Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy kis problémám, a segítségeteket kérem.
Mitől lehet az, hogy a KTM-en hidegen - de csak akkor - meg-meg csúszik a kuplung. Aztán nagyon hamar helyreáll a rend és utána már nem csúszik. Kuplungot már kétszer kiszedtem, nem is látszik túlzottan kopottnak. A beállítása elvileg jó, van megfelelő holtjátéka. Jelenleg Repsol 10W-40-es 2T hajtómű olaj van benne.
Ja, bocs, látom, hogy éppen a Repsolról írtál, csak nem emlékeztem arra, hogy a Competition, meg a Scooter a nevük.
Rendben, majd felhívlak kedden délelőtt.
őőő,nemtom előre, hogy itthon leszek e kedden.
Úgy lehet megoldani, hogy mielőtt jönnél felhívsz.
20 34 27 688
Jobbnak.
Nam valamiféle szubjektív "úgy gondolom hogy"megítélés alapján, hanem az adatlapok alapján.
Ez az elf viszokozitási indexét tekintve, és 100 fokos viszkozitásban is jobb mint a competition.
(a castrol r1nél is:)
(magyarul, a hidegkopás, ami a motort a legjobban koptatja az is kisebb, és a nagy teljesítményű kenés is jobb, mert gyorsabban alakul ki a kenőfilm, és tovább fenn is marad.)
Igen értem. A Repsolnál jobbnak tartod?
Ha igen akkor azt az 5l-t elhoznám tőled.
Kedden 12-15 óra között lehetséges?
Adatlap alapján a motor xt 2 valamivel jobb mint a competition, a sooternél meg lényegesen.
Korábban sootert toltunk mi is,(széria) simosonba még az is több mint elég.

A mi olajunkat, az egyesületünk veszi, így sajnos külsősöknek nem adhatok annyiért mint klubtagoknak (nyilván azért, mert a tagok pénzéből vesszük)
1900 ért tudok adni, de a minősőgéhez képest, még az is igen baráti, motorosboltbannemigen szokott 3000 nél olcsóbb lenni ez az olaj.

Viszont, jeleneleg mindössze 5 darab áll rendelkezésre, ha kell azt elvihetitek.

Ha páran összefognátok, rendelhetnénk közösen, ide kérném a titeteket is, akkor csak egy postaköltség van, utána szépen szétosztogatnánk.

Nálunk egy kartont, 4-5 ember szokott szétosztani, és akkor vagy egy évig nincs gondjuk, nektek is így kellene.

Szóval, ha kell ami nlam van, vihetitek.
Bár én a castrol 2t full szintit használom ami biztos az biztos....
Szia Zoli!
Jelenleg Repsol 2T olajat használunk, ha megszorulunk, akkor Stihl-t, mert az mindig van itthon a szegélynyíróhoz
Szerinted az Elf jobb a Repsolnál? Engem érdekelne 5l. Kedden Bp.-n leszek, el is mennék érte. Slick, ha gondolod, szívesen hozok neked is.
Rick, gondolkozz előre.

Vegyél meg egy évnyit, és levan tudva a gond.

HA mondjuk veszel tőlem 4 liternyit, azt már nem teljesen hülyeség elpostázni.(1000 a posta)
Úgy gondoltam hogy amit egyedül is meg tudok venni.
Tudnék, vegyél közösen a hhaverokkal nagykerből.
Elf moto xt2
jelenleg 1600 ra jön ki literje, persze 18at kell venni egyszerre...
De össez kell állni, és ellátni magad esetleg egy évre előre.

Réebben amíg ez nem volt, én 5 litereket vettem, mindíg volt fasza olajam itthon.
Na én ahoz nem értek.
Tudnál valami olcsó és jó olajat ajánlani?
Ne a tc-t nézegessed, hanem az adatlapot.

100 fokos viszkozitást, és viszkozitási indexet.
Itt 1200 Forint 1 liter belőle. Api TC olaj.
Aki kipróbálja a fimolt, az akkor hagyja abba, amikor pár órát eltöltött a gyűrű mögé koxolódot xar eltávolításával.
Akkor viszont örökre.

További próbákat lehet tenni, a válótba való hasonló elmés adalékkal.

szépen leül a váltóház aljára egy csomóban, és összeáll.

igen hasznos anyag.
előtte kompressziót kell mérni !
nagyíon jó az omv nek.
Drága, és ásványi.
A szinti meg arcátlanul drága.
gombi, köszönöm a linket. Még egy kis segítség kéne. Innen lehet rendelni is? sajna nem nagyon tudok külföldiül.
Ha jól emlékszem akkor Te Veszprémi vagy. Én meg itt lakok a szomszédban, Almádiban...
Köszönöm a válaszokat SlickRick!
Felveszlek msn-en és amint lesz időm fel is lépek.
ez mekkora henger?
Hát én csak aztat hallotam, hogy az ólom azé kellet a skodákba hogy a szelepülék ne menjen tönkre.
Az ólom potlás az olmozott benzin 86-os oktán megszünése óta javallott és nem Flimolról van szó! Az nem ólompótló!
a 40 éves masinám gyári keverése 1:25 1969 óta!