Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De mint mondtam nem friss restaurálás!
Kb 7 éve lett az egész motor felújítva most nemrég a blokkja volt csak.
Ebben igazad van de érdekes hogy még így is nagyon jól pörög.
Puchinak maximálisan igaza van!
Ha annyira restaurálva lenne, nem lennének ilyen bajai!
A perselyezés meg gyilkosság.
stimmel, pöpec! mindennel az enyémmel megegyezik! csak a km óracucc kéne rá :)
A gyári reparaturanleitung sima motorolajat ír.

teljesen jogosan, mivel ez egy nem csillapított rugózó elem, az olaj kenésre, és végütközés-koppanás ellen van benne.

A gyári ajánlás egészen kevés, én annyit szoktam beletenni.hogy összenyomva, a két felső szellőzőfuraton még ne fröcsköljön ki.
azé!
ez mé brumómoci?
Puchi ha érdekel eladó!
http://www.smartredirect.de/ad...
Természetesen fent irt levelem nem oktató, hanem inkább tudat tágitó jelleggel iródott, sértő szándék nélkül Kisebb Tűröképességü Nagy tudású motorszerelő GURUKNAK! (Nyugger)
Tisztelt uram! nem érdekel a hatalmas tudása a Lengés csillapitómba a 40 éves Kreidler Florett Rs : A következő olaj van beletöltve:
http://www.webautoshop.hu/id/0...! (hogy ne halj meg bután) Oszt meg található csak keresni kell!
Ja, És 3-4 deci olaj megy bele.
Slick! Ha szinte ellenállás nélkül jár az nem az olaj miatt van(vagy nem csak az miatt hanem) a teleszkóprugók belülről kinyultak ujjat veszel bele és jó is és csak sima hajtóműolajat kell belerakni Ha tudtam segiteni akkor nincsmit :)
napi off! :
Jótanács :)
Az üzemanyag drágább, mint a sör.

NE vezess !

Vedelj !
Üdv!
Meg tudnád mondani mennyi olaj megy egy Simson elsőtelóba kb?
Illetve milyet érdemes beletölteni?
Nem kötekedek ha kötekednék megmondanám hogy egy átfényezett korából adódó hiányosságait kiküszöbölő felújjításon átesett pédány.
Szerintem itt én vagyok a feketebárány mert a felújjítás és a restaurálás között az én szótáramban óriási a különbség.
HA resaurál valaki valamit, akkor nem haggya benne a rozsdás küllőket meg a széthullot elsőtelókat illetve a kuplungot nem perselyez meg egy nicasilos hengert meg ilyen apróságok amik igazán restauráltá tesznek egy motort, meg 200%ban eredeti nem ambika berta kisipari alkatérzsekből áll össze hanem azzal mivel kiesett e gyárból, ez általában hoszú éves kutatómunkával jár sőt ritkább típusoknál ahol beszerezhetetlen vagy az eredeti alkatrész amiből tegyük fel 3 darab van a világon olyan szinten korrodált stb hogy egyedigyártás az egyetlen lehetőség aminek megintcsak SZÁZ százalékosnak kell elnnie.Pl egyik tanárom restaurátori fősulira jár és mondta hogy a professzorok egy hátsólámpa belsejét olyan szinten csináltak újra hogy az anyagát külön bevizsgáltatták hogy tutira gyári legyen.Szerintem ez a restaurálás.
A natúr felújjítás amit bárki megcsinál akár otthon ha van kellő szerszámozottsága az más tészta az jóval pénztárcabarátabb és a végeredmény akár elképesztően jóis lehet most nem nagyképűségből beszélek mert nekem is szakadt romhalmazaim vannak csak elmondtam, hogy szerintem mi a restaurálás lehet nem egyetérteni tulajdonképpen leszarom más véleméynét általában az okosokra szoktam halgatni illetve azokra akik egy témában jártasabbak nálam lehet ez akár egy szimpla tojásrántotta szalonnával hagymával ha valaki jól csinálja kifaggatom ennyi.
Szerintem.
Pontosan a te "DS" ed hogyan is lett restaurálva? Mert hogy más képeket vagy videót még nem láttunk róla az 100% mindig csak a sachsok...
Érdekesen restaurálták szerintem kapott egy sima fényezést meg pár szilentet amit kitudtak cserélni azt cső.
Szerintem a 2. Nincs benne elég olaj mivel nagyon könnyen jár szinte ellenállás nélkül
Mind1 majd feltöltöm amikor jön a jó idő.
sztem a gumi hányzik belőle? : azaz amikor a rúgó visszajön akkor ott kell lennie vmi guminak vagy kisebb rúgó.
ha annak iányában akkor a gumi szétment vagya rúgó tört el vagya olaj kevés benne azaz leleszkóp felújítás kell neki...
akkor vashüvelyes?