Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod Szalacsi rákészült az atomveszélyre nem hülye ember!A vízbül vonnya ki a zoxigént!
Sziasztok! Puch Grimeca vagy Magnum hátsó felnit keresek (Simsonra), akinek van és eladó írjon erre az email címre:
susan14@freemail.hu

erre a 2 tipusra gondolok konkrétan (a 2. nem tudom rámegy-e simsonra):
https://www.1977mopeds.com/PDGImages/images/1977_moped_part
s_Puch-Rear-Snowflake-Wheel-1411.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110323/puc
h-magnum-wheel-mag_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszönöm!
Az E tipus gyárilag 4sebis,tehát ha csak valami kretén nem cserélgette ki, és öntött bele olajat, van benne egy gyári váltó, ami egyre inkább kincs.

HA a főcicsapágyak lügnak, kb hiába cserélsz szimeringeket.
Meg kellene villantani Nem véletlen Román a Kreidlered?
Bocsi Brumó de Nagyon sz@r a kérdés felvezetés ,valamint Jó volna tudni Hogy mi a TÚRÓT akarsz Kérdezni! Úgy Szalacsi Sanyi Bácsilag! nyugger!
oké épp ezt akartam klérdezni. De a csapágyak oké csak sztem szimmeringes, akkor elég lenne ha csak cserélek szimmeringeket? és ha sikerül újra életre kelteni és műxik akkor eladom. Ha működésképteleniül +4 gangos blokkal akkor mennyi lenni Dea simóban is 4 gangos van gyárilag.
Hát az attól függ.

felújítva sem kapsz érte 20 nál sokkal többet.

Ha pénz kell, és csini gyári a bele, csak a csapgyak halottak, akor a főci, primerhajtás(ha jó) váltó kompletten, motorház simán eladható.

Persze, ha már valaki teleszarta utángyártott hulladékkal, akkor 1 forintot nem ér az egész, akor egyben add el.
lenne kérdésem hogy mennyit érhet alapból ha alap blokk generálás szükséges (azaz csak csapány és szimmering cere)a cimcony 1987-es s51E típusnál így ahogy van mennyit érne? mert van nekem mert gondolkoztam hogy felújítsem vagy passzoljam.... mert nem akarok sokat tökölni vele és bukni sok pénzt rajta...
Jah, amúgy taval vettem valami bosch lendkereket meg alaplapot 10 rugóért, tiris balhé, nekem nagyon szimpi.Eredetileg cimconyra akartam átépítani, de ha valakinek pont iylan kellene a motrába, szivesen átadom annyiért amynnyiért vettem.
A retesz meg az ék nem uygan az gépészetileg.
Az egyik alakzáró kötés, a másik meg erőzáró kötés.

A lendkerék "ék" tipikusan nem erőzáró, akkor csinál hasonlót, ha az "ék" túl magas.

De persze ahhoz ygnege.
(de persze én is éknek hívom:)
Szép szép de a színe elég gyász.
Te figyelj ilyen alkalmak kb 1-órán bellül elfogynak sok sakál azt lesi mikor van ilyen remek alkalom egy igazán kiváló motor begyűjtésére és van olyan aki akár az ország másik égébe is elhúz érte.
napi off! csak erősidegűeknek! mármint létezik a tarkónbaszás! http://www.goldengate.hu/video...
Igen köszönöm az építő jellegű hozzászólást!
Mint utóbb kiderült nem került alá a rugós alátét. Lepörgött és gondolom lerázkódott. Sebaj. Egy kis acéldarabból flexigéppel megcsináltam a reteszt (szebben hangzik az ék) Holnap összedobom. Jónak jó gyújtások ezek de ha egyszer belekókányolnak az egészet szétkapom és újra összerakom.
megvetted?
Csak árulták.
hát ilyen hülye kérdést! 30érT? hülye leszel ha kihagyod :D
:D Szerintetek megér az a zündapp 30 ezret annyiért árulják bár igaz 31 éves.
még a cement por is jó :)
Lehet krétaporral is, csak az nekme nincsen itthopn, 500 as papítom meg pasztám az van, sé másnak isnkább lőfordul, mint iskolai kréta.

A csiszolópor hiányában a csiszpapírt el kell égetni, és a keletkezett izét olajjl elkeverve előál a csiszolópor.
Puch felújítás nagyon régi puchot ujjitanak.http://www.taborituning.hu/vet...
Hasznos És Érdekes oldal minenkinek:))http://www.taborituning.hu/sze...
Slampixx Tied ez a cobra?