ezt követően élesben utsó fokozatban meg van nézve, hogy mit forog.
(8000 felett kicsivel)
Utána a kerékátmérőből, meg az áttételekből, vissza van számolva, hogy adott főtengelyfordulat esetén mekkora fordulatszámmal forog a kerék.
Eből már kiszámolható igen igen pontosan, hogy mekkora valós végsebességet tud a motor.
Mivel, rajta ült a pilóta, vagyis ment a motor, ebben már benne van az összes menetellenállás.
mit szenvedtek a simson-tuninggal? vegyetek kreidlert,zundappot,sachs-ot,azok legalább tartosan birják azt amit gyárilag megadtak adatokat. a simo tuning jo esetben elmegy max 500 km-t,aztán lehet ujra kezdeni.
Szerintem az Ősökröl irtam a többi nézöpont kérdése ha nem lett volna egy két csete paté az elmult évszázadban lehetne menni a fára megkeresni az örök igazságot
Tényleg nagyon fasza adatok lehetnek.
De mindezt kiszámolhattad úgy hogy senki nem ül a motoron , nincs légellenállása az egész motornak. Mintha légüres térben vezető nélkül számolnád.
Hallod tegyél rá 15-ös kipucsövet olyan jó fél métereset meg olyan max 12-es karbit és mindjárt kevesebbet eszik.Amúgy hogy ment a simson 85-öt?MErt az már a hihetetlenség határértékét éppen átszárnyalta.NEked iyleneket kéne csináldnod valakik vért izzadnak mire a gépük megy 80-Km/h-val te meg csak 2 milit belereszelsz és megy mint az ökör.
Csinálj már egy full tuning gépet olyan házigyáriba.
Ugyan a csúcsa 6500-on volt, de elforgott 8 ig. utsó fokozatban.
Alacsony, de széles felömlők, alacsony de széles kipu két pótnylással, 21-es karbi, a neki megfelelő nylással, kb ennyi.
Vajon, miért nem azt sikerül elolvasni, amit írtam?
kezdem kicsit unni...
Azt mondtam, hogy alacsony fordulaton nincs értelme.
Sima réses simson nem BÍR NEM TUD 3 liternél többet fogyasztani, ha rendesen be van állítva.
erre a tartományra teljesen felsleges membránozni, mert alig alig van előnye.
Akkor van értelme, ha a motor forog is.
Akkor valóban van nyeresége, ileltve nincs akkora vesztesége
Meg vala mérve fékpadon. X loerő Y fordulaton.
ezt követően élesben utsó fokozatban meg van nézve, hogy mit forog.
(8000 felett kicsivel)
Utána a kerékátmérőből, meg az áttételekből, vissza van számolva, hogy adott főtengelyfordulat esetén mekkora fordulatszámmal forog a kerék.
Eből már kiszámolható igen igen pontosan, hogy mekkora valós végsebességet tud a motor.
Mivel, rajta ült a pilóta, vagyis ment a motor, ebben már benne van az összes menetellenállás.
Kapise?
nem olyan bonyi...
Aztán gőzerővel az M50 Skyhawkot kezdem megcsinálni.
De mindezt kiszámolhattad úgy hogy senki nem ül a motoron , nincs légellenállása az egész motornak. Mintha légüres térben vezető nélkül számolnád.
De mindezek csak számok...
nem megy jobban, de sokkal gyorsabban fogyasztja a főcit, és sokkal érzékenyebb a beálíltásra.
10 pacal környékére tök elég a 10es kompresszióviszony.
(gyári)
nem volt, csak a végefelé, de az sem saját, hanem mint a pukkon, meg a cündin grimeca.
Az s50-51 nek nem volt gyári sem idegen öntött kereke.
Viszont készült itthon hozzá Pécsen öntvény kerék, jó szar, és ronda is.
Motorofordulatból, kerékkerülteből, és áttételekből számolt végesbesség....
Mert számolás alapján minden motor többet megy.
(a fordulatból ez következik, egyszerűen ki lehet számolni)
Persze, lehetett volna, idióta hosszú áttátelt, amivel már nem gyorsul rendesn, azzal bizonyára 3-mal többet ment volna:)
Csak azért nekünk cél a használhatóság is.
Csinálj már egy full tuning gépet olyan házigyáriba.
70ccm-es.
Ugyan a csúcsa 6500-on volt, de elforgott 8 ig. utsó fokozatban.
Alacsony, de széles felömlők, alacsony de széles kipu két pótnylással, 21-es karbi, a neki megfelelő nylással, kb ennyi.
A gyári 70es volt 5,5 loerő 7000-es fordulaton.
kezdem kicsit unni...
Azt mondtam, hogy alacsony fordulaton nincs értelme.
Sima réses simson nem BÍR NEM TUD 3 liternél többet fogyasztani, ha rendesen be van állítva.
erre a tartományra teljesen felsleges membránozni, mert alig alig van előnye.
Akkor van értelme, ha a motor forog is.
Akkor valóban van nyeresége, ileltve nincs akkora vesztesége
és nem a gyorsulásra volt hangolva HANEM VÉGSEBBIRE! ÉS épített rezó volt rá!