Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez lenne :D kis érdekesség a hátulján :)
Slick Hallod Miért? a mi simónk is viszi a 80 at s51 b :)
Ombre...

Meg vala mérve fékpadon. X loerő Y fordulaton.

ezt követően élesben utsó fokozatban meg van nézve, hogy mit forog.
(8000 felett kicsivel)

Utána a kerékátmérőből, meg az áttételekből, vissza van számolva, hogy adott főtengelyfordulat esetén mekkora fordulatszámmal forog a kerék.
Eből már kiszámolható igen igen pontosan, hogy mekkora valós végsebességet tud a motor.

Mivel, rajta ült a pilóta, vagyis ment a motor, ebben már benne van az összes menetellenállás.

Kapise?

nem olyan bonyi...
szerinted.
mennyiérr? sejtem 80ért?
Ha minden igaz csütörtökön viszik el a Cobrát.
Aztán gőzerővel az M50 Skyhawkot kezdem megcsinálni.
Tévedsz! a PONT Nem Te Vagy! Te csak leirod!
Itt a pont!
mit szenvedtek a simson-tuninggal? vegyetek kreidlert,zundappot,sachs-ot,azok legalább tartosan birják azt amit gyárilag megadtak adatokat. a simo tuning jo esetben elmegy max 500 km-t,aztán lehet ujra kezdeni.
Szerintem az Ősökröl irtam a többi nézöpont kérdése ha nem lett volna egy két csete paté az elmult évszázadban lehetne menni a fára megkeresni az örök igazságot
Tényleg nagyon fasza adatok lehetnek.
De mindezt kiszámolhattad úgy hogy senki nem ül a motoron , nincs légellenállása az egész motornak. Mintha légüres térben vezető nélkül számolnád.

De mindezek csak számok...
Szériaközelit tök felesleges fejbeütni.
nem megy jobban, de sokkal gyorsabban fogyasztja a főcit, és sokkal érzékenyebb a beálíltásra.

10 pacal környékére tök elég a 10es kompresszióviszony.
(gyári)
Mármint öntvénykerék?

nem volt, csak a végefelé, de az sem saját, hanem mint a pukkon, meg a cündin grimeca.

Az s50-51 nek nem volt gyári sem idegen öntött kereke.

Viszont készült itthon hozzá Pécsen öntvény kerék, jó szar, és ronda is.
meg a hengerfeje is le van marva :) 1,5 mmrel
Milyen közegellenállás?


Motorofordulatból, kerékkerülteből, és áttételekből számolt végesbesség....
Nem kötekedésből de a számolásba a közegellenállás is belekerült?
Mert számolás alapján minden motor többet megy.
Simsonba volt gyári alufelni?
A 8 loerős motor ment nem egészen 90-et a gyári váltóval....
(a fordulatból ez következik, egyszerűen ki lehet számolni)

Persze, lehetett volna, idióta hosszú áttátelt, amivel már nem gyorsul rendesn, azzal bizonyára 3-mal többet ment volna:)

Csak azért nekünk cél a használhatóság is.
Ennyi erővel az audi és a bmw is csak kamu, mert mind auto union:)
Hallod tegyél rá 15-ös kipucsövet olyan jó fél métereset meg olyan max 12-es karbit és mindjárt kevesebbet eszik.Amúgy hogy ment a simson 85-öt?MErt az már a hihetetlenség határértékét éppen átszárnyalta.NEked iyleneket kéne csináldnod valakik vért izzadnak mire a gépük megy 80-Km/h-val te meg csak 2 milit belereszelsz és megy mint az ökör.
Csinálj már egy full tuning gépet olyan házigyáriba.
8, 25 loerő volt 6500-on.
70ccm-es.

Ugyan a csúcsa 6500-on volt, de elforgott 8 ig. utsó fokozatban.
Alacsony, de széles felömlők, alacsony de széles kipu két pótnylással, 21-es karbi, a neki megfelelő nylással, kb ennyi.

A gyári 70es volt 5,5 loerő 7000-es fordulaton.
Vajon, miért nem azt sikerül elolvasni, amit írtam?
kezdem kicsit unni...

Azt mondtam, hogy alacsony fordulaton nincs értelme.

Sima réses simson nem BÍR NEM TUD 3 liternél többet fogyasztani, ha rendesen be van állítva.
erre a tartományra teljesen felsleges membránozni, mert alig alig van előnye.
Akkor van értelme, ha a motor forog is.
Akkor valóban van nyeresége, ileltve nincs akkora vesztesége
mondom semmi nem lehetetlen! amúgy a simóban elöl 17-es lánckeró volt!
és nem a gyorsulásra volt hangolva HANEM VÉGSEBBIRE! ÉS épített rezó volt rá!