Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért a simsonéval nem említeném egyszinten SOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA még ha a simson 25-lamellát is kap ez akkor is jobblesz
Jaj, már rémlik, ez oylan kifordított kuplung:)

Tisztára perverz, mintha simson lenne:)
Hidegen éppenhpogy csúszó kuőlungnál 1mm is elég lehet, de daráltass, az a elg szakszerűbb.
Győrben szoktam látni egy patent kismatricást annyira patent hogy nagyon mondjuk még csak menet közben láttam.Naranycsos színe van.
Ábra nuku, legalábbis nekem. De nem bonyolult, a kosár alján 6 db kis púpocska, amin áll a rugók egyik fele. A másik fele meg a lamellaköteg első (alsó) lapján ül, ugyanígy kis púpokon. A nyújtás nem szimpatikus, akkor már inkább a hézagolás. Esetleg esztergáltathatok is 6 db közdarabot. Mivel a rugó kb 20-25 mm hosszú, így 2-3 mm emelés elég lehet.
A következő preverz 5letem a rugók kinyújtása volna:)

Racemotorba simán meg is csinálnám:)

Nincsen erről a puklungról egy robbantott ábra, vagy valami?
Belül peremes alátét lenne a jó...az ráülne a kis púpra de a helyén tartaná a rugókat.
6 db, kb 8 mm átmérőjű csavarrugó. Az a gondom, hogy ha aláteszek, akkor nem marad a helyén és nem tudom összerakni. Nekem is ez volt az első gondolatom, meg is próbáltam, de mindig kipotyogtak a rugók, amikor raktam össze
Ez lehetne jó ötlet is, de itt 6 db rugó van. Ha használtat szereznék, az valószínűleg ugyanolyan fáradt lenne. Újat meg honnan szedjek? Azért köszi, díjazom az igyekezetedet.
Csavarrugók vannak benne, vagy tánnyérrugó? (lemez)

H csavar, jobb alátenni.
Köszi Zoli, akkor lamellázok, szerencsére van 3-3 db pluszban.
Mi mekkora rajta?Hűtőborda vastagság kipumenetmagmérete vagy mire gondolsz?
ez jó! én is néztem hogy mi a rák a kontraszt rúgó bár tudom hogy csak robikban vannak.
Elírtam most öljél meg nem egyből?!
Jézuskrisztus...

Kontrasztrugó nincs a normál motorokban:)

Az robogókban van, és azzal kell a kuplung zárását-nyitását a variátorhoz hozzáálítani.
Valahová kívülre tegyél kettőt.
Nem fog elcsúszni, mivel a rugóerő növekszik általa.
ez általánam segít.

Csavart rugós megoldásnál, szinte mindíg lehet a rugó alá alátéteket tenni, ez tényleg jobb és olcsóbb mint a + lemalla.
Bár lehet hogy a rúgók elöregedtek? mert jó hosszú évek alatt is képesek megváltozni a rúgóknak a rugalmasságát. pl a pony rometemben is mindig kellett cserélni rúgót mert mindig gyenge volt (középrúgós). és én egy autónak a (asszem peugeot 305ösét mert m éretileg pontjó )szeleprúgóját tettem bele és az jóval erősebb is volt ami egyszer is elszakadt a kuplung bowden is. és cseréltem erősebb bowdenre is aztán go :) sztem próbáldd meg egy másik sachs rúgókkal hátha változik a helyzet. vagy kicsivel vastagabb bakelit lamellákkal. is megoldható
Na akkor örülünk hogy segíthettünk :)
Az rendben van, van kellő holtjáték.
Gondolom kontrarugót mondott
Annak a jóságát nehéz megállapítani, mert kiszedve jónak tűnik. Amúgy lehet, hogy tényleg az gyengébb a kelleténél...
Vagy csak túl erős a KTM
nézteda holtjátékot? mert lehet hogy itt is köztejátszik a nagyon kis holtjáték is. azaz amikor a kuplunál kell lennie pár mm lötyögése azaz alul a blokknál a húzókarnak is kell lennie pár mm holtjáték hidegen. ott próbáld meg a kuplungon állítani.
NA de én most megyek simsont szerelni ha tudtunk segíteni valamit akkor szívesen ha nem ez a probléma akkor ő sem tudja azt mondta.
Na várj felhivtam azt kérdi hogy a Kontrasztrugót nézted már benne? mert ha nem akkor valószínű az a gond vele és erősebbet kíván.