Van egy kis problémám, a segítségeteket kérem.
Mitől lehet az, hogy a KTM-en hidegen - de csak akkor - meg-meg csúszik a kuplung. Aztán nagyon hamar helyreáll a rend és utána már nem csúszik. Kuplungot már kétszer kiszedtem, nem is látszik túlzottan kopottnak. A beállítása elvileg jó, van megfelelő holtjátéka. Jelenleg Repsol 10W-40-es 2T hajtómű olaj van benne.
Ja, bocs, látom, hogy éppen a Repsolról írtál, csak nem emlékeztem arra, hogy a Competition, meg a Scooter a nevük.
Rendben, majd felhívlak kedden délelőtt.
Jobbnak.
Nam valamiféle szubjektív "úgy gondolom hogy"megítélés alapján, hanem az adatlapok alapján.
Ez az elf viszokozitási indexét tekintve, és 100 fokos viszkozitásban is jobb mint a competition.
(a castrol r1nél is:)
(magyarul, a hidegkopás, ami a motort a legjobban koptatja az is kisebb, és a nagy teljesítményű kenés is jobb, mert gyorsabban alakul ki a kenőfilm, és tovább fenn is marad.)
Adatlap alapján a motor xt 2 valamivel jobb mint a competition, a sooternél meg lényegesen.
Korábban sootert toltunk mi is,(széria) simosonba még az is több mint elég.
A mi olajunkat, az egyesületünk veszi, így sajnos külsősöknek nem adhatok annyiért mint klubtagoknak (nyilván azért, mert a tagok pénzéből vesszük)
1900 ért tudok adni, de a minősőgéhez képest, még az is igen baráti, motorosboltbannemigen szokott 3000 nél olcsóbb lenni ez az olaj.
Viszont, jeleneleg mindössze 5 darab áll rendelkezésre, ha kell azt elvihetitek.
Ha páran összefognátok, rendelhetnénk közösen, ide kérném a titeteket is, akkor csak egy postaköltség van, utána szépen szétosztogatnánk.
Nálunk egy kartont, 4-5 ember szokott szétosztani, és akkor vagy egy évig nincs gondjuk, nektek is így kellene.
Szia Zoli!
Jelenleg Repsol 2T olajat használunk, ha megszorulunk, akkor Stihl-t, mert az mindig van itthon a szegélynyíróhoz
Szerinted az Elf jobb a Repsolnál? Engem érdekelne 5l. Kedden Bp.-n leszek, el is mennék érte. Slick, ha gondolod, szívesen hozok neked is.
Tudnék, vegyél közösen a hhaverokkal nagykerből.
Elf moto xt2
jelenleg 1600 ra jön ki literje, persze 18at kell venni egyszerre...
De össez kell állni, és ellátni magad esetleg egy évre előre.
Réebben amíg ez nem volt, én 5 litereket vettem, mindíg volt fasza olajam itthon.
Mitől lehet az, hogy a KTM-en hidegen - de csak akkor - meg-meg csúszik a kuplung. Aztán nagyon hamar helyreáll a rend és utána már nem csúszik. Kuplungot már kétszer kiszedtem, nem is látszik túlzottan kopottnak. A beállítása elvileg jó, van megfelelő holtjátéka. Jelenleg Repsol 10W-40-es 2T hajtómű olaj van benne.