Ábra nuku, legalábbis nekem. De nem bonyolult, a kosár alján 6 db kis púpocska, amin áll a rugók egyik fele. A másik fele meg a lamellaköteg első (alsó) lapján ül, ugyanígy kis púpokon. A nyújtás nem szimpatikus, akkor már inkább a hézagolás. Esetleg esztergáltathatok is 6 db közdarabot. Mivel a rugó kb 20-25 mm hosszú, így 2-3 mm emelés elég lehet.
6 db, kb 8 mm átmérőjű csavarrugó. Az a gondom, hogy ha aláteszek, akkor nem marad a helyén és nem tudom összerakni. Nekem is ez volt az első gondolatom, meg is próbáltam, de mindig kipotyogtak a rugók, amikor raktam össze
Ez lehetne jó ötlet is, de itt 6 db rugó van. Ha használtat szereznék, az valószínűleg ugyanolyan fáradt lenne. Újat meg honnan szedjek? Azért köszi, díjazom az igyekezetedet.
Bár lehet hogy a rúgók elöregedtek? mert jó hosszú évek alatt is képesek megváltozni a rúgóknak a rugalmasságát. pl a pony rometemben is mindig kellett cserélni rúgót mert mindig gyenge volt (középrúgós). és én egy autónak a (asszem peugeot 305ösét mert m éretileg pontjó )szeleprúgóját tettem bele és az jóval erősebb is volt ami egyszer is elszakadt a kuplung bowden is. és cseréltem erősebb bowdenre is aztán go :) sztem próbáldd meg egy másik sachs rúgókkal hátha változik a helyzet. vagy kicsivel vastagabb bakelit lamellákkal. is megoldható
Gondolom kontrarugót mondott
Annak a jóságát nehéz megállapítani, mert kiszedve jónak tűnik. Amúgy lehet, hogy tényleg az gyengébb a kelleténél...
Vagy csak túl erős a KTM
nézteda holtjátékot? mert lehet hogy itt is köztejátszik a nagyon kis holtjáték is. azaz amikor a kuplunál kell lennie pár mm lötyögése azaz alul a blokknál a húzókarnak is kell lennie pár mm holtjáték hidegen. ott próbáld meg a kuplungon állítani.
Tisztára perverz, mintha simson lenne:)
Racemotorba simán meg is csinálnám:)
Nincsen erről a puklungról egy robbantott ábra, vagy valami?
H csavar, jobb alátenni.
Kontrasztrugó nincs a normál motorokban:)
Az robogókban van, és azzal kell a kuplung zárását-nyitását a variátorhoz hozzáálítani.
Nem fog elcsúszni, mivel a rugóerő növekszik általa.
ez általánam segít.
Csavart rugós megoldásnál, szinte mindíg lehet a rugó alá alátéteket tenni, ez tényleg jobb és olcsóbb mint a + lemalla.
Annak a jóságát nehéz megállapítani, mert kiszedve jónak tűnik. Amúgy lehet, hogy tényleg az gyengébb a kelleténél...
Vagy csak túl erős a KTM