moped_part
s_Puch-Rear-Snowflake-Wheel-1411.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110323/puc
h-magnum-wheel-mag_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Előre is köszönöm!
HA a főcicsapágyak lügnak, kb hiába cserélsz szimeringeket.
felújítva sem kapsz érte 20 nál sokkal többet.
Ha pénz kell, és csini gyári a bele, csak a csapgyak halottak, akor a főci, primerhajtás(ha jó) váltó kompletten, motorház simán eladható.
Persze, ha már valaki teleszarta utángyártott hulladékkal, akkor 1 forintot nem ér az egész, akor egyben add el.
Az egyik alakzáró kötés, a másik meg erőzáró kötés.
A lendkerék "ék" tipikusan nem erőzáró, akkor csinál hasonlót, ha az "ék" túl magas.
De persze ahhoz ygnege.
(de persze én is éknek hívom:)
Mint utóbb kiderült nem került alá a rugós alátét. Lepörgött és gondolom lerázkódott. Sebaj. Egy kis acéldarabból flexigéppel megcsináltam a reteszt (szebben hangzik az ék) Holnap összedobom. Jónak jó gyújtások ezek de ha egyszer belekókányolnak az egészet szétkapom és újra összerakom.
A csiszolópor hiányában a csiszpapírt el kell égetni, és a keletkezett izét olajjl elkeverve előál a csiszolópor.